Μεταφορα Πηγης σε mk2 ???
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Βασικα επειδη εμενα μου αρεσει το μαμα cd-player,οποια αλλη πηγη και να ειχα θα την ηθελα κατω..Οποτε ο πανω χωρος θα πηγαινε για οργανανακια και μαλιστα λιγο γυρισμενα οπως στις Αλφα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- HauntedPunto
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 5941
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2005 10:55 am
- Τοποθεσία: Πασαλιμάνι!!!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Θελω να κανω μια παρατηρηση που ξεχασα..Στο punto η εργοστασιακη πηγη που βρισκεται ψηλα στην κονσολα εχει προβλημα με την θερμοτητα.Συγκεκριμμενα εχω διαπιστωσει πως το cd της βαραει τρελες θερμοκρασιες και μετα σου σπαει τα νευρα(αλλιως ηθελα να εκφραστω..) χειμωνα-καλοκαιρι..για αυτο ειναι καλυτερα να μεταφερθει κατα την αποψη μου...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- George HGT
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2187
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 08, 2005 5:07 pm
- Τοποθεσία: Gerakas-Ag.Paraskevi
- Επικοινωνία:
- _Nikos_
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2339
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 10:33 pm
αν ειναι απλα να το μεταφερεις καλυτερα να μεινει μαμα....
αλλα εγω εχω αλλα σχεδια με πιανετε ???
για σενα πιστευω θα δειχνει πολυ ωραιο.
Θελω να κανω μια παρατηρηση που ξεχασα..Στο punto η εργοστασιακη πηγη που βρισκεται ψηλα στην κονσολα εχει προβλημα με την θερμοτητα.Συγκεκριμμενα εχω διαπιστωσει πως το cd της βαραει τρελες θερμοκρασιες και μετα σου σπαει τα νευρα(αλλιως ηθελα να εκφραστω..) χειμωνα-καλοκαιρι..για αυτο ειναι καλυτερα να μεταφερθει κατα την αποψη μου...
μιας και το ανεφερες..... λοιπον εγω εχω βαλει μια sony πηγη δεν θυμαμαι τωρα κωδικο αλλα αλλο ειναι το θεμα μας. σε απολυτη ησυχια και λειτουργει η πηγη ακουγονται κατι "κρατς-κρατς" στα καλα καθουμενα οχι πλαστικα κρατς αλλα πιο πολυ ρευματος χωρις να ειμαι σιγουρος. τι λετε να ειναι? λογω ζεστης?
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2006 8:36 pm
Τη μεταφορά της πηγής από πάνω κάτω στο HGT μου, την έκανα μόνος μου εχθές. Ο μόνος τρόπος "σοβαρός τρόπος" είναι με επέκταση της εργοστασιακής φύσας που μπορείτε να παραγγείλετε από οποιοδήποτε κατάστημα που πουλά ηχοσυστήματα αυτοκινήτου. Η μεταφορά της καλωδίωσης μπορεί να γίνει από 2 δρομολόγια, αλλά και τα δύο είναι "στριμόκωλα". Εγώ τελικά υλοποίησα τη 2η λύση γιατί η επέκταση που είχα ήταν 50 πόντους και την είχα παραγγείλει στην Αθήνα, λόγω του ότι στο Ρέθυμνο όπου ζω, δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στα μαγαζιά που κάνουν εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητα, από προηγούμενες "επαφές" μαζί τους.
Ολη η διαδικασία μου πήρε 9 ώρες, γιατί ανοίγοντας, σταματούσα, σκεφτόμουνα, υπολόγιζα χώρους έβλεπα εναλλακτικές διαδρομές και προσπαθούσα να μην ξεχάσω βίδες και να μην είμαι βίαιος και σπάσω οτιδήποτε.
Δρομολόγιο 1 (χρειάζεται προέκταση 1+ μέτρο).
1. Βγαίνει η πηγή της πρόσοψης
2. Ανοίγουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού
3. Βγάζουμε το μονωτικό που υπάρχει στα πόδια του συνοδηγού. Στηρίζεται σε 2 πλάστικά κλιπ. Βγάζουμε μόνο το κεντρικό.
4. Βγάζουμε το πλαινό προστατευτικό της κονσόλας που βρίσκεται στα πόδια του συνοδηγού με ένα ελενόκλειδο.
5. Βγάζουμε το CD Changer από την κάτω θέση, αν υπάρχει (όπως στη δική μου περίπτωση).
