Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Η δικη μου αποψη ειναι να περπατησει μερικα χλμ (σε εκατονταδες ,αναλογως και της χρησης) ωστε να πατησουν δισκοι και τακακια και εαν συνεχισει αυτη αισθηση να ξαναγινει ελεγχος και ενδεχομενως εξαερωση.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
παντως απο χθες μεχρι και σημερα η αισθηση τωρα που καθησαν τα υγρα εχει αλλαξει. ειναι ακριβως ιδια με ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ που ειχαν 30000 χλμ στην πλατη. θα περιμενω να πατησουν ακομα καλυτερα ωστε να μορφοποιηθουν τα τακακια και οι δισκοι. παντως δεν περιμενα τοσο μαλακο να ειναι το πενταλ.λετε να παει για εξαερωση παλι;
παντως επειδη ξερω ποσο γκαντεμης ειμαι σιγουρα το αυτοκινητο θα θελει παλι ελεγχο.
παντως επειδη ξερω ποσο γκαντεμης ειμαι σιγουρα το αυτοκινητο θα θελει παλι ελεγχο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
και η ωρα των φωτογραφιων
η δαγκανα στο κουτι της
http://img252.imageshack.us/i/dsc03430j.jpg/
http://img195.imageshack.us/i/dsc03431i.jpg/
τα τακακια στο κουτι τους
http://img690.imageshack.us/i/dsc03432bg.jpg/
εδω τα ανταλλακτικα στην μπαγκαζερια
http://img198.imageshack.us/i/dsc03434i.jpg/
http://img690.imageshack.us/i/dsc03435z.jpg/
εδω η βαση της δαγκανας στο χερι μου λιγο πριν μπει επανω
http://img189.imageshack.us/i/dsc03455rl.jpg/
http://img704.imageshack.us/i/dsc03457b.jpg/
εδω οι νεες βασεις της δαγκανας
http://img97.imageshack.us/i/dsc03437mc.jpg/
http://img156.imageshack.us/i/dsc03438r.jpg/
μια φωτογραφια με τα ανταλλακτικα ολα στο πατωμα του συνεργειου
http://img443.imageshack.us/i/dsc03439g.jpg/
εδω μια με τα παλια φρενα πανω
http://img96.imageshack.us/i/dsc03440j.jpg/
http://img109.imageshack.us/i/dsc03441rk.jpg/
http://img258.imageshack.us/i/dsc03442x.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/dsc03443c.jpg/
εδω μολις εχει βγει η παλια και κρεμεται!!
http://img46.imageshack.us/i/dsc03444b.jpg/
http://img192.imageshack.us/i/dsc03445i.jpg/
εδω γυμνο το ακρο απο φρενα
http://img138.imageshack.us/i/dsc03446.jpg/
http://img192.imageshack.us/i/dsc03448z.jpg/
εδω ο παλιος δισκος και το τακακι στο πατωμα
http://img413.imageshack.us/i/dsc03447h.jpg/
ο νεος δισκος μονο ,πανω στο ακρο
http://img443.imageshack.us/i/dsc03449x.jpg/
εδω ο δισκος με τη νεα βαση πανω
http://img704.imageshack.us/i/dsc03450.jpg/
http://img198.imageshack.us/i/dsc03451w.jpg/
δισκος βαση και ξεχαρβαλωμενη δαγκανα
http://img10.imageshack.us/i/dsc03452bg.jpg/
http://img682.imageshack.us/i/dsc03453u.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/dsc03454t.jpg/
εδω ενα κοντινο απο τον κωδικο τησ bosch
http://img63.imageshack.us/i/dsc03456m.jpg/
εδω το νεο τακακι
http://img138.imageshack.us/i/dsc03458.jpg/
εδω βαση,δαγκανα και τακακι επανω
http://img695.imageshack.us/i/dsc03459gn.jpg/
εδω τα σωληνακια υψηλης
http://img694.imageshack.us/i/dsc03460f.jpg/
http://img691.imageshack.us/i/dsc03461ws.jpg/
και εδω το τελικο αποτελεσμα.ολα επανω
http://img693.imageshack.us/i/dsc03462wu.jpg/
η παλια δαγκανα παλι μαζι με τη βαση της κατω στο πατωμα
http://img706.imageshack.us/i/dsc03463g.jpg/
αυτη ειναι πολυ σημαντικη φωτογραφια. εξηγω. η δαγκανα στο κουτι της ηρθε χωρις αυτο το μεταλλικο πλεγμα που βλεπεται μεσα στη δαγκανα. ο Δημος (ονομα οχι δημαρχειο) κατω στο συνεργειο μου ειπε πως μπορω να την βαλω και χωρις αυτο.αλλα προτιμησα να το αφαιρεσω απο την παλια και να μπει εκ νεου στην καινουργια.δειτε 2 φωτο με και χωρις αυτο το μεταλλικο πλεγμα
http://img200.imageshack.us/i/dsc03465f.jpg/
http://img690.imageshack.us/i/dsc03466i.jpg/
μια φωτογραφια του νεου φρενου οχι πλαγια αλλα απο μπροστα.
