Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Δημοσίευση
από iceman_n » Σάβ Μαρ 17, 2007 4:18 pm
sotiris 14 έγραψε:αρχιζω να ψηνομαι για αξονα αλλα δεν ξερω που να βρω και δεν εχω και πολυ χρονο για να ρωταω μαντρες... αν ξερει κανεις θα βοηθησει
γιατι χρειαζετε να αλλαξεις αξονα ?? απο οτι ξερω βγαινουν τα ταμπουρα και μπαινουν κανονικα οι δαγκανες τοη HGT τουλαχιστον στα ΜΚ2.
-
arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση
από arpas » Σάβ Μαρ 17, 2007 5:36 pm
γιατι χρειαζετε να αλλαξεις αξονα ?? απο οτι ξερω βγαινουν τα ταμπουρα και μπαινουν κανονικα οι δαγκανες τοη HGT τουλαχιστον στα ΜΚ2.
+1 ...Καποιοι απο εδω το εχουν κανει αν δεν απατώμαι
-
sotiris 14
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 652
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 3:37 pm
- Τοποθεσία: peiraias
Δημοσίευση
από sotiris 14 » Σάβ Μαρ 17, 2007 5:44 pm
τι να σας πω. αν καποιος το εχει κανει να μας πει τι εκανε για λυθουν οι αποριες
sotiris 14
Πωλειται punto sporting mk2b 8/04!!!
-
polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Δημοσίευση
από polatov » Σάβ Μαρ 17, 2007 6:28 pm
εγω εχω ακρα απο coupe και σωληνακια υψηλης (χωρις abs) και τα θεωρω υπεραρκετα.τα ακρα γυρω στα 370 χωρις τοποθετηση νομιζω..τα σωληνακια δεν θυμαμαι καθολου.
-
P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
-
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από P.A.D.R.C » Κυρ Μαρ 18, 2007 8:17 pm
Αλλαγη ακρων κανεις-ρωτα τον sonicboom!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an
SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg
(MOTtest)
-
stavros7029
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 11:55 pm
Δημοσίευση
από stavros7029 » Κυρ Μαρ 18, 2007 8:24 pm
Φιλε μου εγω θα εβαζα πισω δισκοπλακες απο HGT αλλα τα βρηκα πριν κανα χρονο 500 και δεν αλλαζεις τον αξονα αλλα μονο τα ακρα (σιγουρα υπαρχουν και καλυτερες τιμες) . Αυτην την στιγμη φοραω brembo χαρακτες δισκοπλακες και τακακια ferodo και ειμαι υπερ ευχαριστιμενος αλλα στο φρεναρισμα πιστευω οτι πιο συμαντικο ειναι να εχεις πολυυυ καλα ελαστικα και αναρτησεις αλλιως οτι φρενα και να εχεις δεν παιζει να σταματισεις.
-
iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Δημοσίευση
από iceman_n » Κυρ Μαρ 18, 2007 8:53 pm
και ξαναρωταω πως στα ΜΚ2 βαζεις πισω φρενα απο HGT χωρις να αλλαξεις ακρα??
στο ΜΚ2β ειναι διαφορετικα ?? δεν νομιζω αμα βρεις πισω φρενα απο HGT MK2b δεν νομιζω να χρειαζεσαι αλλα ακρα ή αξονα
-
stavros7029
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 11:55 pm
Δημοσίευση
από stavros7029 » Κυρ Μαρ 18, 2007 9:01 pm
φιλε για να καταλαβεις το ταμουρο βγαινει με τρεις βιδες και μενει μονο ο αξονας και μετα βαζεις τα δισκοφρενα απο το hgt τα οποια ταιριαζουν απόλυτα
-
grhgorhsptol
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm
Δημοσίευση
από grhgorhsptol » Κυρ Μαρ 18, 2007 9:32 pm
Τώρα πόσο κάνουν περίπου μεταχειρισμένα δισκόφρενα από HGT μαζί με δαγκάνες?
Τόσο απλό είναι..?Βγάζεις τα ταμπούρα και βάζεις τα δισκόφρενα μόνο?
Τί διαδικασία χρειάζεται?