Σελίδα 2 από 2

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 06, 2013 1:05 pm
από rxbkrs
Frazle2 έγραψε:ειναι δυσκολο να χαλαει η μπαταρια αν κλεινει ο ενισχυτης με το σβησιμο του αυροκινητου..
Αυτό μου κάνει εντύπωση κι εμένα. Είναι παράξενο.
Frazle2 έγραψε:δευτερη μπαταρια δεν χρειαζεται για μικρο ηχοσυστημα σωστα...εγω στο δικο μου δεν εχω παρατηρησει διαφορα
Δεύτερη μπαταρία ίσως όχι. Πιστεύω οτι είναι υπερβολή. Βασικά, το ρεύμα εκκίνησης παίζει ρόλο εδώ;
Frazle2 έγραψε:Ο ενισχυτης που εδειξες ελεγε πως ειχε.. αλλα και παλι τετοιο διακοπτη πιστευω οτι δεν χρειαζεσαι αν εχει πανω ο ενισχυτης εκτος αν οντως δεν εχει που μπορεις να τον συνδιασεις και πανω στα καλλωδια της πηγης ετσι ωστε οταν την κλεινεις να σταματαει να δουλευει ολο το συστημα..
Κι όμως, δεν έχει διακοπτάκι πάνω του. Φωτεινή ένδειξη μόνο. Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να σβήνει ο ενισχυτής αν σβήσει η πηγή, άλλα δεν το θυμάμαι ακριβώς. Θα πρέπει να το δοκιμάσω πρώτα για να το επιβεβαιώσω.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 06, 2013 1:33 pm
από Frazle2
Αυτο που ειπε ο padc νομιζω ειναι το καλυτερο να μετρησεις για να σου λυθουν οι αποριες σχετικα με την μπαταρια..σχετικα με τον ενισχυτη θα επρεπε να βρισκεται εκει που κανεις και τις ρυθμισεις για τον ηχο..ρευμα εκκίνησης δεν πιστευω πως χωρις να ειμαι και σιγουρος μπορει να κανει ολη αυτη την ζημια στην μπαταρια..για εμενα δοκιμασε να σβησεις το αυτοκινητο να δεις αν σβησουν ολα..δοκιμασε να μετρησεις με ενα βολτομετρο στα ποσο παιζεις και στα ποσο εισαι σβηστος οπως επισης και που φτανει οταν μιζαρεις...μπορει να φταιει και η μπαταρια ετσι...

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 06, 2013 3:34 pm
από rxbkrs
Frazle2 έγραψε:Αυτο που ειπε ο padc νομιζω ειναι το καλυτερο να μετρησεις για να σου λυθουν οι αποριες σχετικα με την μπαταρια..σχετικα με τον ενισχυτη θα επρεπε να βρισκεται εκει που κανεις και τις ρυθμισεις για τον ηχο..για εμενα δοκιμασε να σβησεις το αυτοκινητο να δεις αν σβησουν ολα..δοκιμασε να μετρησεις με ενα βολτομετρο στα ποσο παιζεις και στα ποσο εισαι σβηστος οπως επισης και που φτανει οταν μιζαρεις...μπορει να φταιει και η μπαταρια ετσι...
Frazle2 έγραψε:ρευμα εκκίνησης δεν πιστευω πως χωρις να ειμαι και σιγουρος μπορει να κανει ολη αυτη την ζημια στην μπαταρια..
Ζημιά στην μπαταρία δεν κάνει το ρεύμα εκκίνησης. Δεν εννοόω αυτό. Η απορία μου είναι αν μια μπαταρία Χ έχει περισσότερο ρεύμα εκκίνησης απο κάποια άλλη μπαταρία Ψ, το αν βοηθάει αυτό στο να μην λιγώνεται απ'τον ενισχυτή. :wink:

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 1:10 am
από Frazle2
αυτο νομιζω ειναι αναλωγος την ισχυ της μπαταριας για αυτο και υπαρχουν διαφορετικες πιο ακριβες πιο φθηνες...βεβαια αυτο ειναι καθαρα θεμα δικο σου γιατι δεν παθαινει κατι κατα την γνωμη μου..μετρησε δες διαφορες και μετα κανε την κινηση σου γιατι 100 ευρω για μπαταρια ειναι αρκετα αν δεν εχει θεμα..