6. Ψηλά, αριστερά από το ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει ένα άνοιγμα που επικοινωνεί με τον επάνω χώρο, όπου καταλήγουν οι μαμίσιες φύσες. Από εκεί περνάμε την μία άκρη της επέκτασης και τη συνδέουμε με τις μαμίσιες φύσες.
7. Ψηλά, δεξιά από το ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει ένα κουμπωτό πορτάκι. Το ξεκουμπώνουμε και από εκεί περνάμε την άλλη άκρη της επέκτασης. Θα πρέπει να την πιάνουμε χαμηλά, κάτω από το ντουλαπάκι, του συνοδηγού. Τεντώνουμε και τακτοποιούμε τα καλώδια στο χώρο που βρίσκεται πίσω και πάνω, σε όλο το μήκος του ντουλαπιού του συνοδηγού, με όποιο τρόπο προτιμάμε. Το καπάκι βέβαια τώρα δε μπορεί να ξαναμπεί στη θέση του, αλλά ευτυχώς δεν το βλέπει κάποιος εύκολα. Μπορεί να ξαναμπεί μόνο αν κοπεί όσο ακριβώς χρειάζεται για να περνάνε τα καλώδια της επέκτασης.
8. Πλέον η άκρη της επέκτασης κρέμεται δεξιά, στα πόδια του συνοδηγού. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τακτοποιήσουμε τα καλώδια.
9. Χαμηλά και αριστερά από τα πόδια του συνοδηγού, στο χώρο που αφήνει ακάλυπτο το κάλυμα που βγάλαμε στο βήμα 4, υπάρχει μία τρύπα που επικοινωνεί με το χώρο που βρίσκεται το CD Changer. Από εκεί θα δείτε ότι περνάει και το καλώδιο που επικοινωνεί το CD Changer, με τη μαμίσια πηγή, αν βέβαια υπάρχεi CD Changer. Από εκείνη την τρύπα περνάμε την επέκταση, την οποία πλέον έχουμε στο χώρο που θέλουμε.
10. Βάζουμε στη θέση τους το πλαϊνό προστατευτικό (βήμα 4) και το μονωτικό (βήμα 3).
11. Ετοιμοι.
Αυτή είναι η λύση που δεν προτίμησα, γιατί δεν είχα επέκταση 1+ μέτρο που χρειαζόταν και υπάρχει περίπτωση να μην είναι ακριβώς έτσι. Το δρομολόγιο το συμπέρανα από τα δοκιμαστικά περάσματα που έκανα της επέκτασης.
Το 2ο δρομολόγιο σε μήνυμα που θ'ακολουθήσει, γιατί τώρα πρέπει να πάω για καφεδάκι
Ολη η διαδικασία μου πήρε 9 ώρες, γιατί ανοίγοντας, σταματούσα, σκεφτόμουνα, υπολόγιζα χώρους έβλεπα εναλλακτικές διαδρομές και προσπαθούσα να μην ξεχάσω βίδες και να μην είμαι βίαιος και σπάσω οτιδήποτε.
Δρομολόγιο 1 (χρειάζεται προέκταση 1+ μέτρο).
1. Βγαίνει η πηγή της πρόσοψης
2. Ανοίγουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού
3. Βγάζουμε το μονωτικό που υπάρχει στα πόδια του συνοδηγού. Στηρίζεται σε 2 πλάστικά κλιπ. Βγάζουμε μόνο το κεντρικό.
4. Βγάζουμε το πλαινό προστατευτικό της κονσόλας που βρίσκεται στα πόδια του συνοδηγού με ένα ελενόκλειδο.
5. Βγάζουμε το CD Changer από την κάτω θέση, αν υπάρχει (όπως στη δική μου περίπτωση).
6. Ψηλά, αριστερά από το ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει ένα άνοιγμα που επικοινωνεί με τον επάνω χώρο, όπου καταλήγουν οι μαμίσιες φύσες. Από εκεί περνάμε την μία άκρη της επέκτασης και τη συνδέουμε με τις μαμίσιες φύσες.
7. Ψηλά, δεξιά από το ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει ένα κουμπωτό πορτάκι. Το ξεκουμπώνουμε και από εκεί περνάμε την άλλη άκρη της επέκτασης. Θα πρέπει να την πιάνουμε χαμηλά, κάτω από το ντουλαπάκι, του συνοδηγού. Τεντώνουμε και τακτοποιούμε τα καλώδια στο χώρο που βρίσκεται πίσω και πάνω, σε όλο το μήκος του ντουλαπιού του συνοδηγού, με όποιο τρόπο προτιμάμε. Το καπάκι βέβαια τώρα δε μπορεί να ξαναμπεί στη θέση του, αλλά ευτυχώς δεν το βλέπει κάποιος εύκολα. Μπορεί να ξαναμπεί μόνο αν κοπεί όσο ακριβώς χρειάζεται για να περνάνε τα καλώδια της επέκτασης.
