τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
εγινε... ευχαριστω παιδια, αρα αρχιζω ψαξιμο για sub εργοστασιακο!
το θεμα ειναι, πως να περασω απο τα ηχεια στο πορτ παγκαζ τις καλωδιωσεις...? ισως να επαιρνα απο την πηγη το ρευμα?
το θεμα ειναι, πως να περασω απο τα ηχεια στο πορτ παγκαζ τις καλωδιωσεις...? ισως να επαιρνα απο την πηγη το ρευμα?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Η θα βαλεις κλεφτες ή φτιαξεις νεα βυσματα(χωρις να καταστρεψεις βεβαια τα υπαρχοντα πλαστικα ακρα).
Οσο για το ρευμα,ξεχνα την πηγη γιατι ειναι λαθος.Προφανως υπαρχει ξεχωριστη ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη.ΑΠο εκει θα παρεις το ρευμα που χρειαζεσαι φερνοντας πισω ουσιαστικα ενα χοντρο καλωδιο τροφοδοσιας.Και λεω (καταλληλα)χοντρο γιατι θελεις 8.5Α ΡΕΥΜΑ στα δυναμωματα.Τα υπολοιπα θα τα κανεις με τα υπαρχοντα καλωδια εκει πισω ,οπως και την γη σου.
Οσο για το ρευμα,ξεχνα την πηγη γιατι ειναι λαθος.Προφανως υπαρχει ξεχωριστη ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη.ΑΠο εκει θα παρεις το ρευμα που χρειαζεσαι φερνοντας πισω ουσιαστικα ενα χοντρο καλωδιο τροφοδοσιας.Και λεω (καταλληλα)χοντρο γιατι θελεις 8.5Α ΡΕΥΜΑ στα δυναμωματα.Τα υπολοιπα θα τα κανεις με τα υπαρχοντα καλωδια εκει πισω ,οπως και την γη σου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
ναι το πως θα παρω ρευμα απο τις καλωδιωσεις ξερω...
αλλα τα πισω ηχεια ειναι στις πισω πορτες...
πως λοιπον να τα περασω μεσα απο τα πλαστικα για να φτασω στο πορτ παγκαζ??
@υπαρχει ασφαλεια για το ραδιο?
αλλα τα πισω ηχεια ειναι στις πισω πορτες...
πως λοιπον να τα περασω μεσα απο τα πλαστικα για να φτασω στο πορτ παγκαζ??
@υπαρχει ασφαλεια για το ραδιο?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Ουπς..Εχεις δικιο για τα ηχεια..Νομιζα ηταν 3θ (θα μου πεις "ρε μεγαλε εχω ολοκληρη φωτο-υπογραφη..") .Αφου ειναι ετσι η δουλεια τοτε δεν ξερω συμφερει να τραβηξεις 4 καλωδια μονο για τον ηχο (το ΟΕΜ sub και τα δυο καναλια Δ-Α) .Παρολα υτα ειμαι σιγουρος πως μεσα απο το εσωτερικο μασπιε περνανε ολα τα καλωδια οποτε απο εκει θα μπορεις να παρεις σημα.Βεβαια πρεπει να το κανεις και δεξια και αριστερα.
Διαφορετικα μαλλον θα πρεπει να τραβηξεις απο την πηγη και να τα φερεις απο την μια πλευρα.
Αναφορικα με τις ασφαλειες ,ολα εχουν .Κοιταξε το βιβλιο σου και θα καταλαβεις
Διαφορετικα μαλλον θα πρεπει να τραβηξεις απο την πηγη και να τα φερεις απο την μια πλευρα.
Αναφορικα με τις ασφαλειες ,ολα εχουν .Κοιταξε το βιβλιο σου και θα καταλαβεις
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
ρε συ υπαρχει οδηγος για μκ2
το ιδιο πραγμα ειναι σχεδον δες απο εκει και παρε ιδεες
το ιδιο πραγμα ειναι σχεδον δες απο εκει και παρε ιδεες
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Γιατι,αυτος ειναι σωστος 100% .Οχι βεβαια συνονοματε .Και αφου μιλαμε για αλλο αυτοκινητο ας ειναι κατι διαφορετικο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
ειναι σωστος εφοσον λειτουργει και δεν εχω ανατιναξει το αμαξι μου
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Ok..Kαι ο κατασκευαστης μ@λακας αφου εβαλε ολοκληρη ασφαλεια 15Α μονο για το woofer .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Αυτό διορθώνεται εύκολα ακόμα και τώρα, αν κόψει το καλώδιο της παροχής ρεύματος (+) και παρεμβάλλει την απαιτούμενη αντίσταση "σε σειρά στο κύκλωμα", ενώνοντας τις 2 ΄πλέον άκρες του καλωδίου με τα 2 ελάσματα της αντίστασης. Όλα αυτά βέβαια σε σημείο προσβάσιμο, ώστε σε περίπτωση που καεί, να μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί.P.A.D.R.C έγραψε:Ok..Kαι ο κατασκευαστης μ@λακας αφου εβαλε ολοκληρη ασφαλεια 15Α μονο για το woofer .
