φρενα σε mkII sporting
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- punteas16v
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2007 11:53 pm
- Τοποθεσία: N. Πέραμος
φρενα σε mkII sporting
Έχω ενα μκΙΙ 1250 (80 αλογακια) και θέλω να του αλλάξω δισκόπλακες μπροστά.. Με παίρνει να βάλλω απο το 1400 τις δισκόπλακες που είναι και αεριζόμενες?? Ή μηπως αν μπορώ να τις βάλω χρειάζεται να αλλάξω και δαγκάνες??
- hammersword@Revlimit
- Official Partner
- Δημοσιεύσεις: 2039
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
-
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4424
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- punteas16v
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2007 11:53 pm
- Τοποθεσία: N. Πέραμος
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξεις δαγκανες αφου οι δισκοι σου ειναι 10(?) mm ενω των ΜΚ2Β 20mm σε φαρδος,αφου ειναι αεριζομενοι..Με παίρνει να βάλλω απο το 1400 τις δισκόπλακες που είναι και αεριζόμενες?? Ή μηπως αν μπορώ να τις βάλω χρειάζεται να αλλάξω και δαγκάνες??
Απο την αλλη,εαν δεν διαθετεις τοσα χρηματα για αγορα μεταχειρισμενων δαγκανων ειτε απο sporting 1.4 ειτε απο HGT - Ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,αλλα σιγουρα δεν ειναι πολυ ακριβη η ολη μετατροπη..Αν επισης εχεις 15αρα ζαντα μπορεις να βαλεις και δισκους 280mm με τις αντιστοιχες δαγκανες.
Παντως κατα την γνωμη μου δεν αξιζει να βαλεις μονους δισκους,εστω και αεροψυκτους!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
σωστά..hammersword έγραψε:νομιζω πως χρειαζεται να αλλαξεις κ δαγκανες... τα φρενα σ ειναι μικροτερα απο το μκ2β....
φίλε Silver όχι διπίστονες δαγκάνες (όλα τα Punto φοράνε μονοπίστονες) διπλούς δίσκους δηλαδή αεριζόμενους μάλλον ήθελες να πεις..SilverPunto έγραψε:Πρεπει να αλαλξεις και δαγκανες μιας και εσυ φορας μονοπιστονες δαγκανες ενω το μκ2β εχει διπιστονες.....
σωστά..12mm είναι αλλά ισχύει το ίδιο..επίσης τα Punto με 257x12 φοράνε 48mm έμβολο ενώ τα 257x20 έχουν 54mm έμβολοP.A.D.R.C έγραψε:Πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξεις δαγκανες αφου οι δισκοι σου ειναι 10(?) mm ενω των ΜΚ2Β 20mm σε φαρδος,αφου ειναι αεριζομενοι..
το οποίο κάνει σημαντική τη διαφορά..
και πράγματι είναι..το κόψε-ράψε αυτής της μετατροπής κατα τη γνώμη μου απαγορεύεται..μόνο με ακραξόνια από HGT αλλά πάει ψηλά...P.A.D.R.C έγραψε: απο HGT ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,
..ναι με 284 και δαγκάνες σαν του HGT αλλά από άλλο αυτ/το.. αν προλάβω τα βάζω την τετάρτη στο δικό μουP.A.D.R.C έγραψε: Αν επισης εχεις 15αρα ζαντα μπορεις να βαλεις και δισκους 280mm με τις αντιστοιχες δαγκανες.
πριν τη συνάντηση και ανεβάζω και φωτογραφίες..
σωστή σκέψη, νομίζω ότι είναι οικονομικό το ζήτημα..αν μπορεί να τα διαθέσει κανείς αξίζει τον κόπο..P.A.D.R.C έγραψε: Παντως κατα την γνωμη μου δεν αξιζει να βαλεις μονους δισκους,εστω και αεροψυκτους!
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
εδω νομιζω εχεις ενα λαθος γιατι αν αλλαξει ακραξονια θα χρειαστει και διαφορετικα ημιαξονια με μπιλιοφορους δηλαδη του HGT τα οποια ομως μπορει απο την μια πλευρα να κανουν διοτι θα εχει αλλαξει το ακρο και θα εχει βαλει το HGT αλλα απο την μεσα πλευρα που πηγαινουν στη μηχανη δεν θα κανουν.απο HGT ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,
και πράγματι είναι..το κόψε-ράψε αυτής της μετατροπής κατα τη γνώμη μου απαγορεύεται..μόνο με ακραξόνια από HGT αλλά πάει ψηλά...
Επισης για να βαλει φρενα απο HGT το μονο που κανεις ειναι να φτιαξεις χειροποιητους ανταπτορες ωστε οι τρυπες που βιδωνουν οι δαγκανες στο ακρο να ειναι διαφορετικες δηλαδη η μια πιο μακρια απο την αλλη.αυτο ειναι ολο και ολοι ετσι το κανουν και δεν εχουν και προβλημα οσοι ξερω δηλαδη.
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
P.A.D.R.C έγραψε: απο HGT ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,
Βασίλης Σιδέρης έγραψε: και πράγματι είναι..το κόψε-ράψε αυτής της μετατροπής κατα τη γνώμη μου απαγορεύεται..μόνο με ακραξόνια από HGT αλλά πάει ψηλά...