http://img694.imageshack.us/i/dsc03467q.jpg/
εδω η τοποθετηση των μαρκουτσιων υψηλης.
http://img39.imageshack.us/i/dsc03470x.jpg/
http://img190.imageshack.us/i/dsc03471bw.jpg/
εδω τοποθετημενο πλεον επανω στην μπροστινη
http://img63.imageshack.us/i/dsc03472y.jpg/
και μια μακρινη για να δειτε το δεσιμο του νεου φρενου πανω στο ακρο
http://img97.imageshack.us/i/dsc03475d.jpg/
εδω το σωληνακι τοποθετημενο στην πισω δαγκανα
http://img684.imageshack.us/i/dsc03481.jpg/
το δεξιο και οχι το αριστερο ακρο.
http://img198.imageshack.us/i/dsc03482ej.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/dsc03483.jpg/
εδω μερικες καλύτερες μακρινες ληψεις
http://img689.imageshack.us/i/dsc03488j.jpg/
http://img130.imageshack.us/i/dsc03486f.jpg/
μια με τη ζαντα να γεμιζει πολυ περισσοτερο πλεον
http://img198.imageshack.us/i/dsc03487n.jpg/
αυτη εδω ειναι για οποιον μελλοντικα ενδιαφερθει να κανει τη μετατροπη.ο κωδικοσ της βασης της δαγκανας. η αλλη βαση ειναι ο ιδιος κωδικος αλλα στο τελος οχι 36 αλλα 35
http://img13.imageshack.us/i/dsc03485d.jpg/
ελπιζω να σας καλυψα. ευχαριστω!
η δαγκανα στο κουτι της
http://img252.imageshack.us/i/dsc03430j.jpg/
http://img195.imageshack.us/i/dsc03431i.jpg/
τα τακακια στο κουτι τους
http://img690.imageshack.us/i/dsc03432bg.jpg/
εδω τα ανταλλακτικα στην μπαγκαζερια
http://img198.imageshack.us/i/dsc03434i.jpg/
http://img690.imageshack.us/i/dsc03435z.jpg/
εδω η βαση της δαγκανας στο χερι μου λιγο πριν μπει επανω
http://img189.imageshack.us/i/dsc03455rl.jpg/
http://img704.imageshack.us/i/dsc03457b.jpg/
εδω οι νεες βασεις της δαγκανας
http://img97.imageshack.us/i/dsc03437mc.jpg/
http://img156.imageshack.us/i/dsc03438r.jpg/
μια φωτογραφια με τα ανταλλακτικα ολα στο πατωμα του συνεργειου
http://img443.imageshack.us/i/dsc03439g.jpg/
εδω μια με τα παλια φρενα πανω
http://img96.imageshack.us/i/dsc03440j.jpg/
http://img109.imageshack.us/i/dsc03441rk.jpg/
http://img258.imageshack.us/i/dsc03442x.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/dsc03443c.jpg/
εδω μολις εχει βγει η παλια και κρεμεται!!
