ελατηρια

Θέματα που αφορούν την αισθητική βελτίωση.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
pashal
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 23, 2006 12:05 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ελατηρια

Δημοσίευση από pashal » Πέμ Νοέμ 29, 2007 9:35 pm

Γεια σας παιδες εχω ενα μκ2 με αλλαγμενα αμορτισερ μονροε relfex θελω να το χαμηλοσω κατα 3 ποντους με ελατηρια h&r.Τι λετε θα χρειαστω γρηγορα καινουργια αμορτισερ? Ιδη αυτα τα φορα 1 χρονο οσο εχω και το αμαξι τι αλλο θα χρειαστη στο αμαξι καποια ευθυγραμμιση σιγουρα ε?ευχαριστω



Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Νοέμ 30, 2007 1:09 am

Η γνωμη μου ειναι να κανεις λιγη οικονιμια και να αλλαξεις αναρτηση και ελατηρια..
αν βαλεις μονο ελατηρια αργοτερα θα εχεις προβλημα [με τα αμορτισερ]..
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Παρ Νοέμ 30, 2007 1:47 am

φιλε πιστευω οτι ξερεις οτι τα αμορτισερ που εχεις δεν κανουν για χαμηλωμα.
απο κει και περα να ξερεις οτι το αμαξι θα κοπαναει αρκετα και ισως σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο να θελουν πεταμα τα αμορτισερ.αν ενδιαφερεσαι μονο για ομορφια και να μην παιρνει κλισεις το αμαξι μπορεις να το κανεις.
αν στις στροφες θελεις να στριβεις καλα και με ασφαλεια θα χρειαστεις και ενα αναλογο αμορτισερ.συνεπως ειναι πρωτα απολα θεμα τσεπης(χρηματων)και στη συνεχεια θεμα στυλ οδηγησης.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Νοέμ 30, 2007 11:40 am

φιλε πιστευω οτι ξερεις οτι τα αμορτισερ που εχεις δεν κανουν για χαμηλωμα.
απο κει και περα να ξερεις οτι το αμαξι θα κοπαναει αρκετα και ισως σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο να θελουν πεταμα τα αμορτισερ.αν ενδιαφερεσαι μονο για ομορφια και να μην παιρνει κλισεις το αμαξι μπορεις να το κανεις.
αν στις στροφες θελεις να στριβεις καλα και με ασφαλεια θα χρειαστεις και ενα αναλογο αμορτισερ.συνεπως ειναι πρωτα απολα θεμα τσεπης(χρηματων)και στη συνεχεια θεμα στυλ οδηγησης.
+100
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Παρ Νοέμ 30, 2007 11:45 am

θα σε βγαλουν για καμια 15000χλμ, δεν ειναι κ τα καλυτερα αμορτισερ απο οσο ξερω....γνωμη μου επειδη δε ξερω αν η τοποθετηση που θα κανεις θα ναι δωρεαν, θα πατας το ιδιο περιπου κ θα σαι αντιστοιχα λιγο καλυτερη βαρκα...θελω να πω οτι οπως σου ειπε ο Πανος για στροφες δε θα ενδεικνυτε το στησιμο σου θα σαι τα μαμα...αλλα κ με ρισκο, κανα σπασιμο κτλ. τωρα απο εμφανιση οκ θα λεει. κανε οικονομια κ παρε η κανα ετοιμο σετακι κονι, η hr me bilstein 3,5, ειναι πολυ καλως, αξιοπιστος συνδυασμος, με κοστος περι τα 650-700 ευρω

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Παρ Νοέμ 30, 2007 11:47 am

αλλα κατσε να σου πουν παιδια που εχουυν κανει αυτη τη μοντιφα αλλα με τα μαμα αμορτισερ...

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Νοέμ 30, 2007 11:47 am

θα σε βγαλουν για καμια 15000χλμ, δεν ειναι κ τα καλυτερα αμορτισερ απο οσο ξερω....γνωμη μου επειδη δε ξερω αν η τοποθετηση που θα κανεις θα ναι δωρεαν, θα πατας το ιδιο περιπου κ θα σαι αντιστοιχα λιγο καλυτερη βαρκα...θελω να πω οτι οπως σου ειπε ο Πανος για στροφες δε θα ενδεικνυτε το στησιμο σου θα σαι τα μαμα...αλλα κ με ρισκο, κανα σπασιμο κτλ. τωρα απο εμφανιση οκ θα λεει. κανε οικονομια κ παρε η κανα ετοιμο σετακι κονι, η hr me bilstein 3,5, ειναι πολυ καλως, αξιοπιστος συνδυασμος, με κοστος περι τα 650-700 ευρω
Αυτη πιστευω και εγω πως ειναι η καλυτερη λυση..
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Παρ Νοέμ 30, 2007 11:55 am

κ εγω σα το παιδι σκεφτομουν εχω 60000 μεχρι το καλοακιρι θα εχω καμια 70000 εε θα εχουν φαει τα ψωμια του οποτε θα την κανω την αλλγη κ για ασφαλεια κ για κρατηματα κ για εμφανιση...δεν ειναι να πεζουμε με το πατημα του αυτοκινητου,,,,φυσικα κ δε θα ναι επικυδινο , αλλα θα εχεει ρισκο κ φυσικα τα μονροε σε χρονο πανω θα σε πουλησουν οποτε θα σαι στον ιδιο παρονομαστη κ φτου παλυ ραβε ξηλωνε κ ευθυγραμμιση, οποτε μια κ καλη κ εισαι οκ...