8. Πλέον η άκρη της επέκτασης κρέμεται δεξιά, στα πόδια του συνοδηγού. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τακτοποιήσουμε τα καλώδια.
9. Χαμηλά και αριστερά από τα πόδια του συνοδηγού, στο χώρο που αφήνει ακάλυπτο το κάλυμα που βγάλαμε στο βήμα 4, υπάρχει μία τρύπα που επικοινωνεί με το χώρο που βρίσκεται το CD Changer. Από εκεί θα δείτε ότι περνάει και το καλώδιο που επικοινωνεί το CD Changer, με τη μαμίσια πηγή, αν βέβαια υπάρχεi CD Changer. Από εκείνη την τρύπα περνάμε την επέκταση, την οποία πλέον έχουμε στο χώρο που θέλουμε.
10. Βάζουμε στη θέση τους το πλαϊνό προστατευτικό (βήμα 4) και το μονωτικό (βήμα 3).
11. Ετοιμοι.
Αυτή είναι η λύση που δεν προτίμησα, γιατί δεν είχα επέκταση 1+ μέτρο που χρειαζόταν και υπάρχει περίπτωση να μην είναι ακριβώς έτσι. Το δρομολόγιο το συμπέρανα από τα δοκιμαστικά περάσματα που έκανα της επέκτασης.
Το 2ο δρομολόγιο σε μήνυμα που θ'ακολουθήσει, γιατί τώρα πρέπει να πάω για καφεδάκι
- suboy
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1877
- Εγγραφή: Παρ Απρ 22, 2005 8:04 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα - Δάφνη
- Επικοινωνία:
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2006 8:36 pm
Το 2ο δρομολόγιο για την τοποθέτηση της πηγής στην κάτω θέση, για το οποίο θα χρειαστείστε επέκταση περίπου 40 πόντων είναι το εξής:
1. Ξεβιδώνουμε το κάλυμα του χειροφρένου - λεβιέ ταχυτήτων που βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα. Συγκρατείται με 4 βίδες και θα χρειαστείτε σταυροκατσάβιδο.
2. Ξεκουμπώνουμε το κάλυμα της βάσης του λεβιέ ταχυτήτων. Απλά το τραβάτε περιμετρικά και ξεκουμπώνει. Μόλις βγει θα δειτε 2 βίδες ελενόβιδες πάνω αριστερά και δεξιά, που θα πρέπει να βγάλετε. Μη βγάλετε το κάλυμα από τη θήκη του, απλά αφήστε το "ελεύθερο".
3. Πίσω από την κάτω θήκη θα δείτε 2 ελενόβιδες που συγκρατούν ένα πλαστικό. Τις ξεβιδώνετε. Αυτές οι βίδες συγκρατούν την κονσόλα μέχρι και το ύψος του alarm. Μόλις τις ξεβιδώσετε, θα δείτε ότι η κονσόλα είναι "ελεύθερη", αλλά στο ύψος του alarm, σκαλώνει. Εκεί είναι κουμπωμένη. Θα πρέπει να την ξεκουμπώσετε τραβώντας με σχετική δύναμη, αλλά όχι βίαια.
4. Η λωρίδα της κονσόλας που έχει τα button για ηλεκτρικά παράθυρα, alarm κ.λ.π. συγκρατείται από 2 ελενόβιδες και ξεχωρίζουν εύκολα γιατί βρίσκονται επάνω σε μπλε πλαστικό. Τις ξεβιδώνουμε και ξεκουμπώνουμε τη λωρίδα όπως κάναμε και στο βήμα 3. Από πίσω υπάρχουν δύο φύσες που τροφοδοτούν με ρεύμα και δίνουν τις εντολές CITY, τις οποίες και βγάζουμε.
5. Ξεβιδώνουμε το πλαστικό κάλυμα που βρίσκεται δεξιά από την κονσόλα, στα πόδια του συνοδηγού, όπως περιέγραψα και στο 1ο δρομολόγιο.
6. Ανοίγουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Ψηλά και αριστερά υπάρχει μία τρύπα που στο πρώτο δρομολόγιο περάσαμε την προέκταση στο χώρο της επάνω πηγής. Αυτή η τρύπα επικοινωνεί και με το χώρο πίσω από τη λωρίδα με τα button. Με κατεύθυνση από τη λωρίδα των button προς το ντουλαπάκι, περνάμε την άκρη της επέκτασης ώστε να βγει πίσω από το ντουλαπάκι και στη συνέχεια κάνουμε ένα 2ο πέρασμα προς την επάνω θήκη όπως και στο πρώτο δρομολόγιο. Ενώνουμε την προέκταση με τις μαμίσιες φύσες.
