Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
LANCISTI_ROSSO
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ Ιαν 16, 2008 8:57 pm

Δημοσίευση από LANCISTI_ROSSO » Σάβ Ιαν 26, 2008 12:06 pm

Ευχαριστω πολυ!Θα τα πουμε στο μελλον,γιατι σιγουρα θα εχω αποριες..
Να'σαι καλα!



Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Re: αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284....

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Παρ Οκτ 16, 2009 12:59 pm

Δαγκάνες-δίσκοι 284 από fiat coupe 16V μπαίνουν σε mk2b sporting?
Θα χρειαστεί άλλο αντάπτορα από punto hgt ή από το coupe??
Τι άλλη μετατροπή θα χρειαστεί?

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284....

Δημοσίευση από GRIGIO » Παρ Οκτ 16, 2009 2:23 pm

Χμμμ επειδη προσφατα εκανα αναβάθμιση στα φρενα μου τα φρένα απο Coupe ΔΕΝ ταιριαζουν απο οσο ξερω,θες και το αντιστοιχο ακρο...Νομιζω απο το hgt ταιριαζουν ομως φιλε μου...Ρώτα τον ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ για σίγουρα...Αλλα νομιζω οτι για να ταιριαξουν θες λογικα ανταπτορα ή ακρο,μιλάω πάντα για coupe σε punto mk2b.

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Re: αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284....

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Παρ Οκτ 16, 2009 2:28 pm

Αντάπτορα η άκρο εννοείς την βάση για να κάτσει η δαγκάνα (σαν αυτή που έφτιαξε ο Σιδέρης στην αρχή του topic)?Τα φρένα του coupe 16V ίδια με του hgt δεν είναι?

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284....

Δημοσίευση από GRIGIO » Παρ Οκτ 16, 2009 2:39 pm

Ναι,αυτο...Δε νομιζω οτι εχουν ιδια φρενα γιατι νομιζω εχουν διαφορετικα ακρα...Στειλε 1 pm στον Βασίλη και ρώτα τον για σιγουρα.

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Re: αναβάθμιση φρένων από 257 σε 284....

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Παρ Οκτ 16, 2009 3:03 pm

Δηλ αν βρώ άκρα από το coupe θα κουμπώσει κανονικά χωρίς μετατροπές?
thnx gια τις πληροφορίες grigio!Κάποιος που να ξέρει ή να έχει κάνει αυτή την μετατροπή?

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Σεπ 05, 2010 7:31 pm

Από HGT τι θα πρέπει να αγοράσω για να ταιριάξει το 284 μπροστά?
Θα χωράνε στην εργοστασιακή 15άρα?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Σεπ 05, 2010 8:49 pm

Βασίλης Σιδέρης έγραψε:Φίλοι μου καλοί και αγαπημένοι ήρθε επιτέλους η ώρα να κάνω μία αναβαθμιση στο σύστημα πέδησης του mk2b
και μάλιστα στην στάνταρ 15άρα ζάντα πράγμα που ενδιαφέρει αρκετό κόσμο γιατι το ίδιο ακριβώς "πακέτο" παίζει
σε πολλά αυτοκίνητα με τα δημοφιλέστερα να είναι:

Fiat Punto MK1 (όλα τα μικρά) + Sporting + GT
Fiat Punto MK2 (όλα τα μικρά) + Sporting - Hgt
Fiat Punto MK2b (όλα τα μικρά) + Sporting - Hgt

η συγκεκριμένη κατασκεύη παίζει σε παρα πολλά άλλα μοντέλα του Groupo Fiat που φοράνε από τη μαμά τους 240 ή 257 χιλ. δίσκο,
δηλαδή σε όλα τα μοντέλα με το "μικρό" ακραξόνιο...
είναι η μετετροπή σε 284x22 "από Fiat Coupe" που λέμε αλλά από Coupe τελικά έρχεται μόνο η δισκόπλακα...και δυστυχώς
όχι και η δαγκάνα η οποία δεν μπαίνει ούτε με ανταπτοράκι αλλά ούτε και απευθείας πάνω στο άκρο των μικρών Punto..
αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι (κατα τη γνώμη μου) η πιό σωστή μετατροπή σε 284 φρένα και δεν απαιτεί την
παραμικρή επέμβαση πάνω στο αυτοκίνητο, είναι τα πάντα βιδωτά (ξεβιδώνουν και βγαίνουν αν χρειαστεί) και ταιριάζουν
τέλεια σχεδόν σε κάθε 15άρα ζάντα.. οι δαγκάνες είναι της Ate με έμβολο 54χιλ. και τακάκια με αντίστοιχη επιφάνεια τριβής
με του Coupe

Εικόνα

όλα τα εξαρτήματα σε παράταξη...

Εικόνα

το ανταπτοράκι βιδωμένο...


Εικόνα

..όλο το σύστημα βιδωμένο στο αυτοκίνητο...


Εικόνα

Εικόνα

και εδώ τελειωμένο και βολταρισμένο...
Φιλε Σωτηρη ολα ειναι γραμμενα οπως βλεπεις.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Σεπ 05, 2010 8:54 pm

Δεν βλέπω τις εικόνες τις 3 τελευταίες και αδυνατώ να καταλάβω τι ακριβώς χρειάζομαι από ανταλλακτικά.
Αν βρω τις δαγκάνες του HGT θα τις βάλω, ή πρέπει να αλλάξω άκρα?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Σεπ 05, 2010 9:01 pm

Mια εικονα χρειαζεσαι:
Εικόνα
Δαγκανες ,δισκοι,τακακια,σωληνακια και ανταπτορες.

Μονο που αν βρεις απο HGT μκ2β (και οχι μκ2) ισως να μην χρειαζεσαι ουτε τον ανταπτορα που φαινεται συμφωνα με αυτα που διαβαζω εγω.
Ακρο δεν αλλαζεις .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”