Φίλε iceman_n δεν έχω καθόλου λάθος..sorry που δεν μπήκα σε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες αλλά ήταν λίγο περασμένη η ώρα για μέναiceman_n έγραψε: εδω νομιζω εχεις ενα λαθος γιατι αν αλλαξει ακραξονια θα χρειαστει και διαφορετικα ημιαξονια με μπιλιοφορους δηλαδη του HGT τα οποια ομως μπορει απο την μια πλευρα να κανουν διοτι θα εχει αλλαξει το ακρο και θα εχει βαλει το HGT αλλα απο την μεσα πλευρα που πηγαινουν στη μηχανη δεν θα κανουν.
όταν εγραφα εκείνη την απάντηση, τα γέρικα μάτια μου έκλειναν και τα τρεμάμενα δάχτυλα μου πατούσαν λάθος πλήκτρα
και έπρεπε να πάω για ύπνο...τώρα όμως είμαι και πάλι νέος και δυνατός και μπορώ να δώσω απαντήσεις αφου χρειάζεται...
μπορείς να βάλεις ακραξόνια HGT σε sporting και μέσα σε αυτά να βάλεις ρουλεμάν και μουαγιέ από sporting ωστε να μην αλλάξεις
ημιαξόνιο-μπιλιοφόρο (μένεις στο ίδιο πολύσφηνο δηλαδή) αλλά θέλεις και μία εγκοπή (εκεί που μπαίνει η ασφάλεια του ρουλεμάν)
στο ακρο λίγο πιο βαθιά διότι το sporting έχει λιγο πιο στενό ρουλεμάν...και να έχεις μια σχεδόν εργοστασιακή
μετατροπή αλλά που όμως "πάει ψηλά" και που πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις....
και συμφωνώ μαζί σου απλά η αλλάγη σε 284 απο HGT δεν γίνεται με δαγκάνες απο HGT αλλά από άλλο αυτ/το γιαυτό τοiceman_n έγραψε: Επισης για να βαλει φρενα απο HGT το μονο που κανεις ειναι να φτιαξεις χειροποιητους ανταπτορες ωστε οι τρυπες που βιδωνουν οι δαγκανες στο ακρο να ειναι διαφορετικες δηλαδη η μια πιο μακρια απο την αλλη.αυτο ειναι ολο και ολοι ετσι το κανουν και δεν εχουν και προβλημα οσοι ξερω δηλαδη.
περιγράφω "σαν του HGT" που οι τρύπες όπως είπες πέφτουν μακρυά η μία από την άλλη ενω με του HGT δαγκάνες πέφτουν μισο-μέσα μισο-έξω
και απαιτείται κόψιμο-τρόχισμα γέμισμα τρυπών με ηλεκτροκόλληση, ανοιγμα νεων παραδίπλα...πράγματα που τα θεωρώ ανεπίτρεπτα
και που δεν γίνονται τη σήμερον ημέρα ούτε....στη Βαγδάτη φίλε,
αυτές τις μέρες θα ανεβάσω μια σωστή (κατα τη γνώμη μου) μετατροπή σε 284x22...
- Βασίλης Σιδέρης
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 513
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
- Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
- Επικοινωνία:
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
τα φρεανα απο HGT τα οποια ομως δεν ειναι 284 αλλα 254 κατι τετοιο ετσι δεν ειναι.και δεν νομιζω οτι σε 80 αλογα θες παραπανω απο 254 που ειναι τα μαμισια του HGT (ελπιζω να λεω σωστα τα νουμερα).TasosB έγραψε:Τελικα η καλυτερη λυση ποια ειναι για ενα ΜΚ2? :)
και επισης νομιζω οτι 284 φοραει το HGT το mk2b αν δεν κανω λαθος.
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Η καλύτερη λύση είναι δίσκοι-δαγκάνες-τακάκια απο gt ή απο hgt.Ο δίσκος είναι αεριζόμενος με διάμετρο 257 και ζεσταίνεται δύσκολα.Το εχω κάνει κ εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ακόμα και σε πολύ οριακές καταστάσεις.
Το πρόβλημα πλέον είναι οτι σε διαρκή πίεση των φρένων,ανάβουν τα ταμπόυρα πίσω και είναι σαν να φρενάρεις 90%μπροστά και 10%πίσω με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην είναι αποτελεσματικό.
Λύση οικονομική και αποδοτική για τα πίσω φρένα ακόμα την ψάχνω....
Πάντως με κόστος 150-200 εβρό τα μπροστά φρένα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση.
Το πρόβλημα πλέον είναι οτι σε διαρκή πίεση των φρένων,ανάβουν τα ταμπόυρα πίσω και είναι σαν να φρενάρεις 90%μπροστά και 10%πίσω με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην είναι αποτελεσματικό.
Λύση οικονομική και αποδοτική για τα πίσω φρένα ακόμα την ψάχνω....
Πάντως με κόστος 150-200 εβρό τα μπροστά φρένα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση.
-Βαγγέλης-