Mπλοκέ διαφορικό για ΜΚ2Β

Θέματα που αφορούν την ανάρτηση τα φρένα και άλλα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
scorpione
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ Απρ 17, 2005 7:15 pm
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Mπλοκέ διαφορικό για ΜΚ2Β

Δημοσίευση από scorpione » Τετ Φεβ 14, 2007 9:26 pm

Για το ΜΚ2Β υπαρχει μπλοκέ διαφορικό από επώνυμη εταιρία? Και αν υπάρχει, τι τιμή περίπου έχει?



Άβαταρ μέλους
dimitris95
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 657
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 12:25 pm
Τοποθεσία: Μετς και Ν.Βουτζάς (Ραφήνα)

Δημοσίευση από dimitris95 » Τετ Φεβ 14, 2007 9:47 pm

απ ο,τι ξερω τα μπλοκε ειναι σχετικα ακριβα κ σε συνδιασμο με τη μικρη ιπποδυναμη του αμαξιου δ νομιζω να αξιζει..παντως γυρω στα 1000ευρω μαλλον θα σου παει η δουλεια τουλαχιστον..
παντως περιμενε να απαντησει κανεις πιο ειδικος..
αν κανω λαθος διορθωστε με..

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από andrew » Τετ Φεβ 14, 2007 10:18 pm

φιλε μου μπλοκε βρισκεις και με 500 ευρω(ελληνικης παραγωγης μαλιστα)!

το θεμα ομως ειναι για πιο λογο το θες...
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
joykiller
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
Τοποθεσία: Agia Paraskevi
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από joykiller » Πέμ Φεβ 15, 2007 12:04 am

βασικα απο οσο ξερω στην ελλαδα πλεον απο θεσσαλονικη φτιαχνει ενας καλα.ο μπουμπης νομιζω σταματησε γιατι σπαγανε,αντρεα στειλε μου με πμ τι ξερεις γιατι με ενδιαφερει το θεμα.απο επωνυμο απο ιταλια πας στο 1000ρικο

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Πέμ Φεβ 15, 2007 1:29 am

το μπλοκε αξιζει..αν εχεις τα λεφτα..
του μπουμπη τα μπλοκε αν εβαζες πιστα ταμαξι και γενικα το ζοριζες εσπαγε στους 2 -3 μηνες..
νομιζω μονο εισαγωγη πλεον..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
_Nikos_
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2339
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 10:33 pm

Δημοσίευση από _Nikos_ » Πέμ Φεβ 15, 2007 1:31 pm

βασικα απο οσο ξερω στην ελλαδα πλεον απο θεσσαλονικη φτιαχνει ενας καλα.
θελει λιγο υπομονη βεβαια ο συγκεκριμενος αλλα τελοσπαντων...

παντως η quaife εχει αντιπροσωπο εδω. λεπτομερειες δεν ξερω.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Άβαταρ μέλους
dimitris95
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 657
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 12:25 pm
Τοποθεσία: Μετς και Ν.Βουτζάς (Ραφήνα)

Δημοσίευση από dimitris95 » Πέμ Φεβ 15, 2007 1:46 pm

εγω μιλαω μονο για εισαγωγη απο ιταλια..οποτε απ ο,τι ξερω δ θα την γλυτωσεις με λιγοτερο απο 1000αρικο...θελει κ τοποθετηση ε..
για τα αλογα ομως εχει νοημα;; ενα αυτοκινητο με 85 αλογα τροχο τι δυναμη να βαλει κατω που θα την περασει μεσω του μπλοκε κ οχι μεσω σωστων χειρισμων του οδηγου;; αν μιλαμε για gt τοτε πασο..χρειαζεται..αλλα για τα δικα μας μαλλον οχι..
αν πεταω μπαρουφες πειτε το..
d.i.s.p.i.c.

μα οποιος δ χασει στα λεφτα κ στην αγαπη δ εχει μαθει τη ζωη...