7. Στη συνέχεια τακτοποιούμε τα καλώδια της επέκτασης κατά μήκος της κονσόλας από τη δεξιά της μεριά της μέχρι να φτάσουμε στα πόδια του συνοδηγού. Εκεί και αριστερά, πίσω από το κάλυμα του βήματος 5 υπάρχει μία τρύπα που επικοινωνεί με την κάτω θήκη. Από εκεί περνάμε την άλλη άκρη της επέκτασης, όπως και στο 1ο δρομολόγιο.
8. Είμαστε έτοιμοι. Ξαναβάζουμε τα πάντα στη θέση τους, ακολουθώντας της αντίθετη πορεία από αυτή της αποσυναρμολόγησης. Λίγη προσοχή στα κουμπώματα της κεντρικής κονσόλας, ώστε αυτά να μην εμποδίζονται από τα καλώδια της επέκτασης και να μην τσακίσουν από τα κλιπ κουμπώματος.
9. Είμαστε έτοιμοι.
Εγώ προσωπικά ακολούθησα αυτό το δρομολόγιο που είναι πιο μπελαλίδικο γιατί η επέκταση που είχα ήταν 40-50 πόντοι. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται επιμονή γιατί τα περάσματα είναι στενά και οι άκρες, ιδιαίτερα αυτή που συνδέει την επέκταση με τις μαμίσιες φύσες, περνάνε οριακά και μερικές φορές μόνο με μία κατεύθυνση, δλδ. αλλού περνάνε πλάγια και αλλού όρθιες. Επίσης σε κανένα σχεδόν πέρασμα, δεν θα τις δείτε, αλλά θα πρέπει να τις σπρώξετε στο άλλο χέρι σας, που θα πρέπει να περιμένει να την πιάσει. Εγώ εύρισκα τα περάσματα βάζοντας τη μύτη ενός κατσαβιδιού και πιάνοντάς την από την άλλη μεριά με το άλλο χέρι.
Οπως είπα εμένα μου πήρε σχεδόν 9 ώρες, γιατί ήμουν άσχετος με το θέμα, τα χέρια μου χοντρά, τα έβγαλα όλα ψάχνοντας όλα τα δυνατά περάσματα και προσπαθούσα να "καταγράψω" τις βίδες που έβγαζα ώστε να τις ξαναβάλω στη θέση τους. Τελικά όλες οι ελενόβιδες είναι ίδιες, οπότε δεν έχετε το άγχος πια βίδα πάει που, αλλά το πόσες βγάλατε από που.
Εγώ το έκανα, γιατί έβαλα ένα DVD player / TV Tuner με ενσωματωμένη οθόνη 2,5 ιντσών. Αυτό είχε είχε τόσο πολλά καλώδια που δεν άφηναν χώρο για να χωρέσει στην επάνω θήκη. Στην κάτω που δοκίμασα έμπαινε πιο εύκολα, οπότε αναγκάστηκα να τη μεταφέρω.
Καλή διασκέδαση
1. Ξεβιδώνουμε το κάλυμα του χειροφρένου - λεβιέ ταχυτήτων που βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα. Συγκρατείται με 4 βίδες και θα χρειαστείτε σταυροκατσάβιδο.
2. Ξεκουμπώνουμε το κάλυμα της βάσης του λεβιέ ταχυτήτων. Απλά το τραβάτε περιμετρικά και ξεκουμπώνει. Μόλις βγει θα δειτε 2 βίδες ελενόβιδες πάνω αριστερά και δεξιά, που θα πρέπει να βγάλετε. Μη βγάλετε το κάλυμα από τη θήκη του, απλά αφήστε το "ελεύθερο".
3. Πίσω από την κάτω θήκη θα δείτε 2 ελενόβιδες που συγκρατούν ένα πλαστικό. Τις ξεβιδώνετε. Αυτές οι βίδες συγκρατούν την κονσόλα μέχρι και το ύψος του alarm. Μόλις τις ξεβιδώσετε, θα δείτε ότι η κονσόλα είναι "ελεύθερη", αλλά στο ύψος του alarm, σκαλώνει. Εκεί είναι κουμπωμένη. Θα πρέπει να την ξεκουμπώσετε τραβώντας με σχετική δύναμη, αλλά όχι βίαια.
