φρενα σε mkII sporting

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
punteas16v
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2007 11:53 pm
Τοποθεσία: N. Πέραμος

φρενα σε mkII sporting

Δημοσίευση από punteas16v » Δευ Απρ 16, 2007 2:11 pm

Έχω ενα μκΙΙ 1250 (80 αλογακια) και θέλω να του αλλάξω δισκόπλακες μπροστά.. Με παίρνει να βάλλω απο το 1400 τις δισκόπλακες που είναι και αεριζόμενες?? Ή μηπως αν μπορώ να τις βάλω χρειάζεται να αλλάξω και δαγκάνες??



Άβαταρ μέλους
hammersword@Revlimit
Official Partner
Official Partner
Δημοσιεύσεις: 2039
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 1:31 pm
Τοποθεσία: Πατρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hammersword@Revlimit » Δευ Απρ 16, 2007 2:36 pm

νομιζω πως χρειαζεται να αλλαξεις κ δαγκανες... τα φρενα σ ειναι μικροτερα απο το μκ2β....
Εικόνα

Grande Punto Abarth Precision 5128 CEA

SilverPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4424
Εγγραφή: Τετ Μαρ 30, 2005 10:05 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από SilverPunto » Δευ Απρ 16, 2007 2:43 pm

Πρεπει να αλαλξεις και δαγκανες μιας και εσυ φορας μονοπιστονες δαγκανες ενω το μκ2β εχει διπιστονες.....

Άβαταρ μέλους
punteas16v
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2007 11:53 pm
Τοποθεσία: N. Πέραμος

Δημοσίευση από punteas16v » Δευ Απρ 16, 2007 4:36 pm

Καμιά άλλη λύση υπάρχει?? Αυτά που φοράει (τα μαμά) εκτός απο το οτι ζεσταίνονται για την πλάκα έχουν κάνει και πατούρα τα τακάκια πάνω..-από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη-..

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Δευ Απρ 16, 2007 4:39 pm

να αλλαξεις δισκους με τρυπητους κ καλυτερα τακακια... ας μιλησουν κ οι εμπειροι των αλλαγων αυτων. νομιζω το κοστος δεν υπερβενει τα 200 ευρα. Βασιλη που εισαι ρε συ να ριξεις φως.

Άβαταρ μέλους
HauntedPunto
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 5941
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!

Δημοσίευση από HauntedPunto » Δευ Απρ 16, 2007 5:14 pm

Μπορείς να βάλεις και πίσω δισκόφρενα μετάχειρα από gt ή coupe.. θα δεις ότι θα αργούν πιο πολύ να ζεσταθούν τα μπροστά...
250 με 350 ευρώ maximum..
Εικόνα Made Me Do It
Pure on the outside, Haunted on the inside...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Απρ 16, 2007 5:20 pm

Με παίρνει να βάλλω απο το 1400 τις δισκόπλακες που είναι και αεριζόμενες?? Ή μηπως αν μπορώ να τις βάλω χρειάζεται να αλλάξω και δαγκάνες??
Πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξεις δαγκανες αφου οι δισκοι σου ειναι 10(?) mm ενω των ΜΚ2Β 20mm σε φαρδος,αφου ειναι αεριζομενοι..

Απο την αλλη,εαν δεν διαθετεις τοσα χρηματα για αγορα μεταχειρισμενων δαγκανων ειτε απο sporting 1.4 ειτε απο HGT - Ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,αλλα σιγουρα δεν ειναι πολυ ακριβη η ολη μετατροπη..Αν επισης εχεις 15αρα ζαντα μπορεις να βαλεις και δισκους 280mm με τις αντιστοιχες δαγκανες.

Παντως κατα την γνωμη μου δεν αξιζει να βαλεις μονους δισκους,εστω και αεροψυκτους!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τρί Απρ 17, 2007 12:45 am