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Μαλλον δν σε πιανω..
Αλλα ας το δουμε λιγο αναλυτικα .Το woofer των μκ2 εχει 10Α ασφαλεια πανω του ,οπως ολες οι αυτοενισχυομενες συσκευες.Επιπλεον στην ασφαλειοθηκη της καμπινας (που βρισκεται στα αριστερα-κατω του ταμπλω) υπαρχει η ασφαλεια του sub-woofer με ονομαστικη τιμη 15Α(κωδικος F36) .Ο Κωστας στο diy μιλαει για τροφοδοσια απο το ιδιο καλωδιο με αυτο της πηγης (και μαλιστα σε μια φτιαχτη "πλεξουδα" γιατι η εργοστασιακη δν δουλευει με τις πηγες (can bus τουλαχιστον στο μκ2β) .Οποτε εχουμε σε μια aftermarket πηγη οπως η δικη του, 4χ50+100 =300 watt max σε 1 γραμμη.Δλδ 25Α στα 12V .Καμμια αναφορα σε τι καλωδιο χρειαζεσαι για τοσα Α.Θα μου πεις παντα τοσα τραβαει το συστημα?Και βεβαια οχι .Λεμε πιο ειναι το σωστο και ασφαλες ωστε να αποφυγουμε το κακο..Οποτε προφανως ολο αυτο το ρευμα το τραβαμε απο την μπαταρια και οχι απο την ασφαλειοθηκη(με γραμμη για καθε συσκευη) .Ομως ο μ@λακας ο ιταλος προφανως δν εβαλε καλωδιο για την πηγη που να δινει 25A .
Aυτη ειναι η διαφωνια μου.
Παμε και στην αντισταση που θα την βαλεις σε σειρα.Το διαιρετη τασης γιατι να τον βαλεις?ΤΙ θα κερδισεις ακριβως ,γιατι αν καπου θελεις να κοψεις ρευμα οφειλεις να βαλεις transistor με ψυκτρα.
Αλλα ας το δουμε λιγο αναλυτικα .Το woofer των μκ2 εχει 10Α ασφαλεια πανω του ,οπως ολες οι αυτοενισχυομενες συσκευες.Επιπλεον στην ασφαλειοθηκη της καμπινας (που βρισκεται στα αριστερα-κατω του ταμπλω) υπαρχει η ασφαλεια του sub-woofer με ονομαστικη τιμη 15Α(κωδικος F36) .Ο Κωστας στο diy μιλαει για τροφοδοσια απο το ιδιο καλωδιο με αυτο της πηγης (και μαλιστα σε μια φτιαχτη "πλεξουδα" γιατι η εργοστασιακη δν δουλευει με τις πηγες (can bus τουλαχιστον στο μκ2β) .Οποτε εχουμε σε μια aftermarket πηγη οπως η δικη του, 4χ50+100 =300 watt max σε 1 γραμμη.Δλδ 25Α στα 12V .Καμμια αναφορα σε τι καλωδιο χρειαζεσαι για τοσα Α.Θα μου πεις παντα τοσα τραβαει το συστημα?Και βεβαια οχι .Λεμε πιο ειναι το σωστο και ασφαλες ωστε να αποφυγουμε το κακο..Οποτε προφανως ολο αυτο το ρευμα το τραβαμε απο την μπαταρια και οχι απο την ασφαλειοθηκη(με γραμμη για καθε συσκευη) .Ομως ο μ@λακας ο ιταλος προφανως δν εβαλε καλωδιο για την πηγη που να δινει 25A .
Aυτη ειναι η διαφωνια μου.