4. Η λωρίδα της κονσόλας που έχει τα button για ηλεκτρικά παράθυρα, alarm κ.λ.π. συγκρατείται από 2 ελενόβιδες και ξεχωρίζουν εύκολα γιατί βρίσκονται επάνω σε μπλε πλαστικό. Τις ξεβιδώνουμε και ξεκουμπώνουμε τη λωρίδα όπως κάναμε και στο βήμα 3. Από πίσω υπάρχουν δύο φύσες που τροφοδοτούν με ρεύμα και δίνουν τις εντολές CITY, τις οποίες και βγάζουμε.
5. Ξεβιδώνουμε το πλαστικό κάλυμα που βρίσκεται δεξιά από την κονσόλα, στα πόδια του συνοδηγού, όπως περιέγραψα και στο 1ο δρομολόγιο.
6. Ανοίγουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Ψηλά και αριστερά υπάρχει μία τρύπα που στο πρώτο δρομολόγιο περάσαμε την προέκταση στο χώρο της επάνω πηγής. Αυτή η τρύπα επικοινωνεί και με το χώρο πίσω από τη λωρίδα με τα button. Με κατεύθυνση από τη λωρίδα των button προς το ντουλαπάκι, περνάμε την άκρη της επέκτασης ώστε να βγει πίσω από το ντουλαπάκι και στη συνέχεια κάνουμε ένα 2ο πέρασμα προς την επάνω θήκη όπως και στο πρώτο δρομολόγιο. Ενώνουμε την προέκταση με τις μαμίσιες φύσες.
7. Στη συνέχεια τακτοποιούμε τα καλώδια της επέκτασης κατά μήκος της κονσόλας από τη δεξιά της μεριά της μέχρι να φτάσουμε στα πόδια του συνοδηγού. Εκεί και αριστερά, πίσω από το κάλυμα του βήματος 5 υπάρχει μία τρύπα που επικοινωνεί με την κάτω θήκη. Από εκεί περνάμε την άλλη άκρη της επέκτασης, όπως και στο 1ο δρομολόγιο.
8. Είμαστε έτοιμοι. Ξαναβάζουμε τα πάντα στη θέση τους, ακολουθώντας της αντίθετη πορεία από αυτή της αποσυναρμολόγησης. Λίγη προσοχή στα κουμπώματα της κεντρικής κονσόλας, ώστε αυτά να μην εμποδίζονται από τα καλώδια της επέκτασης και να μην τσακίσουν από τα κλιπ κουμπώματος.
9. Είμαστε έτοιμοι.
Εγώ προσωπικά ακολούθησα αυτό το δρομολόγιο που είναι πιο μπελαλίδικο γιατί η επέκταση που είχα ήταν 40-50 πόντοι. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται επιμονή γιατί τα περάσματα είναι στενά και οι άκρες, ιδιαίτερα αυτή που συνδέει την επέκταση με τις μαμίσιες φύσες, περνάνε οριακά και μερικές φορές μόνο με μία κατεύθυνση, δλδ. αλλού περνάνε πλάγια και αλλού όρθιες. Επίσης σε κανένα σχεδόν πέρασμα, δεν θα τις δείτε, αλλά θα πρέπει να τις σπρώξετε στο άλλο χέρι σας, που θα πρέπει να περιμένει να την πιάσει. Εγώ εύρισκα τα περάσματα βάζοντας τη μύτη ενός κατσαβιδιού και πιάνοντάς την από την άλλη μεριά με το άλλο χέρι.
Οπως είπα εμένα μου πήρε σχεδόν 9 ώρες, γιατί ήμουν άσχετος με το θέμα, τα χέρια μου χοντρά, τα έβγαλα όλα ψάχνοντας όλα τα δυνατά περάσματα και προσπαθούσα να "καταγράψω" τις βίδες που έβγαζα ώστε να τις ξαναβάλω στη θέση τους. Τελικά όλες οι ελενόβιδες είναι ίδιες, οπότε δεν έχετε το άγχος πια βίδα πάει που, αλλά το πόσες βγάλατε από που.
Εγώ το έκανα, γιατί έβαλα ένα DVD player / TV Tuner με ενσωματωμένη οθόνη 2,5 ιντσών. Αυτό είχε είχε τόσο πολλά καλώδια που δεν άφηναν χώρο για να χωρέσει στην επάνω θήκη. Στην κάτω που δοκίμασα έμπαινε πιο εύκολα, οπότε αναγκάστηκα να τη μεταφέρω.
Καλή διασκέδαση
- Fastbill5000
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 02, 2006 10:06 pm
- Τοποθεσία: Γιαννενα