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Νοέμ 30, 2007 11:59 am

Εγω που το χαμηλωσα 3,5 hr με γνησια αναρτηση ειχα προβλημα περιπου μετα απο 20000..
βγηκαν of τα αμορτισερ..
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
g
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1906
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
Τοποθεσία: Βούλα Αττικής

Δημοσίευση από g » Παρ Νοέμ 30, 2007 12:01 pm

που ειναι κ σκληρο σαν αμορτισερ το μαμα του σπορτινγκ αρα δε ξερω τα μονροε...τεσπα ας δουμε τι θα του πουν του παιδιου κ αλλα παλικαρια, ργω τοποθετηθηκα...Περιμενε κ βαλτα ολοκληρωμενα.

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Νοέμ 30, 2007 12:04 pm

που ειναι κ σκληρο σαν αμορτισερ το μαμα του σπορτινγκ αρα δε ξερω τα μονροε...τεσπα ας δουμε τι θα του πουν του παιδιου κ αλλα παλικαρια, ργω τοποθετηθηκα...Περιμενε κ βαλτα ολοκληρωμενα.
+1..
οικονομια και βαλτα ολα μια και καλη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να κανεις σωστη και ολοκληρομενη δουλεια..
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Νοέμ 30, 2007 12:27 pm

Αν και δεν ενδεικνυται ,μπορεις να τα τοποθετησεις τα ελατηρια με τα αμορτισερ που εχεις.Απλως θα εχεις πιο μεγαλη φθορα.Δεν ξερω ποσο θα αντεξουν ,αλλα μπορω να σου πω οτι H&R με μαμα αμορτισερ απο μκ2Β σπορτινγκ αντεξαν σε 2 φιλους μου 80.000+ χλμ.Ειδικα με τον εναν καναμε μαζι (χαζο)αναβασεις και αλλα τρελα εδω στο πηλιο..

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από skinboy » Παρ Νοέμ 30, 2007 12:43 pm

kati Που ειναι το ποιο βασικο απο ολα ειναι οχι ποσο θα αντεξουνε κ ποσο ποιο γρηγορα θα κλαταρουνε κτλ...

αλλα το ποσο σωστα θα δουλεψει το συνολο.

οταν σε ενα αμορτισερ σχεδιασμενο για Χ υψος και με Ψ διαδρομη το οποιο προοριζεται σαν απλη αντικατασταση (του εργοστασιακου αμορτισερ με τα μαμα ελατηρια) δηλαδη με απλα λογια.

εσυ πας και του τοποθετεις ελατηρια που ειναι σε "παρκινγκ θεση" -35χιλιοστα (η 3,5 ποντους οπως προτυματε..)
αυτοματα το εμβολο του αμορτισερ καλυτε να δουλεψει ποιο μεσα , δηλαδη εσυ του εχεις κοψει διαδρομη και το εχεις αναγκασει να ειναι ποιο μεσα πιεσμενο.

οταν αυτο προσπαθει να δουλεψει στο δρομο συχνα πυκνα σε καλα σουσταρισματα (που ασκητε μεγαλη πιεση ,compression rate) το εμβολο συνανταει το Bump stop του αμορτισερ εσωτερικα και "τελειωνει" η διαδρομη του.

εκτος οτι αυτο σκιζει το αμορτισερ σαν προιον , μπορει να σκισει κ κανα δεντρο απο εξοδο επειδη εκλεισε η αναρτηση και δεν ειχες να δουλεψεις στο σκαπανευασματακι του δρομου.....

ΔΕΝ παιζουνε με αυτα τα πραγματα παιδια.

τα αμαξια που βλεπεται να ειναι κοκαλα (σωστα μελετημενα ομως) μπορει να διανυουνε σε full compression πχ 20 χιλιοστα διαδρομης , λογο σκληροτητας ελατηριων πχ , αλλα το αμορτισερ εχει 6 ποντους να κανει το εμβολο πριν "τελειωσει" την διαδρομη του στο στοπ μεσα.

(τα νουμερα ειναι πλασματικα και για χαρη παραδειγματος και μονο)

Οπως καταλαβαινεται απο τα ποιο πανω ,
καλο ειναι
να περνεις ΣΕΤ αμορτισερ-ελατηρια στην χειροτερη.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
soundcrash
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1510
Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
Τοποθεσία: Ροδος

Δημοσίευση από soundcrash » Παρ Νοέμ 30, 2007 12:58 pm

+100 :razz:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εξωτερική εμφάνιση”