Grande Punto Sporting αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
PUNTOF1
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2007 8:39 pm

Δημοσίευση από PUNTOF1 » Πέμ Αύγ 09, 2007 1:53 pm

Φιλε θα σου στειλω την τιμη για να δεις ποσο χαμηλη ειναι ,
αλλα με PM .



Άβαταρ μέλους
Spartiatis No2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τετ Μαρ 22, 2006 7:02 pm
Τοποθεσία: Σπάρτη

Δημοσίευση από Spartiatis No2 » Πέμ Αύγ 09, 2007 1:57 pm

Μα καλά, πότε βρεθηκαν κιόλας μεταχειρησμένα από Gp? Βασίλη πες καμιά τιμή ρε, μην μας τρελένεις μόνο...

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Πέμ Αύγ 09, 2007 2:40 pm

PUNTOF1 έγραψε:Φιλε θα σου στειλω την τιμη για να δεις ποσο χαμηλη ειναι ,
αλλα με PM .
Σ'ευχαριστώ για το πμ.Δοκίμασες κάποιο απότομο φρενάρισμα;Εγώ έχω την αίσθηση ότι τραβάει δεξιά...παρατήρησες κάτι τετοιο;
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

PUNTOF1
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2007 8:39 pm

Δημοσίευση από PUNTOF1 » Πέμ Αύγ 09, 2007 2:47 pm

OXI πολυ σταθερο φρεναρισμα και ευθεια χωρις κανε να τραβηγμα.
Ισως πρεπει να τσεκαρεις την ευθυγραμιση σου λιγο.

Τωρα πιστευω οτι οτι επρεπε να τα βαλουν απο την αρχη τα 284.
Ειναι οντως τα φρενα που αξιζουν σε αυτο το σκαφος.
Ευτυχως που τα βαλανε στο 120αρι , αν και ισως εκεινο να ηθελε και λιγο
μεγαλυτερα.

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Πέμ Αύγ 09, 2007 2:57 pm

PUNTOF1 έγραψε:OXI πολυ σταθερο φρεναρισμα και ευθεια χωρις κανε να τραβηγμα.
Ισως πρεπει να τσεκαρεις την ευθυγραμιση σου λιγο.

Τωρα πιστευω οτι οτι επρεπε να τα βαλουν απο την αρχη τα 284.
Ειναι οντως τα φρενα που αξιζουν σε αυτο το σκαφος.
Ευτυχως που τα βαλανε στο 120αρι , αν και ισως εκεινο να ηθελε και λιγο
μεγαλυτερα.
Θα μου το κάνουνε στη Fiat ή πρέπει να πάω σε ειδικό ''ευθυγραμμιάρη''; :smile: :smile:
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

PUNTOF1
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2007 8:39 pm

Δημοσίευση από PUNTOF1 » Πέμ Αύγ 09, 2007 3:04 pm

Εξαρταται ποσο καλοι ειναι εκει στην φιατ.
Παντως εδω στην Αθηνα ειναι ασχετοι και μονο για ανεκδοτο ειναι οταν
πει καποιος οτι πηγε στην φιατ για ευθυγραμιση.

Βρες εναν καλο μαστορα και πες του να στο κοιταξει και μπρος και πισω.
Επισης προσπαθησε να δεις αν οι δισκοι σου εχουν ομοιομορφη φθορα
δεξια με αριστερα. Μπορει να οφειλεται επισης απο κακης ποιοτητα ανομοιομορφης παστας στα τακακια της δεξιας πλευρας.

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Πέμ Αύγ 09, 2007 3:24 pm

PUNTOF1 έγραψε:Εξαρταται ποσο καλοι ειναι εκει στην φιατ.
Παντως εδω στην Αθηνα ειναι ασχετοι και μονο για ανεκδοτο ειναι οταν
πει καποιος οτι πηγε στην φιατ για ευθυγραμιση.

Βρες εναν καλο μαστορα και πες του να στο κοιταξει και μπρος και πισω.
Επισης προσπαθησε να δεις αν οι δισκοι σου εχουν ομοιομορφη φθορα
δεξια με αριστερα. Μπορει να οφειλεται επισης απο κακης ποιοτητα ανομοιομορφης παστας στα τακακια της δεξιας πλευρας.
Σε λίγες μέρες θα βάλω το kit της Fiat για το τρίξιμο των πίσω φρένων κατά την όπισθεν.Στο 20 μήνα ένας μάστορας μου είχε φάει με τον τροχό λίγο από την περιφέρεια των πίσω τακακιών και για 1-2 μήνες σταμάτησε το πρόβλημα.Μετά όμως ξανά θόρυβος.Λες αυτό το φάγωμα να επηρρέασε το φρενάρισμα;;
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Πέμ Αύγ 09, 2007 3:25 pm

Εννοώ στο ''2ο μήνα'',βιασύνη...
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

PUNTOF1
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2007 8:39 pm

Δημοσίευση από PUNTOF1 » Πέμ Αύγ 09, 2007 3:37 pm

Πιθανον. εχεις ασταθεια κυριωσ στα μικρα φρεναρισματα η και στα πιο δυνατα? Αν συνεχισεις να επιμενεις πατωντας τερμα το πενταλ καθεται
καλυτερα? Σε κατηφορα σου τραβαει λιγοτερο απο οτι στην ευθεια?

