Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
Aναβάθμιση φρένων από 257mm σε 284mm - mk2B Sporting
Φίλοι μου καλοί και αγαπημένοι ήρθε επιτέλους η ώρα να κάνω μία αναβαθμιση στο σύστημα πέδησης του mk2b
και μάλιστα στην στάνταρ 15άρα ζάντα πράγμα που ενδιαφέρει αρκετό κόσμο γιατι το ίδιο ακριβώς "πακέτο" παίζει
σε πολλά αυτοκίνητα με τα δημοφιλέστερα να είναι:
Fiat Punto MK1 (όλα τα μικρά) + Sporting + GT
Fiat Punto MK2 (όλα τα μικρά) + Sporting - Hgt
Fiat Punto MK2b (όλα τα μικρά) + Sporting - Hgt
η συγκεκριμένη κατασκεύη παίζει σε παρα πολλά άλλα μοντέλα του Groupo Fiat που φοράνε από τη μαμά τους 240 ή 257 χιλ. δίσκο,
δηλαδή σε όλα τα μοντέλα με το "μικρό" ακραξόνιο...
είναι η μετετροπή σε 284x22 "από Fiat Coupe" που λέμε αλλά από Coupe τελικά έρχεται μόνο η δισκόπλακα...και δυστυχώς
όχι και η δαγκάνα η οποία δεν μπαίνει ούτε με ανταπτοράκι αλλά ούτε και απευθείας πάνω στο άκρο των μικρών Punto..
αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι (κατα τη γνώμη μου) η πιό σωστή μετατροπή σε 284 φρένα και δεν απαιτεί την
παραμικρή επέμβαση πάνω στο αυτοκίνητο, είναι τα πάντα βιδωτά (ξεβιδώνουν και βγαίνουν αν χρειαστεί) και ταιριάζουν
τέλεια σχεδόν σε κάθε 15άρα ζάντα.. οι δαγκάνες είναι της Ate με έμβολο 54χιλ. και τακάκια με αντίστοιχη επιφάνεια τριβής
με του Coupe
όλα τα εξαρτήματα σε παράταξη...
το ανταπτοράκι βιδωμένο...
..όλο το σύστημα βιδωμένο στο αυτοκίνητο...
και εδώ τελειωμένο και βολταρισμένο...
και μάλιστα στην στάνταρ 15άρα ζάντα πράγμα που ενδιαφέρει αρκετό κόσμο γιατι το ίδιο ακριβώς "πακέτο" παίζει
σε πολλά αυτοκίνητα με τα δημοφιλέστερα να είναι:
Fiat Punto MK1 (όλα τα μικρά) + Sporting + GT
Fiat Punto MK2 (όλα τα μικρά) + Sporting - Hgt
Fiat Punto MK2b (όλα τα μικρά) + Sporting - Hgt
η συγκεκριμένη κατασκεύη παίζει σε παρα πολλά άλλα μοντέλα του Groupo Fiat που φοράνε από τη μαμά τους 240 ή 257 χιλ. δίσκο,
δηλαδή σε όλα τα μοντέλα με το "μικρό" ακραξόνιο...
είναι η μετετροπή σε 284x22 "από Fiat Coupe" που λέμε αλλά από Coupe τελικά έρχεται μόνο η δισκόπλακα...και δυστυχώς
όχι και η δαγκάνα η οποία δεν μπαίνει ούτε με ανταπτοράκι αλλά ούτε και απευθείας πάνω στο άκρο των μικρών Punto..
αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι (κατα τη γνώμη μου) η πιό σωστή μετατροπή σε 284 φρένα και δεν απαιτεί την
παραμικρή επέμβαση πάνω στο αυτοκίνητο, είναι τα πάντα βιδωτά (ξεβιδώνουν και βγαίνουν αν χρειαστεί) και ταιριάζουν
τέλεια σχεδόν σε κάθε 15άρα ζάντα.. οι δαγκάνες είναι της Ate με έμβολο 54χιλ. και τακάκια με αντίστοιχη επιφάνεια τριβής
με του Coupe
όλα τα εξαρτήματα σε παράταξη...