hammersword έγραψε:νομιζω πως χρειαζεται να αλλαξεις κ δαγκανες... τα φρενα σ ειναι μικροτερα απο το μκ2β....
σωστά..
SilverPunto έγραψε:Πρεπει να αλαλξεις και δαγκανες μιας και εσυ φορας μονοπιστονες δαγκανες ενω το μκ2β εχει διπιστονες.....
φίλε Silver όχι διπίστονες δαγκάνες (όλα τα Punto φοράνε μονοπίστονες) διπλούς δίσκους δηλαδή αεριζόμενους μάλλον ήθελες να πεις..
P.A.D.R.C έγραψε:Πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξεις δαγκανες αφου οι δισκοι σου ειναι 10(?) mm ενω των ΜΚ2Β 20mm σε φαρδος,αφου ειναι αεριζομενοι..
σωστά..12mm είναι αλλά ισχύει το ίδιο..επίσης τα Punto με 257x12 φοράνε 48mm έμβολο ενώ τα 257x20 έχουν 54mm έμβολο
το οποίο κάνει σημαντική τη διαφορά..
P.A.D.R.C έγραψε: απο HGT ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,
και πράγματι είναι..το κόψε-ράψε αυτής της μετατροπής κατα τη γνώμη μου απαγορεύεται..μόνο με ακραξόνια από HGT αλλά πάει ψηλά...
P.A.D.R.C έγραψε: Αν επισης εχεις 15αρα ζαντα μπορεις να βαλεις και δισκους 280mm με τις αντιστοιχες δαγκανες.
..ναι με 284 και δαγκάνες σαν του HGT αλλά από άλλο αυτ/το.. αν προλάβω τα βάζω την τετάρτη στο δικό μου
πριν τη συνάντηση και ανεβάζω και φωτογραφίες..
P.A.D.R.C έγραψε: Παντως κατα την γνωμη μου δεν αξιζει να βαλεις μονους δισκους,εστω και αεροψυκτους!
σωστή σκέψη, νομίζω ότι είναι οικονομικό το ζήτημα..αν μπορεί να τα διαθέσει κανείς αξίζει τον κόπο..

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τρί Απρ 17, 2007 2:43 am

HauntedPunto έγραψε:Μπορείς να βάλεις και πίσω δισκόφρενα μετάχειρα από gt ή coupe.. θα δεις ότι θα αργούν πιο πολύ να ζεσταθούν τα μπροστά...
250 με 350 ευρώ maximum..
+1 το χω κανει και γω..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τρί Απρ 17, 2007 6:26 am

απο HGT ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,
και πράγματι είναι..το κόψε-ράψε αυτής της μετατροπής κατα τη γνώμη μου απαγορεύεται..μόνο με ακραξόνια από HGT αλλά πάει ψηλά...
εδω νομιζω εχεις ενα λαθος γιατι αν αλλαξει ακραξονια θα χρειαστει και διαφορετικα ημιαξονια με μπιλιοφορους δηλαδη του HGT τα οποια ομως μπορει απο την μια πλευρα να κανουν διοτι θα εχει αλλαξει το ακρο και θα εχει βαλει το HGT αλλα απο την μεσα πλευρα που πηγαινουν στη μηχανη δεν θα κανουν.

Επισης για να βαλει φρενα απο HGT το μονο που κανεις ειναι να φτιαξεις χειροποιητους ανταπτορες ωστε οι τρυπες που βιδωνουν οι δαγκανες στο ακρο να ειναι διαφορετικες δηλαδη η μια πιο μακρια απο την αλλη.αυτο ειναι ολο και ολοι ετσι το κανουν και δεν εχουν και προβλημα οσοι ξερω δηλαδη.

