τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
εχω την εντυπωση οτι στα GP ειχε οπως ειχε και AUX.Αnyway δν θα επιμεινω εκει μιας και ειναι η τελευταια λυση που προτεινα (εαν και εφοσον hypothesis..).
Aναφορικα και μονο στα b series η φυσα ειναι μαυρη διπλη
Οσο για τα Α και Ω αν θελεις να το βλεπεις και να το γραφεις ετσι ,μαλλον τους υπολοιπους δυσκολευεις.. Οσο για την σταθεροτητα της τασης και κατα ποσο επηρρεαζεται οταν ζεστενεται ενας αγωγος ας το αφησουμε.
Aναφορικα και μονο στα b series η φυσα ειναι μαυρη διπλη
Οσο για τα Α και Ω αν θελεις να το βλεπεις και να το γραφεις ετσι ,μαλλον τους υπολοιπους δυσκολευεις.. Οσο για την σταθεροτητα της τασης και κατα ποσο επηρρεαζεται οταν ζεστενεται ενας αγωγος ας το αφησουμε.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Καμιά δυσκολία, γι' αυτό συζητάμε και ξεκαθαρίζουμε. Τάση = διαφορά δυναμικού μεταξύ των πόλων της πηγής. Όταν ζεσταίνεται ο αγωγός, αυξάνεται η αντίσταση, που σημαίνει ότι η ένταση του ρεύματος που διαρρέει τον αγωγό είναι μικρότερη. Δε νομίζω να αυξομειώνεται η τάση από αυτό τουλάχιστον.P.A.D.R.C έγραψε:εχω την εντυπωση οτι στα GP ειχε οπως ειχε και AUX.Αnyway δν θα επιμεινω εκει μιας και ειναι η τελευταια λυση που προτεινα (εαν και εφοσον hypothesis..).
Aναφορικα και μονο στα b series η φυσα ειναι μαυρη διπλη
Οσο για τα Α και Ω αν θελεις να το βλεπεις και να το γραφεις ετσι ,μαλλον τους υπολοιπους δυσκολευεις.. Οσο για την σταθεροτητα της τασης και κατα ποσο επηρρεαζεται οταν ζεστενεται ενας αγωγος ας το αφησουμε.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
To ρευμα που τραβας αλλαζει αφου αλλαζει η αντισταση.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
H ένταση του ρεύματος ναι, όχι η τάση όμως.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Και την να την κανω την ταση που παιζει απο 11.9-13.7 στο αμαξι?Κατα τα αλλα την θεωρουμε σταθερη..
btw στα κυκλωματα χρησιμοποιουμε αγωγιμοτητα .βολευει καλυτερα στα μαθηματικες εξισωσεις .Μονο που εδω μιλαμε για αυτοκινητα και αφου τα καρα εχουν ασφαλειες και Α(μπερ) καλυτερα να το κρατησουμε εκει.
btw στα κυκλωματα χρησιμοποιουμε αγωγιμοτητα .βολευει καλυτερα στα μαθηματικες εξισωσεις .Μονο που εδω μιλαμε για αυτοκινητα και αφου τα καρα εχουν ασφαλειες και Α(μπερ) καλυτερα να το κρατησουμε εκει.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Δεν είπα ότι η τάση είναι σταθερή, αλλά ότι η θερμοκρασία των αγωγών δεν την επηρεάζει. Σε υπολογισμούς πάντως που ανάγονται σε ένα ιδεατό-απλοϊκό κόσμο τη θεωρούμε σταθερή, όπως καλό είναι να κάνουμε (κατά την άποψή μου πάντα) στην περίπτωση αυτή όπου μιλάμε για απλά έως απλούστατα κυκλώματα, των οποίων η περιγραφή απαιτεί μαθηματικά γυμνασίου. Όσο για τις ασφάλειες το ξαναλέω, είναι ουσιαστικά αγωγοί με δεδομένη αντίσταση (R) οι οποίοι όταν περάσει περισσότερο ρεύμα (Ι) από όσο γράφεται πάνω τους (πχ. 10Α στην περίπτωση του sub) (θεωρώντας την τάση (V) σταθερή, λιώνει ο αγωγός σε ένα σημείο, ανοίγει το κύκλωμα και προστατεύεται ο καταναλωτής ηλεκτρικής ενέργειας (συσκευή) από το να "καεί". Επίσης, επειδή ανέφερες την αγωγιμότητα, σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και την τιμή αγωγιμότητας του νέου καλωδίου, η οποία εξαρτάται και από το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμενος ο αγωγός... Σε κάθε περίπτωση εκτός από αυτές τις λεπτομέρειες που συζητάμε δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες.
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
αυτο με την blaupunkt πηγη ακουστηκε ως μια καλη κ ευκολη λυση.
κατι αντιστοιχο απο την πηγη που εχω εγω τωρα, δεν μπορει να γινει?
κ μια απορια. αν παρω ρευμα απο την ασφαλειοθηκη κ σημα απο τα πισω βυσματα της πηγης, πρεπει να βρω και την καταλληλη φυσα απο gp για να την συνδεσω με το sub?
κατι αντιστοιχο απο την πηγη που εχω εγω τωρα, δεν μπορει να γινει?
κ μια απορια. αν παρω ρευμα απο την ασφαλειοθηκη κ σημα απο τα πισω βυσματα της πηγης, πρεπει να βρω και την καταλληλη φυσα απο gp για να την συνδεσω με το sub?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Δλδ οταν κοιτας με το δεξι ματι βλεπεις διαφορετικα απο το αριστερο ,δεδομενου πως g=1/r? Και για να κλεισω απο την μερια μου θεωρω λαθος την προηγουμενη συνδεσμολογια για τους λογους που ανεφερα νωριτερα.Απο εκει και περα ο καθε ενας κρινει και πραττει.arpas έγραψε: Επίσης, επειδή ανέφερες την αγωγιμότητα, σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και την τιμή αγωγιμότητας του νέου καλωδίου, η οποία εξαρτάται και από το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμενος ο αγωγός... Σε κάθε περίπτωση εκτός από αυτές τις λεπτομέρειες που συζητάμε δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες.
Στο θεμα του sub,απο την στιγμη που δν εχεις την εργοστασιακη φυσα (και που δν πωλειται φυσικα) ,ειτε θα την βρεις απο τρακαρισμενο ειτε θα φροντισεις να φτιαξεις ακροδεκτες που θα κουμπωσουν ενας-ενας στα καρφακια των επαφων του sub.ΔΝ εχει σημασια απο που θα παρεις το σημα.Ενδεικτικα για την φυσα(δεν ειναι ακομα 100% ετοιμη,αλλα φαινεται πως καθε γραμμη ειναι ξεχωριστη):
Tα wire terminals που χρειαζεσαι ειναι αντιστοιχου τυπου με αυτα:
http://www.globalsources.com/gsol/I/Con ... 020169.htm
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- arpas
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1641
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Σχετικα με τη συνδεσμολογια σου ξαναλεω οτι συμφωνω μαζι σου. Αν θεωρεις λαθος αυτο που ειπα για την αγωγιμοτητα, τοτε η μπλεχρηκαμε με ανουσιες λεπτομερειες η θεωρεις οτι το να εχεις αγωγους με διαφορετικες αγωγιμοτητες δε μπλεκει την κατασταση.
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Τετ Απρ 08, 2015 9:09 pm
- Τοποθεσία: Αγιος Δημήτριος
Re: τοποθετηση εργοστασιακου woofer σε grande punto/punto MY2012
Τελικά ρε παιδιά πως μπαίνει το sub χωρίς πατέντες? Ξέρει κανεις το part number του εργαστασιακού sub για grande punto του 2008? Αν είναι plug and play με ενδειαφέρει πολύ, ειδικά αν δεν πιάνει χώρο στο πορτμπαγκαζ.