Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Θέματα που αφορούν την βελτίωση του ήχου.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Δεκ 26, 2012 1:40 pm

Αν δεν απατωμαι(και θυμαμαι καλα) ειναι στο καπακι του καθρεπτη ο πυκνωτης.


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Δεκ 31, 2012 6:07 pm

μαγκες ξερουμε για το εργοστασιακο γουφερ τι παιζει με τα καλωδια?
ποια ειναι ρευμα ποια σημα κλπ για να το βαλω?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Παρ Μαρ 16, 2012 1:05 am
Τοποθεσία: Αιγάλεω

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030 » Τρί Ιαν 01, 2013 1:07 am

ΛΕΩΝΙΔΑΣ3030 έγραψε:
kostas013 έγραψε:βασικα πως εχεις HLX 5θυρο του 00 με σαμπ? μονο τα σπορτινγκ και τα HGT ειχαν
εχω ακριβως το ιδιο αμαξι γι αυτο σου λεω!!!!
Ναι έχει sub...
Το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο τον Μάρτιο του 12 και απ'ότι έμαθα είχε αγοραστεί το 2000 από κάποιο σύζυγο δώρο στην γυναίκα του και το είχε εξοπλίσει αρκετά. Δεν ξέρω τί εξοπλισμό έχεi ένα απλό HLX αλλά το συγκεκριμένο έχει ABS, το ηχοσύστημα με το sub, έχει στα φώτα σύστημα coming home (δυνατότητα να παραμένουν τα φώτα αναμμένα αφού έχει κλειδωθεί το αμάξι και μετά σβήνουν μόνα τους) έχει ηλ. καθρέπτες (δεν ξέρω αν είναι θερμαινόμενοι αλλά έχω την αίσθηση πως είναι) ακόμα έχει και τηλεχειρισμό στις ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές...

Τώρα στην συνέχεια του θέματος που ανοίχθηκε.
Τελικά τέλος καλό!!!
Έκανα τις μετρήσεις και τις παρατηρήσεις μου και κατέληξα στα κάτωθι:
Η φίσα του sub έχει 7 καλώδια. Τα 4 είναι το ηχητικό σήμα (ας το πω έτσι) όπου έρχεται από τα ηχεία (μάλιστα τα καλώδια έχουν ίδιο χρώμα με αυτά που πάνε στα πίσω ηχεία)
Τα άλλα 3 έχουν ως ακολούθως: Το μαύρο και το κόκκινο είναι για την τροφοδοσία ή οποία είναι συνεχής, δηλαδή και με κλειστό διακόπτη έχουμε τάση.
Το τελευταίο που μένει είναι το γκρι, όπου παρατήρησα ότι ερχότανε τάση 12V μόνο όταν άνοιγα το εργοστασιακό ρ/κασσετόφωνο. Η συνέχεια λοιπόν ήταν εύκολη... Έψαξα να και βρήκα στο νέο r/cd καλώδιο που να κάνει την προαναφερθήσα ενέργεια (ήταν ένα που έγραφε antenna). Εν συνεχεία το σύνδεσα στην εργοστασιακή φίσα (υπήρχε γκρι καλώδιο) και έληξε το ζήτημα!!!

Στην συνέχεια θέλω να ασχοληθώ με αλλαγή των εμπρός εργοστασιακών ηχείων διότι τα γουφεράκια τα έχουν παίξει (το δεξί δουλεύει με σχισμένη ανάρτηση) όπως επίσης έχω ακούσει για την ύπαρξη αντάπτορων για πίσω που δίνουν δυνατότητα τοποθέτησης ηχείων διαμέτρου 13cm. Πολλοί μου έχουν πει να τοποθετήσω οβάλ 6''x9'' στην εταζιέρα, αλλά είναι πρακτική που δεν τη θέλω ασχέτως της καλύτερης τους απόδοσης.
Αυτά προς το παρόν...
Πάρε turbo (Punto) να γουστάρεις!!!

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 3:43 pm

ευχαριστω λεωνιδα
βλεπω τα 4 που λες ειναι ενα πορτικαλι-μαυρο, ενα πορτοκαλι-πρασινο, ενα μπλε κιτρινο και ενα μπλε κοκκινο... αυτα τα συνδεω στα πισω ηχεια? η θα παρω σημα απο την πηγη?

αν εχω καταλαβει καλα τα παραπανω 4 καλωδια παιρνουν σημα απο τα πισω ηχεια που εχω... το κοκκινο και το μαυρο τους δινω τροφοδοσια με ρευμα και το γκρι παει στην πηγη στο antenna?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
panoramix3519
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από panoramix3519 » Τρί Ιαν 01, 2013 4:47 pm

τα 4 καλωδια πανε στα πισω ηχεια, το κοκινο μαυρο ρευμα γειωση μονιμα και το αλλο σε ολες τις aftermarket εχουν ενα καλωδιο που λεει antena και ειναι μπλε. Σε αυτο συνδεεται.
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 4:53 pm

μια χαρα καταλαβα... και η ερωτηση του ασχετου... αν εχει μονιμα ρευμα δεν θα καει το γουφερ? ο ενισχυτης του? και δεν θα καταναλωνει πολυ ρευμα?

μηπως να το συνδεσω στον αναπτηρα η καπου να δινει ρευμα μονο οταν το αμαξι ειναι μπροστα?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 6:07 pm

τσεκαρα τα πισω καλωδια των ηχειων ειναι τα ιδια χρωματα επομενω σημα παιρνω απο τα πισω ηχεια!!!
τωρα για γειωση σκεφτομαι μια που ειναι πισω στο πατωμα για τα φαναρια... λετε αυτη να κανει?
επειτα γραμμη ρευματος απο που τραβαω?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από arpas » Τρί Ιαν 01, 2013 6:11 pm

To σημείο που λες για γείωση φυσικά κάνει. Όσο για ρεύμα, θα πάρεις είτε από την ασφαλειοθήκη (κόκκινο χοντρό καλώδιο), είτε από τον αναπτήρα (κόκκινο καλώδιο). Το πλεονέκτημα της δέυτερης επιλογής είναι ότι θα τραβάει ρεύμα μόνο με ανοικτό διακόπτη. Το μειονέκτημα είναι, ότι θα πρέπει να ξηλώσεις την κονσόλα.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 6:22 pm

μαλλον αυτο θα κανω με τον αναπτηρα... οσο για το ξηλωμα κονσολας μικρο το κακο το εχουμε κανει πολλακις χαχαχαχα
και λογικα θα κανω ολη την εγκατασταση μονος μου... θελω βοηθεια μονο στο τι καλωδια να επιλεξω γιατι ειμαι λιγακι (οκ πολυ το παραδεχομαι) ασχετος απο ηχο
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από arpas » Τρί Ιαν 01, 2013 6:39 pm

Προσωπικά, σε ό,τι εργασία χρειάστηκε επιπλέον καλώδιο (προσθήκη ηλεκτρικών καθρεπτών, sub, μαμά χειριστήρια τιμονιού) πήγα στο praktiker και πήρα καλώδιο αντίστοιχου πάχους με το μαμά. Ειδικά για να πάρω σήμα για το sub από τα πίσω ηχεία χρησιμοποίησα ειδικό καλώδιο ήχου που ήταν πιο παχύ και με 'τρίχες'. Δε νομίζω βέβαια να έχεις πρόβλημα και με κανονικό καλώδιο.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 8:48 pm

κοιτα εμενα η φυσα του σαμπ εχει κανα 15αρι εκατοστα καλωδιο... πιστευω για το σημα αυτα θα βαω πανω ...
για γειωση ρευμα και το σημα απο πηγη λεω τι παχος να εχει γιατι τα μαμα πολυ λεπτα μου φαινονται :/
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από arpas » Τρί Ιαν 01, 2013 8:57 pm

Όχι, δε θα έχεις πρόβλημα. Λίγο πιο μεγάλο πάχος βέβαια μόνο καλό κάνει.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 9:04 pm

ααα αρα κομπλε συντομα προχωραμε σε εγκατασταση!!! ρευμα κλεβουμε απο το κοκκινο καλωδιο του αναπτηρα γειωση πισω σημα απο τα ηχεια + σημα απο την πηγη...
το καλωδιο πως θα το φτασω μπροστα? πρεπει να ξηλωθουν μοκετες?
και επειτα πως το ανεβαζω στο ταμπλο κλπ....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από arpas » Τρί Ιαν 01, 2013 9:07 pm

Με το καλό. Μακάρι να είχα βγάλει φωτό όταν το έκανα εγώ να σε βοηθούσα περισσότερο.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Αλλαγή σε εργοστασιακό κασσετόφωνο με διατήρηση εργοστ. sub

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 01, 2013 9:12 pm

θα φτιαξω συντομα ενα DIY αυριο λογικα θα το ξεκινησω με ξηλωμα πισω μοκετες να βρω τα καλωδια που ειναι να μπουν σημα απο ηχεια και η γειωση....
επειτα για ρευμα και σημα απο πηγη
λεω να τα περασω απο το κεντρο τα καλωδια να βγαλω την κονσολα (εμενα ειναι η ενιαια του HLX) και να τα περασω μεσα απο το χειροφρενο που ανοιγει η μοκετα και ετσι το ενα παει κατευθειαν στον αναπτηρα και το αλλο να παει πηγη.... ετσι δεν θα φαινεται τιποτα πλην πισω που θα φαινονται λογω ελλειψης καθισματων... βεβαια θα τα περασω με μονοτικη...

ερχεται DIY
ευχομαι να δουλεψει βασικα χαχα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηχος”