Ρεύμα για ενισχυτή
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Ρεύμα για ενισχυτή
Όπως λέει και ο τίτλος, απο που είναι το σωστότερο μέρος να τραβάει ρεύμα ο ενισχυτής χωρίς να αδειάζει τη μπαταρία του αυτοκινήτου;
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Κατ'εμε η μαγικη λεξη ειναι διακοπτης.Ουτως η αλλως αν μιλαμε για μεγαλο ενισχυτη ,χρειαζεσαι νεα γραμμη τροφοδοσιας.Σε αυτη λοιπον βαζεις αντιστοιχο διακοπτη(σε Α) και ξενοιαζεις.Ή αν θελεις μπορεις να βαλεις ρελε ωστε να ανοιγει οταν γυρνας τον διακοπτη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Όταν λες για νέα γραμμή τροφοδοσίας; Εμένα αυτήν την στιγμή παίρνει ρεύμα κατευθείαν απ'τη μπαταρία. Έχει περαστεί καλωδίωση.P.A.D.R.C έγραψε:Κατ'εμε η μαγικη λεξη ειναι διακοπτης.Ουτως η αλλως αν μιλαμε για μεγαλο ενισχυτη ,χρειαζεσαι νεα γραμμη τροφοδοσιας.Σε αυτη λοιπον βαζεις αντιστοιχο διακοπτη(σε Α) και ξενοιαζεις.Ή αν θελεις μπορεις να βαλεις ρελε ωστε να ανοιγει οταν γυρνας τον διακοπτη.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Ωραια λοιπον.Παρεμβαλεις στην υπαρχουσα ειτε ρελε ειτε διακοπτη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Αν ο ενισχυτης ειναι μεγαλος δευτερη μπαταρια αποκλειστηκα για ενισχυτη αυτο βεβαια για να παιζεις σβηστος...οταν το αμαξι ειναι ανοιχτο δεν εχεις θεμα ασε που με μια μπαταρια δεν θελει πανω απο 100 ευρω και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο και παιζεις οπου και οποτε θες..ο διακοπτης ειναι καθαρα για το αν θες μουσικη η οχι μια συγκεκριμένη στιγμη που μπορεις απλα να κλησεις την πηγη αν και μπορεις να κλεισεις και τον ενισχυτη τουλαχιστον ο δικος μου εχει ον οφ..
Paperplanes
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Ποιό είναι καλύτερο απ'τα 2 απο άποψη αξιοπιστίας, ασφάλειας, χώρο τοποθέτησης, μέγεθος, κλπ.P.A.D.R.C έγραψε:Ωραια λοιπον.Παρεμβαλεις στην υπαρχουσα ειτε ρελε ειτε διακοπτη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Σάβ Οκτ 05, 2013 3:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Καταρχάς, ο ενισχυτής μου είναι αυτός εδώ: http://www.abt.com/product/63332/Hertz-HDP4.htmlFrazle2 έγραψε:Αν ο ενισχυτης ειναι μεγαλος δευτερη μπαταρια αποκλειστηκα για ενισχυτη αυτο βεβαια για να παιζεις σβηστος...οταν το αμαξι ειναι ανοιχτο δεν εχεις θεμα ασε που με μια μπαταρια δεν θελει πανω απο 100 ευρω και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο και παιζεις οπου και οποτε θες..ο διακοπτης ειναι καθαρα για το αν θες μουσικη η οχι μια συγκεκριμένη στιγμη που μπορεις απλα να κλησεις την πηγη αν και μπορεις να κλεισεις και τον ενισχυτη τουλαχιστον ο δικος μου εχει ον οφ..
Απο θέμα ισχύ, δυστυχώς δεν γνωρίζω αν είναι πάνω απ'το φυσιολογικό.
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Ο ενοσχυτης σου δεν ειναι πολλα βατ ετσι ωστε να χρειαζεσαι ουτε δευτερη μπαταρια ουτε διακοπτακη..εχει πανω του διακοπτακη για να τον κλεινεις..εαν εχει γινει σωστη καλωδιωση δεν θα εχεις προβλημα στην αποδοση..τωρα το ρευμα σωστα ερχεται κατευθειαν απο ρην μπαταρια απλα οταν θα το εχεις σταντ μπαι φροντισε να να μην το εχεις να παιζει πανω απο μοση ωρα και μεινεις απο μπαταρια..καλο θα ηταν ενα βολτομομετρο να βλεπεις και μονος σου αν αντεχει η μπαταρια σου εμενα ασ πουμε που ειναι ψοφια ειναι απο 12.2 μεχρι 13.8..κανονικα δεν πρεπει να πεφτει κατω απο 13..
Paperplanes
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Το θεμα ειναι τι βολευει εσενα να κανεις?Θελεις καθε φορα που μπαινεις να γυρνας και τον διακοπτη του ενισχυτη?Αν ναι ,πρεπει να βρεις μια θεση για να τον τοποθετησεις που να σε βολευει.Αν παλι θελεις να ανοιγει μονος του ,τοτε θα βαλεις τον ρελε και θα κλεψεις την εντολη του απο καποιο αλλο συστημα που ενεργοποιειται οταν γυρναει ο διακοπτης .Πχ ηλεκτρικη οροφη.rxbkrs έγραψε:Ποιό είναι καλύτερο απ'τα 2 απο άποψη αξιοπιστίας, ασφάλειας, χώρο τοποθέτησης, μέγεθος, κλπ.P.A.D.R.C έγραψε:Ωραια λοιπον.Παρεμβαλεις στην υπαρχουσα ειτε ρελε ειτε διακοπτη.
Η δευτερη μπαταρια (και μαλιστα οχι συμβατικη) μπαινει στα δυνατοτερα ηχοσυστηματα οχι για να ακουγονται σβυστα,αλλα για να μην λιγωνεται κανονικη αφου ο δυναμος δεν προφταινει να τροφοδοτει με ρευμα ειδικα στο ρελαντι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Σ'αυτό με το ρελέ που κλέβει εντολή θα ήθελα λεπτομέρειες. Να διευκρινίσω κάτι. Όταν σβήνω τη μηχανή του αυτοκινήτου μου, σβήνει η πηγή και ο ενισχυτής. Παρολαυτά, νιώθω ότι η μπαταρία μου λιγώνεται περισσότερο απο τότε πού'βαλα τον ενυσχιτή.P.A.D.R.C έγραψε:Το θεμα ειναι τι βολευει εσενα να κανεις?Θελεις καθε φορα που μπαινεις να γυρνας και τον διακοπτη του ενισχυτη?Αν ναι ,πρεπει να βρεις μια θεση για να τον τοποθετησεις που να σε βολευει.Αν παλι θελεις να ανοιγει μονος του ,τοτε θα βαλεις τον ρελε και θα κλεψεις την εντολη του απο καποιο αλλο συστημα που ενεργοποιειται οταν γυρναει ο διακοπτης .Πχ ηλεκτρικη οροφη.rxbkrs έγραψε:Ποιό είναι καλύτερο απ'τα 2 απο άποψη αξιοπιστίας, ασφάλειας, χώρο τοποθέτησης, μέγεθος, κλπ.P.A.D.R.C έγραψε:Ωραια λοιπον.Παρεμβαλεις στην υπαρχουσα ειτε ρελε ειτε διακοπτη.
Η δευτερη μπαταρια (και μαλιστα οχι συμβατικη) μπαινει στα δυνατοτερα ηχοσυστηματα οχι για να ακουγονται σβυστα,αλλα για να μην λιγωνεται κανονικη αφου ο δυναμος δεν προφταινει να τροφοδοτει με ρευμα ειδικα στο ρελαντι.
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Διακοπτάκι για ν'ανοιγοκλείνει δυστυχώς δεν έχει ο ενισχυτής μου.Frazle2 έγραψε:Ο ενοσχυτης σου δεν ειναι πολλα βατ ετσι ωστε να χρειαζεσαι ουτε δευτερη μπαταρια ουτε διακοπτακη..εχει πανω του διακοπτακη για να τον κλεινεις.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Την λειτουργια του ρελε την γνωριζεις?Αν ναι ,δεν χρειαζεται να σου εξηγησω κατι περαιτερωrxbkrs έγραψε:Σ'αυτό με το ρελέ που κλέβει εντολή θα ήθελα λεπτομέρειες. Να διευκρινίσω κάτι. Όταν σβήνω τη μηχανή του αυτοκινήτου μου, σβήνει η πηγή και ο ενισχυτής. Παρολαυτά, νιώθω ότι η μπαταρία μου λιγώνεται περισσότερο απο τότε πού'βαλα τον ενυσχιτή.P.A.D.R.C έγραψε:Το θεμα ειναι τι βολευει εσενα να κανεις?Θελεις καθε φορα που μπαινεις να γυρνας και τον διακοπτη του ενισχυτη?Αν ναι ,πρεπει να βρεις μια θεση για να τον τοποθετησεις που να σε βολευει.Αν παλι θελεις να ανοιγει μονος του ,τοτε θα βαλεις τον ρελε και θα κλεψεις την εντολη του απο καποιο αλλο συστημα που ενεργοποιειται οταν γυρναει ο διακοπτης .Πχ ηλεκτρικη οροφη.rxbkrs έγραψε: Ποιό είναι καλύτερο απ'τα 2 απο άποψη αξιοπιστίας, ασφάλειας, χώρο τοποθέτησης, μέγεθος, κλπ.
Η δευτερη μπαταρια (και μαλιστα οχι συμβατικη) μπαινει στα δυνατοτερα ηχοσυστηματα οχι για να ακουγονται σβυστα,αλλα για να μην λιγωνεται κανονικη αφου ο δυναμος δεν προφταινει να τροφοδοτει με ρευμα ειδικα στο ρελαντι.
Το οτι λιγωνεται η μπαταρια πως το καταλαβες?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Για το αυτοκίνητο για τον ενισυτή συγκεκριμένα, ή γενικά; Αν εννοείς γενικά (όπως είναι και στο σπίτι το ρελέ διακόπτης), ναι, το γνωρίζω.P.A.D.R.C έγραψε:Την λειτουργια του ρελε την γνωριζεις?Αν ναι ,δεν χρειαζεται να σου εξηγησω κατι περαιτερω
Αν αφήσω για μέρες αχρησιμοποίητο το αμάξι και μετά πάω να το βάλω μπρος (πάω το κλειδί στο 2 πρώτα και περιμένω να σβήσουν τα φωτάκια, και μετά το ανάβω), ακούγεται λιγότερο δυναμικό και στο 2, άλλα και στο άναμα του αυτοκινήτου.P.A.D.R.C έγραψε:Το οτι λιγωνεται η μπαταρια πως το καταλαβες?
- Frazle2
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2013 6:22 pm
- Τοποθεσία: Βάρη
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Ο ενισχυτης που εδειξες ελεγε πως ειχε..ειναι δυσκολο να χαλαει η μπαταρια αν κλεινει ο ενισχυτης με το σβησιμο του αυροκινητου..δευτερη μπαταρια δεν χρειαζεται για μικρο ηχοσυστημα σωστα...εγω στο δικο μου δεν εχω παρατηρησει διαφορα..αλλα και παλι τετοιο διακοπτη πιστευω οτι δεν χρειαζεσαι αν εχει πανω ο ενισχυτης εκτος αν οντως δεν εχει που μπορεις να τον συνδιασεις και πανω στα καλλωδια της πηγης ετσι ωστε οταν την κλεινεις να σταματαει να δουλευει ολο το συστημα..
Paperplanes
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Ρεύμα για ενισχυτή
Χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο(δεν εχω και λογο) ο ρελες ειναι ρελες παντου.Ειναι διακοπτης ρευματος ελεγχομενος απο ρευμα.Στην συγκεκριμμενη περιπτωση στα 4 ακρα του εχεις 2 που τον ελεγχουν και χρειαζονται χαμηλο ρευμα(η ενεργοποιηση απο το ραδιο ή οπου αλλου σε βολευει-θα παρεις ρευμα την ασφαλειοθηκη πολυ ευκολα) και οι αλλες δυο που μπουν τα ακρα του καλωδιου τροφοδοσιας που θα παρεμβαλεις και επιτρεπουν μεγαλα φορτια "Α" οπως χρειαζεται ο ενισχυτης.
Τιποτα το ιδιαιτερο δλδ.
Γυρνωντας στο θεμα της μπαταριας,απο την περιγραφη σου μιλαμε για "κουρασμενη" μπαταρια.Οι λογοι που μπορει να το εχει παθει μπορει να ειναι διαφοροι.Καλο θα ηταν να την μετρησεις με ενα πολυμετρο απο τους πολλους της κατευθειαν οταν θα το εχεις ακινητο μερικες μερες και με την βοηθεια 2ου ατομου να δειτε και την πτωση τασης κατα το μιζαρισμα.Ακομα,συμφωνω στην ιδεα του μονιμου βολτομετρου (και εγω εχω χωρις "ηχοσυστημα") αλλα αν το συνδεσεις σε γραμμη που κλεινει χωρις το κλειδι,δεν θα εισαι σε θεση να δεις την πτωση τασης.
Τιποτα το ιδιαιτερο δλδ.
Γυρνωντας στο θεμα της μπαταριας,απο την περιγραφη σου μιλαμε για "κουρασμενη" μπαταρια.Οι λογοι που μπορει να το εχει παθει μπορει να ειναι διαφοροι.Καλο θα ηταν να την μετρησεις με ενα πολυμετρο απο τους πολλους της κατευθειαν οταν θα το εχεις ακινητο μερικες μερες και με την βοηθεια 2ου ατομου να δειτε και την πτωση τασης κατα το μιζαρισμα.Ακομα,συμφωνω στην ιδεα του μονιμου βολτομετρου (και εγω εχω χωρις "ηχοσυστημα") αλλα αν το συνδεσεις σε γραμμη που κλεινει χωρις το κλειδι,δεν θα εισαι σε θεση να δεις την πτωση τασης.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)