http://img46.imageshack.us/i/dsc03444b.jpg/
http://img192.imageshack.us/i/dsc03445i.jpg/
εδω γυμνο το ακρο απο φρενα
http://img138.imageshack.us/i/dsc03446.jpg/
http://img192.imageshack.us/i/dsc03448z.jpg/
εδω ο παλιος δισκος και το τακακι στο πατωμα
http://img413.imageshack.us/i/dsc03447h.jpg/
ο νεος δισκος μονο ,πανω στο ακρο
http://img443.imageshack.us/i/dsc03449x.jpg/
εδω ο δισκος με τη νεα βαση πανω
http://img704.imageshack.us/i/dsc03450.jpg/
http://img198.imageshack.us/i/dsc03451w.jpg/
δισκος βαση και ξεχαρβαλωμενη δαγκανα
http://img10.imageshack.us/i/dsc03452bg.jpg/
http://img682.imageshack.us/i/dsc03453u.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/dsc03454t.jpg/
εδω ενα κοντινο απο τον κωδικο τησ bosch
http://img63.imageshack.us/i/dsc03456m.jpg/
εδω το νεο τακακι
http://img138.imageshack.us/i/dsc03458.jpg/
εδω βαση,δαγκανα και τακακι επανω
http://img695.imageshack.us/i/dsc03459gn.jpg/
εδω τα σωληνακια υψηλης
http://img694.imageshack.us/i/dsc03460f.jpg/
http://img691.imageshack.us/i/dsc03461ws.jpg/
και εδω το τελικο αποτελεσμα.ολα επανω
http://img693.imageshack.us/i/dsc03462wu.jpg/
η παλια δαγκανα παλι μαζι με τη βαση της κατω στο πατωμα
http://img706.imageshack.us/i/dsc03463g.jpg/
αυτη ειναι πολυ σημαντικη φωτογραφια. εξηγω. η δαγκανα στο κουτι της ηρθε χωρις αυτο το μεταλλικο πλεγμα που βλεπεται μεσα στη δαγκανα. ο Δημος (ονομα οχι δημαρχειο) κατω στο συνεργειο μου ειπε πως μπορω να την βαλω και χωρις αυτο.αλλα προτιμησα να το αφαιρεσω απο την παλια και να μπει εκ νεου στην καινουργια.δειτε 2 φωτο με και χωρις αυτο το μεταλλικο πλεγμα
http://img200.imageshack.us/i/dsc03465f.jpg/
http://img690.imageshack.us/i/dsc03466i.jpg/
μια φωτογραφια του νεου φρενου οχι πλαγια αλλα απο μπροστα.
http://img694.imageshack.us/i/dsc03467q.jpg/
εδω η τοποθετηση των μαρκουτσιων υψηλης.
http://img39.imageshack.us/i/dsc03470x.jpg/
http://img190.imageshack.us/i/dsc03471bw.jpg/
εδω τοποθετημενο πλεον επανω στην μπροστινη
http://img63.imageshack.us/i/dsc03472y.jpg/
και μια μακρινη για να δειτε το δεσιμο του νεου φρενου πανω στο ακρο
http://img97.imageshack.us/i/dsc03475d.jpg/
εδω το σωληνακι τοποθετημενο στην πισω δαγκανα
http://img684.imageshack.us/i/dsc03481.jpg/
το δεξιο και οχι το αριστερο ακρο.
http://img198.imageshack.us/i/dsc03482ej.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/dsc03483.jpg/
εδω μερικες καλύτερες μακρινες ληψεις
http://img689.imageshack.us/i/dsc03488j.jpg/
http://img130.imageshack.us/i/dsc03486f.jpg/
μια με τη ζαντα να γεμιζει πολυ περισσοτερο πλεον
http://img198.imageshack.us/i/dsc03487n.jpg/
αυτη εδω ειναι για οποιον μελλοντικα ενδιαφερθει να κανει τη μετατροπη.ο κωδικοσ της βασης της δαγκανας. η αλλη βαση ειναι ο ιδιος κωδικος αλλα στο τελος οχι 36 αλλα 35
http://img13.imageshack.us/i/dsc03485d.jpg/
ελπιζω να σας καλυψα. ευχαριστω!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Πέμ Δεκ 31, 2009 11:03 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
υπαρχει περιπτωση να χρειαζομαι αλλη τρομπα για να επανελθει η αισθηση του πενταλ; λογικα με τα νεα σωληνακια θα επρεπε να βελτιωθει. να ενημερωσω πως τα υγρα που μου εβαλαν ειναι dot 4 .
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
σημερα γυρισα παλι αφου αλλαξα για τελευταια φορα παλι υγρα και τακακια. τα τακακια ειναι της super sport εκδοσης του 500 abarth(asseto core) και τα υγρα motul rbf600.τωρα το φρενο εχει την αισθηση που επρεπε να εχει.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- dimitrispapalel
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Μπραβο.....!!Ολα καλα λοιπον...αντε να τα χαρεις..!!