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Πέμ Αύγ 09, 2007 3:41 pm

PUNTOF1 έγραψε:Πιθανον. εχεις ασταθεια κυριωσ στα μικρα φρεναρισματα η και στα πιο δυνατα? Αν συνεχισεις να επιμενεις πατωντας τερμα το πενταλ καθεται
καλυτερα? Σε κατηφορα σου τραβαει λιγοτερο απο οτι στην ευθεια?
Στα ξαφνικά,όχι πάντα με πάρα πολλά χλμ.Σε κατηφόρα είναι χειρότερο.Δεν έχω δοκιμάσει να κλωτσήσω το πεντάλ όταν το καταλαβαίνω,μικροδιωρθώσεις κάνω με τιμόνι κρατώντας σταθερή την πίεση στο πεντάλ(δεν είναι ότι δεν εμπιστεύομαι το ESP,απλά δε θέλω να εξαρτώμαι απ'αυτό).Όταν σταθεροποιηθεί,τότε πιέζω περισσότερο.Καμμιά ιδέα;
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
Jim-Armao
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 04, 2007 12:32 pm
Τοποθεσία: Ν. Επιβάτες - Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Jim-Armao » Πέμ Αύγ 09, 2007 4:36 pm

TOLAROS έγραψε: Στα ξαφνικά,όχι πάντα με πάρα πολλά χλμ.Σε κατηφόρα είναι χειρότερο.Δεν έχω δοκιμάσει να κλωτσήσω το πεντάλ όταν το καταλαβαίνω,μικροδιωρθώσεις κάνω με τιμόνι κρατώντας σταθερή την πίεση στο πεντάλ(δεν είναι ότι δεν εμπιστεύομαι το ESP,απλά δε θέλω να εξαρτώμαι απ'αυτό).Όταν σταθεροποιηθεί,τότε πιέζω περισσότερο.Καμμιά ιδέα;
Είχα ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Στην 1η προσπάθεια μου κάναν ευθυγράμμιση χωρίς να αλλάξει κάτι. Στη 2η μου αλλάξαν τα 2 μπροστινά αμορτισέρ και έστρωσε. Μου είπαν ότι το δεξί χωρίς να έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα φθοράς, ήταν λίγο πιο μαλακό από το αριστερό...
Όλα αυτά στην αντιπροσωπία και μέσα στην εγγύηση.

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Πέμ Αύγ 09, 2007 5:28 pm

Ευχαριστώ Jim.Έχεις πμ
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Αύγ 09, 2007 5:46 pm

To ποιο μαλακο αμορτισερ ,ισως να εχει τετοια συμπεριφορα αλλα πρεπει να ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα των 2 μπροστινων, δεδομενου οτι ποτε δεν εχουν την ιδια σκληροτητα!Ειχα κι εγω αυτο αυτο προβλημα γιατι το αμαξι μου ηταν ανευθυγραμμιστο!!TOLAROS τσεκαρε την ευθυγραμμιση μπροστα, σε καποιον που να ξερει και φροντισε να σου φτιαξει την συγκλιση(εγω ειχα προβλημα και στα 2 αλλα αυτος που μου επιδιορθωσε τα καμπερ δεν ασχοληθηκε με την συγκλιση..ας ειναι καλα ο φιλος μου ο βασιλης).Επισης πλεον ενα κακοφαγωμενο λαστιχο μπορει να σου τραβαει την μουρη!
Μαλιστα το χρειαστηκε ηδη σε μερικα ακαριαια φρεναρισματα της τελευταιας στιγμης- απο αυτα που ξεχασε να φεναρει
γιατι μιλουσε στο κινητο ή εβαζε κραγιον μπροστα στον καθρεφτη.
PUNTOF1 με το συμπαθειο κιολας, αλλα δεν της εχεις βαλει χερι ακομα..???
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τρί Οκτ 30, 2007 8:57 pm

παιδιά μήπως μπορεί κάποιος mod να σβήσει το εικονίδιο θέματος που κατα λάθος έβαλα της απόριψης? ευχαριστώ..

Edit : done..P.A.D.R.C :smile:

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Παρ Νοέμ 02, 2007 7:49 am

thanks P.A.D.R.C.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”