το ανταπτοράκι βιδωμένο...
..όλο το σύστημα βιδωμένο στο αυτοκίνητο...
και εδώ τελειωμένο και βολταρισμένο...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Πέμ Ιαν 14, 2010 10:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Αλλαγη τιτλου
Λόγος: Αλλαγη τιτλου
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- Dreamcatcher
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 980
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
- Τοποθεσία: Salonica
- Επικοινωνία:
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- Dreamcatcher
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 980
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
- Τοποθεσία: Salonica
- Επικοινωνία:
- joykiller
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
- Τοποθεσία: Agia Paraskevi
- Επικοινωνία:
το κοστος σε τι επιπεδα κυμαινεται?επισης το gt3 που εχει μεγαλυτερο εμβολο ξερουμε ποσο ειναι και τι διαφορα εχει απο αυτες τις δαγκανες?βασιλη τα λογια περισευουν πλεον με τις δουλειες σου...
Kante click sto link parakalw http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=21367
- racerTrofeo
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 65
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2005 7:13 pm
- Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
Dreamcatcher έγραψε:νομιζω γινεται βασιλη εμεις τα 1,4 εχουμε 257 ενω το diesel φοραει ακριβως 284..
και εγώ αυτο πιστεύω...δηλαδή οτι στο Grande παίζει ότι και στο Stilo που το μικρό έχει ίδιο ακρο με τα μεγαλύτερα,grandeBILL έγραψε:Σωστος αρα σετ δισκοι δαγακνες απο diesel και ειμαστε οκ!!!
οτι δεν χρειάζεσαι ανταπτοράκια και για μετατροπόυλα αλλά δαγκάνες από το μεγαλύτερο και τέλος έτσι απλά..
προσοχή!! το Grande έχει 100καρέ και οι 284x22 δισκόπλακες απο οποιδήποτε άλλο Fiat δεν θα μπαίνουν (ή μπορεί
να θέλουν επέμβαση στο καρέ - στις τρύπες)
- kostas x 69
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2628
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
- Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
- Επικοινωνία:
bravo bill kalorizika kala frenarismata!
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
- sotiris 14
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 652
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 3:37 pm
- Τοποθεσία: peiraias
- ACCENTWIZARD
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 23, 2006 7:40 pm
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- dimitris95
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 657
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 12:25 pm
- Τοποθεσία: Μετς και Ν.Βουτζάς (Ραφήνα)
πολυ ωραιος αλλα πλεον νομιζω πρεπει ν αλλαξεις κ ζαντα για να δειξει.................... σου βαζω ιδεες;; ασ το οπως ειναι.. μια χαρα ειναι...
σε αλλο χρωμα η δαγκανα παιζει; κ βεβαια για πες κοστος..
θα κανεις κατι κ με τα πισω φρενα; μετατροπη σε δισκους; κ πώς;
βγαλ το κ κανα2 φωτο σε φως να φαινεται καθαρα να το θαυμασουμε..
τελος, καπου ειχε αναφερθει οτι καλυτερα να αποφευγουμε τους τρυπητους δισκους κ να προτιμαμε τους χαρακτους.. οχι; γιατι αυτη η επιλογη; καθαρα αισθητικοι λογοι;
σε αλλο χρωμα η δαγκανα παιζει; κ βεβαια για πες κοστος..
θα κανεις κατι κ με τα πισω φρενα; μετατροπη σε δισκους; κ πώς;
βγαλ το κ κανα2 φωτο σε φως να φαινεται καθαρα να το θαυμασουμε..
τελος, καπου ειχε αναφερθει οτι καλυτερα να αποφευγουμε τους τρυπητους δισκους κ να προτιμαμε τους χαρακτους.. οχι; γιατι αυτη η επιλογη; καθαρα αισθητικοι λογοι;
d.i.s.p.i.c.
μα οποιος δ χασει στα λεφτα κ στην αγαπη δ εχει μαθει τη ζωη...
μα οποιος δ χασει στα λεφτα κ στην αγαπη δ εχει μαθει τη ζωη...