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
Οποτε μαλλον σημερα, σου καναν σωστα την δουλεια....GDRIVER έγραψε:σημερα γυρισα παλι αφου αλλαξα για τελευταια φορα παλι υγρα και τακακια. τα τακακια ειναι της super sport εκδοσης του 500 abarth(asseto core) και τα υγρα motul rbf600.τωρα το φρενο εχει την αισθηση που επρεπε να εχει.
Τελος καλο οποτε, ολα καλα και αυτο ειναι το ευχαριστο.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
κατι τελευταιο για οποιον ενδιαφερεται.πληροφορια σχετικως με τα σωληνακια του grande punto. ενας αλλος μαστορας που ειδε τα παλια φρενα, μου ειπε πως τα ηδη υπαρχοντα σωληνακια ηταν αρκετα σκληρα και ανθεκτικα στην διογκωση λογω πιεσης και αντεχουν χωρις να χασουν τις ιδιοτητες τους πολυ περισσοτερο απο αλλα αυτοκινητα. επομενως ειναι λογικο να μην αλλαξει η αισθηση πολυ στο πενταλ με τη χρησιμοποιηση σωληνων υψηλης γιατι πολυ απλα αυτα που ειχα επανω δεν διογκωνοντουσαν σχεδον καθολου.ειναι ακομα καινουργια. αρα να ενημερωσω πως μαλλον στο grande τα σωληνακια υψηλης ειναι περισσοτερο περιττα. δεν εννοω σε αρκετα παλιο αυτοκινητο αλλα και σε τετραετιας ακομα δεν ειναι επιτακτικα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
έχω βρει δαγκάνες από 147 GTA σε πολύ καλή τιμή.αρχικά ξέρει κανείς αν μπαίνουν στο t jet, τι αντάπτορα χρειάζονται, αν πρέπει να αλλάξω σωληνάκια και δίσκους?γενικά πρέπει να τα φέρω όλα πάνω κάτω ή μπαίνουν σχετικά λογικά?μετέ χρειάζονται βάψιμο.μου είπαν ότι με το σπρέυ γίνεται καλή δουλειά και το φτιάχνεις και μόνο σου?με το λογότυπο της άλφα που έχουν επάνω τι γίνεται?φέυγει,μένει?
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
φαινονται σε χαλια κατασταση...σιγουρα θα χρειαστουν service για να αποδιδουν οπως πρεπει! οπως ειπες θα χρειστεις ανταπτορες+δισκους ( 305 mm )+σωληνακια σιγουρα ....οπως επισης+ 10mm δακτυλιδια για να φαρδυνει σε πλατος η ζαντα..δεν χωρανε σε 6.5 inch ζαντα του τ-jet!!
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
με σκότωσες. . .αντάπτορες ναι φυσιολογικό,αλλά από τα υπόλοιπα δεν κάθεται τπτ μαμα?ούτε σωληνάκια, ούτε δίσκοι?
η σειρά grand turismo junior της brembo?
τα ίδια?δίσκους και σωληνάκια πάλι ή και αποστάτες?
γενικά ρε παιδιά υπάρχει μια επώνυμη δαγκάνα που να φοριέται χωρίς να θέλει αποστάτες και δίσκους?
το abarth τι ζάντα φοραέι και χωράει τη δαγκανάρα μέσα?
η σειρά grand turismo junior της brembo?
τα ίδια?δίσκους και σωληνάκια πάλι ή και αποστάτες?
γενικά ρε παιδιά υπάρχει μια επώνυμη δαγκάνα που να φοριέται χωρίς να θέλει αποστάτες και δίσκους?
το abarth τι ζάντα φοραέι και χωράει τη δαγκανάρα μέσα?
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
για την junior σειρα της brembo κανουν οι δισκοι του t-jet....αλλα δεν ξερω με σιγουρα να σου πω αν θα χρειαστεις αποστατες.....το abarth εχει πιο φαρδια ζαντα 17 x 7 ... μιση inch πιο φαρδια απο του τ-jet...
- lambros
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 787
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 06, 2007 12:31 pm
- Τοποθεσία: ΑΤΗΕΝS
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
το εψαξα μπαινουν και χωρις αποστατες το junior kit...
- ReaperX
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 289
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 12, 2008 12:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284
To κόστος για τους αποστάτες είναι αστείο μπροστά στα άλλα..