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τρί Απρ 17, 2007 8:28 am

P.A.D.R.C έγραψε: απο HGT ενδεχομενως να ειναι λιγο διαφορετικες οι βασεις ,
Βασίλης Σιδέρης έγραψε: και πράγματι είναι..το κόψε-ράψε αυτής της μετατροπής κατα τη γνώμη μου απαγορεύεται..μόνο με ακραξόνια από HGT αλλά πάει ψηλά...
iceman_n έγραψε: εδω νομιζω εχεις ενα λαθος γιατι αν αλλαξει ακραξονια θα χρειαστει και διαφορετικα ημιαξονια με μπιλιοφορους δηλαδη του HGT τα οποια ομως μπορει απο την μια πλευρα να κανουν διοτι θα εχει αλλαξει το ακρο και θα εχει βαλει το HGT αλλα απο την μεσα πλευρα που πηγαινουν στη μηχανη δεν θα κανουν.
Φίλε iceman_n δεν έχω καθόλου λάθος..sorry που δεν μπήκα σε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες αλλά ήταν λίγο περασμένη η ώρα για μένα
όταν εγραφα εκείνη την απάντηση, τα γέρικα μάτια μου έκλειναν και τα τρεμάμενα δάχτυλα μου πατούσαν λάθος πλήκτρα
και έπρεπε να πάω για ύπνο...τώρα όμως είμαι και πάλι νέος και δυνατός και μπορώ να δώσω απαντήσεις αφου χρειάζεται...
μπορείς να βάλεις ακραξόνια HGT σε sporting και μέσα σε αυτά να βάλεις ρουλεμάν και μουαγιέ από sporting ωστε να μην αλλάξεις
ημιαξόνιο-μπιλιοφόρο (μένεις στο ίδιο πολύσφηνο δηλαδή) αλλά θέλεις και μία εγκοπή (εκεί που μπαίνει η ασφάλεια του ρουλεμάν)
στο ακρο λίγο πιο βαθιά διότι το sporting έχει λιγο πιο στενό ρουλεμάν...και να έχεις μια σχεδόν εργοστασιακή
μετατροπή αλλά που όμως "πάει ψηλά" και που πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις....
iceman_n έγραψε: Επισης για να βαλει φρενα απο HGT το μονο που κανεις ειναι να φτιαξεις χειροποιητους ανταπτορες ωστε οι τρυπες που βιδωνουν οι δαγκανες στο ακρο να ειναι διαφορετικες δηλαδη η μια πιο μακρια απο την αλλη.αυτο ειναι ολο και ολοι ετσι το κανουν και δεν εχουν και προβλημα οσοι ξερω δηλαδη.
και συμφωνώ μαζί σου απλά η αλλάγη σε 284 απο HGT δεν γίνεται με δαγκάνες απο HGT αλλά από άλλο αυτ/το γιαυτό το
περιγράφω "σαν του HGT" που οι τρύπες όπως είπες πέφτουν μακρυά η μία από την άλλη ενω με του HGT δαγκάνες πέφτουν μισο-μέσα μισο-έξω
και απαιτείται κόψιμο-τρόχισμα γέμισμα τρυπών με ηλεκτροκόλληση, ανοιγμα νεων παραδίπλα...πράγματα που τα θεωρώ ανεπίτρεπτα
και που δεν γίνονται τη σήμερον ημέρα ούτε....στη Βαγδάτη φίλε,
αυτές τις μέρες θα ανεβάσω μια σωστή (κατα τη γνώμη μου) μετατροπή σε 284x22...

Άβαταρ μέλους
Βασίλης Σιδέρης
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 11, 2006 9:39 pm
Τοποθεσία: Καλύβια Αττικής
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βασίλης Σιδέρης » Τρί Απρ 17, 2007 10:50 am

Βασίλης Σιδέρης έγραψε: ... οι τρύπες πέφτουν μακρυά η μία από την άλλη...
ώστε να μπορέσουν να μπούν οι "χειροποίητοι αντάπτορες" όπως λές και εσύ φίλε iceman_n που ξέχασα όμως να επαναλάβω...

Άβαταρ μέλους
TasosB
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1733
Εγγραφή: Τετ Ιουν 07, 2006 12:01 pm
Τοποθεσία: Ίλιον, Αθηνα

Δημοσίευση από TasosB » Τρί Απρ 17, 2007 11:26 am

Τελικα η καλυτερη λυση ποια ειναι για ενα ΜΚ2? :):)
Σχολή Οδηγών...Η Χελώνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
iceman_n
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1375
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευση από iceman_n » Τρί Απρ 17, 2007 11:46 am

TasosB έγραψε:Τελικα η καλυτερη λυση ποια ειναι για ενα ΜΚ2? :):)
τα φρεανα απο HGT τα οποια ομως δεν ειναι 284 αλλα 254 κατι τετοιο ετσι δεν ειναι.και δεν νομιζω οτι σε 80 αλογα θες παραπανω απο 254 που ειναι τα μαμισια του HGT (ελπιζω να λεω σωστα τα νουμερα).

και επισης νομιζω οτι 284 φοραει το HGT το mk2b αν δεν κανω λαθος.

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Δημοσίευση από vdsracing » Τρί Απρ 17, 2007 1:11 pm

Η καλύτερη λύση είναι δίσκοι-δαγκάνες-τακάκια απο gt ή απο hgt.Ο δίσκος είναι αεριζόμενος με διάμετρο 257 και ζεσταίνεται δύσκολα.Το εχω κάνει κ εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ακόμα και σε πολύ οριακές καταστάσεις.
Το πρόβλημα πλέον είναι οτι σε διαρκή πίεση των φρένων,ανάβουν τα ταμπόυρα πίσω και είναι σαν να φρενάρεις 90%μπροστά και 10%πίσω με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην είναι αποτελεσματικό.
Λύση οικονομική και αποδοτική για τα πίσω φρένα ακόμα την ψάχνω....

Πάντως με κόστος 150-200 εβρό τα μπροστά φρένα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση.
-Βαγγέλης-

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”