Mπλοκέ διαφορικό για ΜΚ2Β
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- scorpione
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 17, 2005 7:15 pm
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Mπλοκέ διαφορικό για ΜΚ2Β
Για το ΜΚ2Β υπαρχει μπλοκέ διαφορικό από επώνυμη εταιρία? Και αν υπάρχει, τι τιμή περίπου έχει?
- dimitris95
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 657
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 12:25 pm
- Τοποθεσία: Μετς και Ν.Βουτζάς (Ραφήνα)
- joykiller
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2005 11:06 pm
- Τοποθεσία: Agia Paraskevi
- Επικοινωνία:
- dimitris95
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 657
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 12:25 pm
- Τοποθεσία: Μετς και Ν.Βουτζάς (Ραφήνα)
εγω μιλαω μονο για εισαγωγη απο ιταλια..οποτε απ ο,τι ξερω δ θα την γλυτωσεις με λιγοτερο απο 1000αρικο...θελει κ τοποθετηση ε..
για τα αλογα ομως εχει νοημα;; ενα αυτοκινητο με 85 αλογα τροχο τι δυναμη να βαλει κατω που θα την περασει μεσω του μπλοκε κ οχι μεσω σωστων χειρισμων του οδηγου;; αν μιλαμε για gt τοτε πασο..χρειαζεται..αλλα για τα δικα μας μαλλον οχι..
αν πεταω μπαρουφες πειτε το..
για τα αλογα ομως εχει νοημα;; ενα αυτοκινητο με 85 αλογα τροχο τι δυναμη να βαλει κατω που θα την περασει μεσω του μπλοκε κ οχι μεσω σωστων χειρισμων του οδηγου;; αν μιλαμε για gt τοτε πασο..χρειαζεται..αλλα για τα δικα μας μαλλον οχι..
αν πεταω μπαρουφες πειτε το..
d.i.s.p.i.c.
μα οποιος δ χασει στα λεφτα κ στην αγαπη δ εχει μαθει τη ζωη...
μα οποιος δ χασει στα λεφτα κ στην αγαπη δ εχει μαθει τη ζωη...
- Arf
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Τετ Απρ 05, 2006 3:59 am
- Επικοινωνία:
Τα μπλοκέ είναι για αγωνιστική χρήση, και το γράφει και στη συσκευασία τους(όταν αγοράζεις επώνυμο του εξωτερικού, πχ. Quaife). Η ίδια η εταιρία σου λέει ότι το διαφορικό αυτό, ώντας αγωνιστικό, αντέχει 2-3 αγώνες και μετά θέλει αλλαγή. Αυτό σημαίνει ότι έχεις μεγάλες πιθανότητες να το σπάσεις και στο δρόμο(η χρήση μπορεί να μην είναι εξίσου σκληρή, αλλά είναι μακροχρόνια). Φυσικά και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
To μπλοκε διαφορικο χρησιμοποιητε για αγωνιστικη χρηση κυριως...
θελει ενδεχομενος καποιο σερβις καποια στιγμη αλλα αναλογα το μπλοκε ισχυει η οχι αυτο που λες παραπανω.
δεν ειναι ολα τα μπλοκε για 2-3 αγωνες και αυτο ποικιλει απο πολλους παραγοντες...
πχ
η Autodelta δινει μπλοκε για τις Αλφα ρομεο το οποιο εχει ενα καλο ποσοστο εμπλοκης και δεν ειναι με ημερομηνια λυξεως...
συνηθως ατιπα μπορεις να πεις οτι οσο ποιο μεγαλο το ποσοστο εμπλοκης τοσο ποιο μικρη η διαρκεια ζωης - συντηρησης....
Η Bacci engineering απο Ιταλια μερια φτιαχτει μπλοκαδουρες και ολα τα σχετικα κομματια τις μεταδοσης για Πολλα μοντελα και ιδιος Ιταλικα αμαξια.....
αλλα ειναι ακριβα...1400ε
θελει ενδεχομενος καποιο σερβις καποια στιγμη αλλα αναλογα το μπλοκε ισχυει η οχι αυτο που λες παραπανω.
δεν ειναι ολα τα μπλοκε για 2-3 αγωνες και αυτο ποικιλει απο πολλους παραγοντες...
πχ
η Autodelta δινει μπλοκε για τις Αλφα ρομεο το οποιο εχει ενα καλο ποσοστο εμπλοκης και δεν ειναι με ημερομηνια λυξεως...
συνηθως ατιπα μπορεις να πεις οτι οσο ποιο μεγαλο το ποσοστο εμπλοκης τοσο ποιο μικρη η διαρκεια ζωης - συντηρησης....
Η Bacci engineering απο Ιταλια μερια φτιαχτει μπλοκαδουρες και ολα τα σχετικα κομματια τις μεταδοσης για Πολλα μοντελα και ιδιος Ιταλικα αμαξια.....
αλλα ειναι ακριβα...1400ε
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
και στο δικο σου τα αποτελεσματα 8α ητανε πολυ καλα...dimitris95 έγραψε:εγω μιλαω μονο για εισαγωγη απο ιταλια..οποτε απ ο,τι ξερω δ θα την γλυτωσεις με λιγοτερο απο 1000αρικο...θελει κ τοποθετηση ε..
για τα αλογα ομως εχει νοημα;; ενα αυτοκινητο με 85 αλογα τροχο τι δυναμη να βαλει κατω που θα την περασει μεσω του μπλοκε κ οχι μεσω σωστων χειρισμων του οδηγου;; αν μιλαμε για gt τοτε πασο..χρειαζεται..αλλα για τα δικα μας μαλλον οχι..
αν πεταω μπαρουφες πειτε το..
ειδικα σε γυρολογιο πιστας....
ο τροπος λειτουργιας και στριψιματος με μπλοκε σε σχεση με ελευθερο διαφορικο ειναι τεραστιος....
εκει που εσυ με τερμα γκαζι ανοιγεις μουτρα το μπλοκε σε μαζευει μεσα και στριβεις......
θελει προσοχη και δοκιμες μιας και το αμαξι συμπεριφερεται εντελος διαφορετικα μετα....
στα πολλα χιλιομετρα ειναι κουραστικο σε πορεια μιας και διαβαζει και μεταφερει στο τιμονι πολυ πληροφορια και "τραβαει" ποιο πολυ (οπως και με τα ελαστικα αγωνιστικης χρησης,slics-semislics)
το μονο που πρεπει να βαλεις στο ισοζυγιο ειναι κοστος - αμαξι και αν εισαι διατε8ιμενος να το επενδυσης το ποσο....
Σε καμια περιπτωση παντος δεν ειναι "μη απαραιτητο....και υπερβολικο" μιας και με το ιδιο σκεπτικο και το tuning των αμαξιων για καποιον αλλον μπορει να θεωρηθει ανωφελο και χαζο....
ειναι ολα στην κριση του οδηγου-ιδιοκτητη ΠΑΝΤΑ
Punto HGT SC Evo