προβλημα ρευματος?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- christosch120
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2014 5:10 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: προβλημα ρευματος?
κατι αλλο που ξεχασα να σε ρωτησω τα καλωδια που δινεις ρευμα στους ενισχυτες τι διαμετρο εχουν; θελεις τουλαχιστον 20αρι καλωδιο μη σου πω και παραπανω.αν ειναι 0.7- 0.8 λογικο να εχεις και απο εκει προβλημα.επρεπε αυτος που σου εδωσε τον ενισχυτη να σου πει τι καλωδιο χρειαζεται η αν δεν ξερει να σ πει να το ψαξεις..το εγχειριδιο του ενισχυτη λεει τι διαμετρο χρειαζεται.δεν θελω να σε μπερδεψω αλλα οι σωστες δουλειες πρεπει να γινονται απο την αρχη μελετημενα.και ειδικα οταν προκειται για αυτοκινητο.πριν ακομα βαλεις τον ενισχυτη επρεπε να τα τσεκαρεις ολα.
φιλικα παντα ετσι.
φιλικα παντα ετσι.
Fiat Grande punto 1.3 diesel 2009
Πηγή Kenwood kdc-bt92sd
Ηχεία μπροστα:focal performance ps165v
Ηχεία πίσω: focal isc 130
Ενισχυτής για ηχεία: Pioneer GM-d8604
Ενισχυτής subwoofer:phoenix gold sapphire sa1.0x
Subwoofer:Alpine sbs-1241br
Πηγή Kenwood kdc-bt92sd
Ηχεία μπροστα:focal performance ps165v
Ηχεία πίσω: focal isc 130
Ενισχυτής για ηχεία: Pioneer GM-d8604
Ενισχυτής subwoofer:phoenix gold sapphire sa1.0x
Subwoofer:Alpine sbs-1241br
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Ενοειται φιλε μου αλλα οπως ειπα ειμαι λιγο ασχετος..αλλα τα καλωδια μου φαινονται ολα αρκετα χοντρα..της γειωσης ειναι τα μεγαλυτερα μετα του ρευματος και μετα του γουφερ οποτε πιστευω ειναι αρκετα χοντρα..σε κανενα μηνα περιπου θα βαλω και την μπαταρια που θα εχω και τα λεφτα..εως τοτε χαμηλα ο ενισχυτης^^ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και αν υπαρξει καποιο προβλημα θα ξαμαρωτησω:)
Paperplanes
- christosch120
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2014 5:10 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: προβλημα ρευματος?
ευχαριστως να σε βοηθησω σε οτι μπορω.αλλωστε γι αυτο ειναι το φορουμ.
τα καλωδια και της γειωσης και του ρευματος πρεπει να εχουν την ιδια διαμετρο.
θα κατεβασεις τερμα το gain, μετα θα βαλεις την πηγη σου να παιζει στο 30 αν το τερμα ειναι το 35 η αντιστοιχα οσο ειναι το τερμα σου -5.θα πας πισω στον ενισχυτη του γουφερ και θα ανεβασεις σιγα σιγα το gain μεχρι να δεις οτι γονατιζει..οταν δεις οτι θα βαρεσει προστασια τοτε θα κατεβασεις λιγο το gain και θα εισαι ενταξει.
αυτη τη διαδικασια θα την κανεις και οταν βαλεις και την καινουρια μπαταρια και θα εισαι ενταξει απο ρευματα.επισης αν δεν εχεις πυκνωτη να βαλεις ενα καλο.
τα καλωδια και της γειωσης και του ρευματος πρεπει να εχουν την ιδια διαμετρο.
θα κατεβασεις τερμα το gain, μετα θα βαλεις την πηγη σου να παιζει στο 30 αν το τερμα ειναι το 35 η αντιστοιχα οσο ειναι το τερμα σου -5.θα πας πισω στον ενισχυτη του γουφερ και θα ανεβασεις σιγα σιγα το gain μεχρι να δεις οτι γονατιζει..οταν δεις οτι θα βαρεσει προστασια τοτε θα κατεβασεις λιγο το gain και θα εισαι ενταξει.
αυτη τη διαδικασια θα την κανεις και οταν βαλεις και την καινουρια μπαταρια και θα εισαι ενταξει απο ρευματα.επισης αν δεν εχεις πυκνωτη να βαλεις ενα καλο.
Fiat Grande punto 1.3 diesel 2009
Πηγή Kenwood kdc-bt92sd
Ηχεία μπροστα:focal performance ps165v
Ηχεία πίσω: focal isc 130
Ενισχυτής για ηχεία: Pioneer GM-d8604
Ενισχυτής subwoofer:phoenix gold sapphire sa1.0x
Subwoofer:Alpine sbs-1241br
Πηγή Kenwood kdc-bt92sd
Ηχεία μπροστα:focal performance ps165v
Ηχεία πίσω: focal isc 130
Ενισχυτής για ηχεία: Pioneer GM-d8604
Ενισχυτής subwoofer:phoenix gold sapphire sa1.0x
Subwoofer:Alpine sbs-1241br
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Δεν εχω πυκνωτη..καποια στιγμη θα βαλω αλλα τωρα θα δοκιμασω με την μπαταρια να δω αν θα ειναι ενταξει..
Paperplanes
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Λοιπον επειδη ψαχνω για μπαταρια και δεν ξερω αν πρεπει να βαλω δυο λογο δυναμο η αν μια ζελε μονο θα ηταν καλυτερα..θελω τα φωτα σας..καποια συγκεκριμενη μπαταρια ποσα περιπου ah να ψαξω σε τι τιμες θα κυμανθω κλπ..δεν θελω να παρω μπαταρια και μετα να θελω αναγκαστικα πυκνωτη αλλαγη δυναμο και οταν λεω δυναμο +ολα αυτα με τα οποια συνεπαγεται...
Paperplanes
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: προβλημα ρευματος?
μα πυκνωτη θα χρειαστεις ετσι κι αλλιως, και με μεγαλυτερη μπαταρια!!!
ψαξε να βρεις βαθιας εκφορτισης (σκαφων κλπ)
ψαξε να βρεις βαθιας εκφορτισης (σκαφων κλπ)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Ελεγα μηπως τον γλυτωνα για αρχη..καλυτερα να αλλαξω την μπροστα με μια καλη η να βαλω μια μετρια πισω?
Paperplanes
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: προβλημα ρευματος?
Oχι παλι δε υα κανεις τιποτα.. θελςις πυκνωτη φτ στιγμιαια θελεις πολυ ρευμα...
Οσο πιο γρηγορα τον βαλεις τοσο λιγοτερο θαβτρεχεις και θα χαλας λεφτα σε ημιμετρα
Οσο πιο γρηγορα τον βαλεις τοσο λιγοτερο θαβτρεχεις και θα χαλας λεφτα σε ημιμετρα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Σημερα εβαλα μπαταρια bosch s5 63αρα μιας και ο δυναμος των σπορτινγκ ειναι 60αρις..δεν ηθελα να βαλω 77αρα γιατι πιστευα οτι θα μου τον εκαιγε..καμια σχεση με το πως επαιζε πριν..δεν νομιζω να μου καψει το δυναμο και το περιεργο ειναι οτι δεν μου κανει προτεκτ ο ενισχυτης μονο στα τερματα και οχι συνεχεια..ξανασχεφτομαι τον πυκνωτη αλλα μεχρι στιγμης απολαμβανω τον ηχο μου..
Paperplanes
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: προβλημα ρευματος?
να σου καψει το δυναμο δε νομιζω να γινεται...
απλα το κουραζεις
απλα το κουραζεις
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Ναι αυτο και μετα απο καιρο λογικα θα τα παιξει..μου ειπε να βαλω 77αρα και δεν θα χω θεμα απλα αμα βαλω δευτερη θα εχω προβλημα..εγω εβαλα 63αρα να χω το κεφαλι μου ησυχο και αν δεν μου φτασει τοτε θα σκεφτω μεγαλυτερη..
Paperplanes
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα ρευματος?
Το προβλημα ερχεται οταν αδειαζει η μπαταρια και πρεπει να την φορτισει ο δυναμος. Διαφορετικα βαζεις και μεγαλυτερη .Εγω ας πουμε εχω απο diesel μια 72(ή 74 ) δυο χρονια τωρα χωρις προβλημα.Αλλα δεν εχω ηλεκτρικη καταναλωση μεγαλη .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: προβλημα ρευματος?
Εγω εχω μεγαλη καταναλωση σε ρευμα αλλα και παλι 74 εχεις γιατι τα ντιζελ εχουν μαγαλυτερη καταναλωση ρευματος οπως και μεγαλυτερο δυναμο..
Paperplanes
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα ρευματος?
μα δεν εχω diesel.Απο diesel φορτηγακι εβαλα μπαταρια .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- cmosfxx
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
- Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη
Re: προβλημα ρευματος?
Οπως σου ειπαν ηδη, δε θα ειχες κανενα θεμα. Μην μπερδευεις τα Ah (αμπερ ανα ωρα / μεγεθος μετρησης χωρητικοτητας της μπαταριας) με τα max A (αμπερ) που μπορει να δωσει δυναμο.
Στα γρηγορα που ειδα το θεμα σου πρεπει να βαλεις πυκνωτη. Ο πυκνωτης εχει την ικανοτητα να αποθηκευει και να δινει γρηγορα το ρευμα που θα χρειαστει το μηχανημα σου σε καποια peaks του χωρις να δημιουργησει προβληματα στα υπολοιπα εξαρτηματα.
Σκεψου τον σαν ενα ισορροπιστη που συμπληρωνει το ρευμα που δεν υπαρχει (μη τον βλεπεις σαν ενα εξτρα συσσωρευτη δηλαδη που μια μεγαλη μπαταρια κανει την ιδια δουλεια γιατι ειναι λαθος)
Αλλιως καταπονεις παλι την μπαταρια και το δυναμο.
Στα γρηγορα που ειδα το θεμα σου πρεπει να βαλεις πυκνωτη. Ο πυκνωτης εχει την ικανοτητα να αποθηκευει και να δινει γρηγορα το ρευμα που θα χρειαστει το μηχανημα σου σε καποια peaks του χωρις να δημιουργησει προβληματα στα υπολοιπα εξαρτηματα.
Σκεψου τον σαν ενα ισορροπιστη που συμπληρωνει το ρευμα που δεν υπαρχει (μη τον βλεπεις σαν ενα εξτρα συσσωρευτη δηλαδη που μια μεγαλη μπαταρια κανει την ιδια δουλεια γιατι ειναι λαθος)
Αλλιως καταπονεις παλι την μπαταρια και το δυναμο.