Παμε και στην αντισταση που θα την βαλεις σε σειρα.Το διαιρετη τασης γιατι να τον βαλεις?ΤΙ θα κερδισεις ακριβως ,γιατι αν καπου θελεις να κοψεις ρευμα οφειλεις να βαλεις transistor με ψυκτρα.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Φαντάζομαι κανείς δε θα έβαζε κάτι πολύ λεπτό ή τουλάχιστον λεπτότερο σε σχέση με τα μαμά καλώδια. Σε αυτό που λες για τον Κώστα βέβαια έχεις δίκαιο, αλλά από την άλλη αν περάσει παραπάνω ρεύμα άπό το επιτρεπόμενο, θα καεί η αντίσταση του ραδιοφώνου (δε θυμάμαι πόσα Αμπέρ είναι), επομένως έχει μια στοιχειώδη ασφάλεια (οκ, είναι εκτός προδιαγράφών, δε διαφωνούμε εδώ). Στην πράξη φαίνεται βέβαια ότι τα σηκώνει. Συμφωνώ επίσης με αυτό που λες για το από που θα πρέπει να τραβήξει κανείς ρεύμα, ότι θα πρέπει να είναι η μπαταρία και όχι η ασφαλειοθήκη, ή η πηγή. Άλλωστε σε θηρία γούφερ-ενισχυτές αυτό κάνουν όλοι.
Προσωπικά, για την ίδια δουλειά, έκανα ανεξάρτητο κύκλωμα για το woofer (και για ηλεκτρικούς καθρέπτες αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης), παίρνοντας ρεύμα από το διακόπτη (ώστε να τραβάει με το που γυρίζει το κλειδί και όχι συνέχεια) και βάζοντας σε σειρά την αντίσταση που προβλέπει ο κατασκευαστής (δε θυμάμαι πόσα Α, αλλά αφού το λες ήταν 10Α), χρησιμοποιώντας καλώδιο παρόμοιας διατομής με την εργοστασιακή (ελάχιστα παχύτερο). Με αυτά τα δεδομένα θεωρώ ότι πέτυχα σχεδόν εργοστασιακό αποτέλεσμα.
Προσωπικά, για την ίδια δουλειά, έκανα ανεξάρτητο κύκλωμα για το woofer (και για ηλεκτρικούς καθρέπτες αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης), παίρνοντας ρεύμα από το διακόπτη (ώστε να τραβάει με το που γυρίζει το κλειδί και όχι συνέχεια) και βάζοντας σε σειρά την αντίσταση που προβλέπει ο κατασκευαστής (δε θυμάμαι πόσα Α, αλλά αφού το λες ήταν 10Α), χρησιμοποιώντας καλώδιο παρόμοιας διατομής με την εργοστασιακή (ελάχιστα παχύτερο). Με αυτά τα δεδομένα θεωρώ ότι πέτυχα σχεδόν εργοστασιακό αποτέλεσμα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Οποτε σε διορθωνω και μιλαμε για ασφαλειες(Α) και οχι αντιστασεις(Ω) .
Oλο το ραδιο μαζι με τα σουξου-μουξου,οπως τα περιγραφει το βιβλιο, εχει 10Α προστασια.Σε ποια γραμμη ομως ?Στο κοκκινο ?ή μηπως στου διακοπτη?Επιπλεον μην ξεχναμε πως εχουν και επιπλεον ασφαλεια οι πηγες(τουλαχιστον οσες εχω δει εγω) αλλα 10Α .
Αν ενδιαφερει καποιον ,εγω λοιπον με το καλο ,οταν μου ερθουν τα πραγματα που περιμενω ,θα βαλω μια ασφαλεια-κλεφτη (10/15Α)στην ασφαλεια του sub και θα δωσω το ρευμα που θα εδινε η ιδια παροχη αν υπηρχε η αντιστοιχη πλεξουδα.Ουτε κοψιματα ουτε υπερφορτωση αλλων γραμμων(ποσο μαλλον για 20+ Α).Επιπλεον απο την στιγμη που ειναι διακοπτομενο θα γεφυρωσω και το πρασσινο για να ξεκιναει ταυτοχρονα .Τωρα η διατομη ειναι ενα ζητημα (και βεβαια μας ενδιαφερει το μεσα και οχι η μονωση) και εννοειται πως απο το 1-1,5 στο 2,5 εχει διαφορα.Ενδεικτικα
http://www.technel.gr/arthra/images/dia ... lwdiwn.pdf
Oλο το ραδιο μαζι με τα σουξου-μουξου,οπως τα περιγραφει το βιβλιο, εχει 10Α προστασια.Σε ποια γραμμη ομως ?Στο κοκκινο ?ή μηπως στου διακοπτη?Επιπλεον μην ξεχναμε πως εχουν και επιπλεον ασφαλεια οι πηγες(τουλαχιστον οσες εχω δει εγω) αλλα 10Α .
Αν ενδιαφερει καποιον ,εγω λοιπον με το καλο ,οταν μου ερθουν τα πραγματα που περιμενω ,θα βαλω μια ασφαλεια-κλεφτη (10/15Α)στην ασφαλεια του sub και θα δωσω το ρευμα που θα εδινε η ιδια παροχη αν υπηρχε η αντιστοιχη πλεξουδα.Ουτε κοψιματα ουτε υπερφορτωση αλλων γραμμων(ποσο μαλλον για 20+ Α).Επιπλεον απο την στιγμη που ειναι διακοπτομενο θα γεφυρωσω και το πρασσινο για να ξεκιναει ταυτοχρονα .Τωρα η διατομη ειναι ενα ζητημα (και βεβαια μας ενδιαφερει το μεσα και οχι η μονωση) και εννοειται πως απο το 1-1,5 στο 2,5 εχει διαφορα.Ενδεικτικα
http://www.technel.gr/arthra/images/dia ... lwdiwn.pdf
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Επισης για το σημα ,επειδη καποιους δεν μας ενδιαφερει να κοψουμε τα καλωδια του αυτοκινητου ή βαλουμε κλεφτες ,καλον ειναι κατα την αποψη μου ο φιλος στο 5θ να φτιαξει με 2 iso ηχου μονο (αρσενικο & θηλυκο) εναν ανταποπτορα απο τον οποιο θα τραβηξει με ενα Υ και τις επιπλεον γραμμες για το εργοστασιακο sub.
Εναλλακτικα ,αν θυμαμαι καλα εχει και η πηγη Blaupunkt εχει εξοδο για το sub σε 3η φυσα (1η ειναι τα ρευματα,2η ο ηχος και η 3η η τηλεφωνικη εγκατασταση και το sub).Ας σκεφτει και αυτο ενδεχομενο ,οχι βεβαια για το μαμα sub.
Εναλλακτικα ,αν θυμαμαι καλα εχει και η πηγη Blaupunkt εχει εξοδο για το sub σε 3η φυσα (1η ειναι τα ρευματα,2η ο ηχος και η 3η η τηλεφωνικη εγκατασταση και το sub).Ας σκεφτει και αυτο ενδεχομενο ,οχι βεβαια για το μαμα sub.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Μα οι αντιστάσεις (όπως αναφέρονται στην καθουμιλουμένη και όχι σα φυσικό μέγεθος) αναγράφουν τη μέγιστη ένταση ρεύματος (Α) που μπορεί να τις διαρρεύσει χωρίς να λιώσει το έλασμα και όχι την τιμή της αντίστασης (Ω). Εφόσον η τάση στο αυτοκίνητο είναι 12V, και η αντίσταση δεδομένη, είναι δεδομένη και η μέγιστη τιμή της έντασης του ρεύματος. Επομένως δε θεωρώ ότι έκανα λάθος.P.A.D.R.C έγραψε:Οποτε σε διορθωνω και μιλαμε για ασφαλειες(Α) και οχι αντιστασεις(Ω) .
Η λύση που προτείνεις με κλέφτες είναι σίγουρα πιο κυριλέ από το να κόβεις καλώδια κτλ. Αν και δεν τα κόβεις ακριβώς, τα απογυμνώνεις και "μπολιάζεις" το επιπλέον καλώδιο.
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Αυτό που λες με τις φύσες iso είναι καλή ιδέα. Πάντως η μαμά blaupunkt και στο μκ2 και στο μκ2β δεν έχουν έξοδο για sub. Αυτές στις οποίες αναφέρεσαι είναι: κίτρινη --> canbus, πράσινη --> τηλεφωνική σύνδεση και χειριστήρια τιμονιού (τα χειριστήρια δουλέυουν μόνο σε πηγή από μκ2β) και τέλος γαλάζια --> cd-changer.P.A.D.R.C έγραψε:Επισης για το σημα ,επειδη καποιους δεν μας ενδιαφερει να κοψουμε τα καλωδια του αυτοκινητου ή βαλουμε κλεφτες ,καλον ειναι κατα την αποψη μου ο φιλος στο 5θ να φτιαξει με 2 iso ηχου μονο (αρσενικο & θηλυκο) εναν ανταποπτορα απο τον οποιο θα τραβηξει με ενα Υ και τις επιπλεον γραμμες για το εργοστασιακο sub.
Εναλλακτικα ,αν θυμαμαι καλα εχει και η πηγη Blaupunkt εχει εξοδο για το sub σε 3η φυσα (1η ειναι τα ρευματα,2η ο ηχος και η 3η η τηλεφωνικη εγκατασταση και το sub).Ας σκεφτει και αυτο ενδεχομενο ,οχι βεβαια για το μαμα sub.