Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του ήχου.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2012 1:05 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030 » Σάβ Νοέμ 24, 2012 6:22 pm

Το HLX 1.2 5d MY.00 που έχω, είναι εφοδιασμένο με εργοστασιακό ραδιοκασσετόφωνο + εργοστασιακό sub. Η κασσέτα πλέον δεν χρησιμοποιήται οπότε αποφάσισα να τοποθετήσω ένα r/cd mp3 που είχα στο παλιό μου citroen zx.
Αγόρασα πρόσοψη αντάπτορα και σύνδεσα το νέο ραδιο cd...
Όλα καλά με τις συνδέσεις παίζουν τα πάντα εκτός του sub...
Γνωρίζει κανείς τί δεν έχω συνδέσει σωστά για να παίζει το sub όπως και πριν;
ΥΓ: Αν υπάρχει η απάντηση κάπου αλλού μέσα στο forum ας σβηστεί το θέμα μου. Έψαξα πάντως πριν...


Πάρε turbo (Punto) να γουστάρεις!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Σάβ Νοέμ 24, 2012 7:01 pm

βασικα πως εχεις HLX 5θυρο του 00 με σαμπ? μονο τα σπορτινγκ και τα HGT ειχαν
εχω ακριβως το ιδιο αμαξι γι αυτο σου λεω!!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
icetuner
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Τετ Απρ 11, 2007 8:53 pm

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από icetuner » Σάβ Νοέμ 24, 2012 7:53 pm

Τα αγόραζες εξτρά. Έχω κι εγώ sub στο ELX.

Έχω το ίδιο πρόβλημα σε ένα χαζό mp3 player που πήρα το καλοκαίρι. Πρέπει η συσκευή να υποστηρίζει sub δηλαδή να έχει κατάλληλο κανάλι. Με ένα άλλο aftermarket cd player που είχα πριν, δεν είχα πρόβλημα γιατί ήταν 4.1.

Δες το εγχειρίδιο του νέου σου CD Player αν υποστηρίζει sub.

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Νοέμ 24, 2012 9:53 pm

Δεν έχει εξτρα έξοδο για ηχοσύστημα, η φύσα του sub 'κλέβει' σήμα από τα πίσω ηχεία. Τώρα αν το κάνουν βόλτα μπροστά και μετά το κλέβουν πίσω, δεν το γνωρίζω.
2 πράγματα:
1. Δοκίμασε να ρυθμίσεις την πηγή στο bass +όσοπαίρνει να δεις αν δουλεύει το sub
2. Δες αν παίρνει ρεύμα το sub

Αν παίρνει ρεύμα και δεν δουλεύει, μπορείς να δοκιμάσεις να κλέψεις το σήμα από τα πίσω ηχεία και να κάνεις εσύ τη σύνδεση στο sub.
Αν δεν παίρνει ρεύμα πρέπει να ψάξεις γιατί, μπορεί να τροφοδοτείται από το ηχοσύστημα για να μην είναι συνέχεια on, δεν έχω ασχοληθεί με την τροφοδοσία του γιατί το δικό μου το έχω απευθείας συνδεδεμένο με την μπαταρία.

Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2012 1:05 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030 » Κυρ Νοέμ 25, 2012 10:06 pm

kostas013 έγραψε:βασικα πως εχεις HLX 5θυρο του 00 με σαμπ? μονο τα σπορτινγκ και τα HGT ειχαν
εχω ακριβως το ιδιο αμαξι γι αυτο σου λεω!!!!
Ναι έχει sub...
Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο τον Μάρτιο του 12 και απ'ότι έμαθα είχε αγοραστεί το 2000 από κάποιο σύζυγο δώρο στην γυναίκα του και το είχε εξοπλίσει αρκετά. Δεν ξέρω τί εξοπλισμό έχεi ένα απλό HLX αλλά το συγκεκριμένο έχει ABS, το ηχοσύστημα με το sub, έχει στα φώτα σύστημα coming home (δυνατότητα να παραμένουν τα φώτα αναμμένα αφού έχει κλειδωθεί το αμάξι και μετά σβήνουν μόνα τους) έχει ηλ. καθρέπτες (δεν ξέρω αν είναι θερμαινόμενοι αλλά έχω την αίσθηση πως είναι) ακόμα έχει και τηλεχειρισμό στις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές...