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 3:36 am
από mixalis
κατι ασχετο..πυκνωτη εχεις?

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 1:58 pm
από rxbkrs
mixalis έγραψε:κατι ασχετο..πυκνωτη εχεις?
Πυκνωτή, όχι δεν έχω.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 4:08 pm
από mixalis
μηπως φταιει αυτο.δεν ξερω λεω μια ιδεα.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 07, 2013 7:15 pm
από rxbkrs
mixalis έγραψε:μηπως φταιει αυτο.δεν ξερω λεω μια ιδεα.
Αν και δεν έχω τόσο δυνατό ηχοσύστημα, οπότε ίσως και να μην χρειαστεί πυκνωτής.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 08, 2013 2:09 pm
από mixalis
ναι ενταξει δεν εχεις αδικο σε αυτο..αλλα ειπα και εγω μηπως θα βοηθαγε ενας πυκνωτης την κατασταση επιδη μιλισατε για φορτιο πιο πανω..χωρις να εχω εμπειρια απο ηχοσυστηματα απλα αυτα που ξερω απο ηελκτρολογικες γνωσεις

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 09, 2013 10:35 am
από Γιαννης 20v
εφοσον κλεινει πηγη κ ενισχυτης με το διακοπτη της μιζας δν εχεις προβλημα.μαλλον μπαταρια θες εκτος εαν εχεις καπου διαροη.οχι απολυτα απτο ηχοσυστημα.πικνωτη αποσο ξερω κ εχω δει κ στο δικο μου αυτοκινητο δε χρειαζεσε.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 11, 2013 1:10 pm
από rxbkrs
Γιαννης 20v έγραψε:εφοσον κλεινει πηγη κ ενισχυτης με το διακοπτη της μιζας δν εχεις προβλημα.μαλλον μπαταρια θες εκτος εαν εχεις καπου διαροη.οχι απολυτα απτο ηχοσυστημα.πικνωτη αποσο ξερω κ εχω δει κ στο δικο μου αυτοκινητο δε χρειαζεσε.
Για μπαταρία, ναι, λόγω οτι μου έχει ξαναξελιγωθεί.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 3:31 pm
από rxbkrs
Γενικά τώρα, χρειάζεται ρελέ, ή είναι υπερβολή;

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 22, 2013 8:13 pm
από P.A.D.R.C
Καταναλωσεις μετρησες?

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 21, 2014 12:27 pm
από rxbkrs
P.A.D.R.C έγραψε:Καταναλωσεις μετρησες?
Αυτό όχι. Πρέπει να γίνει γιατι πάλι η μπαταρία έχει ξελιγωθεί. Πάω για νέα μπαταρία όπου νά'ναι.

Re: Ρεύμα για ενισχυτή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 26, 2017 7:26 pm
από rxbkrs
Καταρχάς, να δώσω όσο πιο πολλές πληροφορίες μπορώ:


Αυτοκίνητο: Fiat Grande Punto Abarth esseesse (μοντέλο 2008), με εργοστασιακό δυναμό 120Α

Ενισχυτής: HERTZ HDP 4 (4 κάναλος, 4x150W RMS @ 4Ω)

Subwoofer: MAC AUDIO Compact 220 (8", ενεργό)

Πηγή: Alpine 9882 Ri, με λειτουργία όταν σβήνει το αμάξι, σβήνει και η πηγή αυτόματα, χωρίς τη δυνατότητα να μπορεί να ανοίξει χειροκίνητα όταν είναι σβηστό το αμάξι.

Μπαταρία: Exide Premium (κλειστού τύπου), στα 53 Ah, και 530-540 (αμπέρ εκκίνησης) αντίστοιχα



Μια λεπτομέρεια που ίσως χρησιμεύσει, όταν μου τον έβαλαν τον ενισχυτή στο αμάξι, πρόσεξα πως τράβηξε μια παροχή απ'την μπαταρία... Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά μ'αυτό δεν γνωρίζω...

Αυτή η έντονη διαρροή μπαταρίας (που τελικά οδηγεί σε πρόωρη εξάντλησή της) γιατί συμβαίνει; Γνωρίζει κανείς κάτι για "μπλε καλώδιο";