Άβαταρ μέλους
Arf
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Arf » Πέμ Φεβ 15, 2007 1:47 pm

Τα μπλοκέ είναι για αγωνιστική χρήση, και το γράφει και στη συσκευασία τους(όταν αγοράζεις επώνυμο του εξωτερικού, πχ. Quaife). Η ίδια η εταιρία σου λέει ότι το διαφορικό αυτό, ώντας αγωνιστικό, αντέχει 2-3 αγώνες και μετά θέλει αλλαγή. Αυτό σημαίνει ότι έχεις μεγάλες πιθανότητες να το σπάσεις και στο δρόμο(η χρήση μπορεί να μην είναι εξίσου σκληρή, αλλά είναι μακροχρόνια). Φυσικά και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Φεβ 20, 2007 2:28 pm

To μπλοκε διαφορικο χρησιμοποιητε για αγωνιστικη χρηση κυριως...
θελει ενδεχομενος καποιο σερβις καποια στιγμη αλλα αναλογα το μπλοκε ισχυει η οχι αυτο που λες παραπανω.

δεν ειναι ολα τα μπλοκε για 2-3 αγωνες και αυτο ποικιλει απο πολλους παραγοντες...
πχ
η Autodelta δινει μπλοκε για τις Αλφα ρομεο το οποιο εχει ενα καλο ποσοστο εμπλοκης και δεν ειναι με ημερομηνια λυξεως...
συνηθως ατιπα μπορεις να πεις οτι οσο ποιο μεγαλο το ποσοστο εμπλοκης τοσο ποιο μικρη η διαρκεια ζωης - συντηρησης....
Η Bacci engineering απο Ιταλια μερια φτιαχτει μπλοκαδουρες και ολα τα σχετικα κομματια τις μεταδοσης για Πολλα μοντελα και ιδιος Ιταλικα αμαξια.....
αλλα ειναι ακριβα...1400ε
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Φεβ 20, 2007 2:36 pm

dimitris95 έγραψε:εγω μιλαω μονο για εισαγωγη απο ιταλια..οποτε απ ο,τι ξερω δ θα την γλυτωσεις με λιγοτερο απο 1000αρικο...θελει κ τοποθετηση ε..
για τα αλογα ομως εχει νοημα;; ενα αυτοκινητο με 85 αλογα τροχο τι δυναμη να βαλει κατω που θα την περασει μεσω του μπλοκε κ οχι μεσω σωστων χειρισμων του οδηγου;; αν μιλαμε για gt τοτε πασο..χρειαζεται..αλλα για τα δικα μας μαλλον οχι..
αν πεταω μπαρουφες πειτε το..
και στο δικο σου τα αποτελεσματα 8α ητανε πολυ καλα...
ειδικα σε γυρολογιο πιστας....
ο τροπος λειτουργιας και στριψιματος με μπλοκε σε σχεση με ελευθερο διαφορικο ειναι τεραστιος....
εκει που εσυ με τερμα γκαζι ανοιγεις μουτρα το μπλοκε σε μαζευει μεσα και στριβεις......
θελει προσοχη και δοκιμες μιας και το αμαξι συμπεριφερεται εντελος διαφορετικα μετα....


στα πολλα χιλιομετρα ειναι κουραστικο σε πορεια μιας και διαβαζει και μεταφερει στο τιμονι πολυ πληροφορια και "τραβαει" ποιο πολυ (οπως και με τα ελαστικα αγωνιστικης χρησης,slics-semislics)

το μονο που πρεπει να βαλεις στο ισοζυγιο ειναι κοστος - αμαξι και αν εισαι διατε8ιμενος να το επενδυσης το ποσο....

Σε καμια περιπτωση παντος δεν ειναι "μη απαραιτητο....και υπερβολικο" μιας και με το ιδιο σκεπτικο και το tuning των αμαξιων για καποιον αλλον μπορει να θεωρηθει ανωφελο και χαζο....
ειναι ολα στην κριση του οδηγου-ιδιοκτητη ΠΑΝΤΑ
Punto HGT SC Evo

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορες βελτιώσεις”