Τώρα στην συνέχεια του θέματος που ανοίχθηκε.
Τελικά τέλος καλό!!!
Έκανα τις μετρήσεις και τις παρατηρήσεις μου και κατέληξα στα κάτωθι:
Η φίσα του sub έχει 7 καλώδια. Τα 4 είναι το ηχητικό σήμα (ας το πω έτσι) όπου έρχεται από τα ηχεία (μάλιστα τα καλώδια έχουν ίδιο χρώμα με αυτά που πάνε στα πίσω ηχεία)
Τα άλλα 3 έχουν ως ακολούθως: Το μαύρο και το κόκκινο είναι για την τροφοδοσία ή οποία είναι συνεχής, δηλαδή και με κλειστό διακόπτη έχουμε τάση.
Το τελευταίο που μένει είναι το γκρι, όπου παρατήρησα ότι ερχότανε τάση 12V μόνο όταν άνοιγα το εργοστασιακό ρ/κασσετόφωνο. Η συνέχεια λοιπόν ήταν εύκολη... Έψαξα να και βρήκα στο νέο r/cd καλώδιο που να κάνει την προαναφερθήσα ενέργεια (ήταν ένα που έγραφε antenna). Εν συνεχεία το σύνδεσα στην εργοστασιακή φίσα (υπήρχε γκρι καλώδιο) και έληξε το ζήτημα!!!
Στην συνέχεια θέλω να ασχοληθώ με αλλαγή των εμπρός εργοστασιακών ηχείων διότι τα γουφεράκια τα έχουν παίξει (το δεξί δουλεύει με σχισμένη ανάρτηση) όπως επίσης έχω ακούσει για την ύπαρξη αντάπτορων για πίσω που δίνουν δυνατότητα τοποθέτησης ηχείων διαμέτρου 13cm. Πολλοί μου έχουν πει να τοποθετήσω οβάλ 6''x9'' στην εταζιέρα, αλλά είναι πρακτική που δεν τη θέλω ασχέτως της καλύτερης τους απόδοσης.
Αυτά προς το παρόν...
Πάρε turbo (Punto) να γουστάρεις!!!

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από panoramix3519 » Δευ Νοέμ 26, 2012 8:03 am

Το ειχα γραψει και σε καποιον αλλο. Αυτο το γουφερ πρεπει να εχει ενσωματομενο ενισχυτη οποτε ολοι οι ενισχυτες εχουν 3 καλωδια για τα ρευματα 1 ρευμα 2 σωμα 3 εντολη για να αναψει. Την εντολη τη συνδεεις στο μπλε που εχουν ολα τα aftermarket το οποιο ειναι η εντολη για ηλεκτρικη κεραια για να ανοιγει. Τα υπολοιπα καλωδια ειναι τα σηματα "φωνης" οπως ειπες. Αν θες εχω ξηλωσει απο το δικο μου αμαξι το ηχοσυστημα που ειχα φτιαξει οποτε εχω μπολικο πραμα για τις θηκες πισω εχω ηχεια rockford που ταιριαζουν αμα θες ελα μια βολτα απο θηβα να δεις τι εχω και τι σου κανει.
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Νοέμ 26, 2012 10:35 am

μονο abs και γουφερ εχεις εξτρα... εγω δοξα τον θεο.δεν εχω abs χαχαχα

εχετε δεν εχεε με πριζωνετε να συνδεσω το γουφεφ χααχα

ηχεια εκει δεν βολευουν... ειχα πληρωσει 40w ηχειι για πισω οσο ηταν το ηχειο ηταν και ο μαγνητης αλλα και παλι δεν ημουν ευχαριστημενος... σαν τα οβαλ τιποτα... αν μπορεις να κανεις υπομονη και να τα βαλεις καλο θα ηταν... βεβαια μετα θα χαθει το σαμπ :-)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Νοέμ 26, 2012 12:43 pm

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του HLX έχει έξτρα επίσης και το αυτόματο παράθυρο οδηγού, το πατάς λίγο και ανοίγει.

Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2012 1:05 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030 » Δευ Νοέμ 26, 2012 5:36 pm

sotirisk έγραψε:Όσον αφορά τον εξοπλισμό του HLX έχει έξτρα επίσης και το αυτόματο παράθυρο οδηγού, το πατάς λίγο και ανοίγει.
Ναι το έχει και αυτό. Θέλει διπλοπάτημα για να σταματήσει. Επίσης δίνει την δυνατότητα να κάνεις μικρές (διορθωτικές) κινήσεις στο τζάμι χωρίς να κάνει όλη την κίνηση...
Πάρε turbo (Punto) να γουστάρεις!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Νοέμ 27, 2012 1:38 am

α και οι καθρεφτες μας ονρως ειναι θερμαινομενοι και το εσωτερικο ειναι βελουτε στα καθισματα και ταπετσαριες.... ηταν τουλαχιστον το δικο μου καποτς... μονο ταπετσαριες εχουν μεινει πλεον... μπροστα μπακετ... πισω.... κουφαρι χαχαχα

επισης εχω προσεξει στην hlx εκδοση εχουμε στους καθαριστηρες στην πρωτη σκαλα επθλογη για 4 ταχυτητες που δεν υπαρχει στιε αλλες εκδοσεις.... επισης ενδεχεται αλλη μπλαφονιερα να εχει σε σχεση με elx
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από sotirisk » Τετ Νοέμ 28, 2012 2:36 pm

kostas013 έγραψε: επισης εχω προσεξει στην hlx εκδοση εχουμε στους καθαριστηρες στην πρωτη σκαλα επθλογη για 4 ταχυτητες που δεν υπαρχει στιε αλλες εκδοσεις.... επισης ενδεχεται αλλη μπλαφονιερα να εχει σε σχεση με elx
Πώς γίνεται ατό με τους καθαριστήρες?
Εμένα πώς μου ξέφυγε? :p

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Νοέμ 28, 2012 6:14 pm

αν προσεξεις η ακρη του μαρτζαφλαριου εχει τεσσεριςβγραμμουλες και το πανω πανω σημειο γυριζει και ρυθμιζει ταχυτητα στην α σκαλα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Νοέμ 28, 2012 7:31 pm

Ωραια κουβεντα για τραπεζοκαθισματα...........στο θεμα με το SUB.
Επισης για να ξαναμπουμε στο θεμα το να παραμεινει το SUB ενεργο με πηγη της αρεσκιας μας δεν ειναι απολυτος τπτ.Αν πατε σε ενα μαγαζι που περναει ηχοσυστηματα και παρετε απο εκει την πηγη απλα του ζητατε να το συνδεσει.Κλειβει ρευμα απο μια γραμμη και δουλευει κανονικα.
Το ξερω απο 1ο χερι γιατι το δικο μου οταν το πηρα ειναι αλλο CD και οταν το αλλαξε απλα ειδα οτι εχει ¨κλεμενο" σημα- ρευμα απο 1 καλωδιο.
Μιλαμε παντα οτι η ολη συνδεση γινετε ΠΡΙΝ την ISO φυσσα που ουτος η αλλος θα κουμπωσει πανω στην καινουρια πηγη.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2012 1:05 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030 » Τετ Δεκ 26, 2012 12:57 am

Αφού άνοιξα το θέμα και για να μην ανοίγω νέο , θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς πως παίρνει το εργοστασιακό twitter σήμα... Από κάποιο παθητικό crossover (αν ναι, που βρίσκεται) ή απλά μεσολαβεί στην γραμμή κάποιος πυκνωτής ...
Πάρε turbo (Punto) να γουστάρεις!!!

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τετ Δεκ 26, 2012 1:05 pm

κατα 99% ενα απλο πυκνωτακι εχουν καπου στη γαραμη.
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηχος”