ελατηρια
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- pashal
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 23, 2006 12:05 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ελατηρια
Γεια σας παιδες εχω ενα μκ2 με αλλαγμενα αμορτισερ μονροε relfex θελω να το χαμηλοσω κατα 3 ποντους με ελατηρια h&r.Τι λετε θα χρειαστω γρηγορα καινουργια αμορτισερ? Ιδη αυτα τα φορα 1 χρονο οσο εχω και το αμαξι τι αλλο θα χρειαστη στο αμαξι καποια ευθυγραμμιση σιγουρα ε?ευχαριστω
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
φιλε πιστευω οτι ξερεις οτι τα αμορτισερ που εχεις δεν κανουν για χαμηλωμα.
απο κει και περα να ξερεις οτι το αμαξι θα κοπαναει αρκετα και ισως σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο να θελουν πεταμα τα αμορτισερ.αν ενδιαφερεσαι μονο για ομορφια και να μην παιρνει κλισεις το αμαξι μπορεις να το κανεις.
αν στις στροφες θελεις να στριβεις καλα και με ασφαλεια θα χρειαστεις και ενα αναλογο αμορτισερ.συνεπως ειναι πρωτα απολα θεμα τσεπης(χρηματων)και στη συνεχεια θεμα στυλ οδηγησης.
απο κει και περα να ξερεις οτι το αμαξι θα κοπαναει αρκετα και ισως σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο να θελουν πεταμα τα αμορτισερ.αν ενδιαφερεσαι μονο για ομορφια και να μην παιρνει κλισεις το αμαξι μπορεις να το κανεις.
αν στις στροφες θελεις να στριβεις καλα και με ασφαλεια θα χρειαστεις και ενα αναλογο αμορτισερ.συνεπως ειναι πρωτα απολα θεμα τσεπης(χρηματων)και στη συνεχεια θεμα στυλ οδηγησης.
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
+100φιλε πιστευω οτι ξερεις οτι τα αμορτισερ που εχεις δεν κανουν για χαμηλωμα.
απο κει και περα να ξερεις οτι το αμαξι θα κοπαναει αρκετα και ισως σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο να θελουν πεταμα τα αμορτισερ.αν ενδιαφερεσαι μονο για ομορφια και να μην παιρνει κλισεις το αμαξι μπορεις να το κανεις.
αν στις στροφες θελεις να στριβεις καλα και με ασφαλεια θα χρειαστεις και ενα αναλογο αμορτισερ.συνεπως ειναι πρωτα απολα θεμα τσεπης(χρηματων)και στη συνεχεια θεμα στυλ οδηγησης.
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
θα σε βγαλουν για καμια 15000χλμ, δεν ειναι κ τα καλυτερα αμορτισερ απο οσο ξερω....γνωμη μου επειδη δε ξερω αν η τοποθετηση που θα κανεις θα ναι δωρεαν, θα πατας το ιδιο περιπου κ θα σαι αντιστοιχα λιγο καλυτερη βαρκα...θελω να πω οτι οπως σου ειπε ο Πανος για στροφες δε θα ενδεικνυτε το στησιμο σου θα σαι τα μαμα...αλλα κ με ρισκο, κανα σπασιμο κτλ. τωρα απο εμφανιση οκ θα λεει. κανε οικονομια κ παρε η κανα ετοιμο σετακι κονι, η hr me bilstein 3,5, ειναι πολυ καλως, αξιοπιστος συνδυασμος, με κοστος περι τα 650-700 ευρω
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
Αυτη πιστευω και εγω πως ειναι η καλυτερη λυση..θα σε βγαλουν για καμια 15000χλμ, δεν ειναι κ τα καλυτερα αμορτισερ απο οσο ξερω....γνωμη μου επειδη δε ξερω αν η τοποθετηση που θα κανεις θα ναι δωρεαν, θα πατας το ιδιο περιπου κ θα σαι αντιστοιχα λιγο καλυτερη βαρκα...θελω να πω οτι οπως σου ειπε ο Πανος για στροφες δε θα ενδεικνυτε το στησιμο σου θα σαι τα μαμα...αλλα κ με ρισκο, κανα σπασιμο κτλ. τωρα απο εμφανιση οκ θα λεει. κανε οικονομια κ παρε η κανα ετοιμο σετακι κονι, η hr me bilstein 3,5, ειναι πολυ καλως, αξιοπιστος συνδυασμος, με κοστος περι τα 650-700 ευρω
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
κ εγω σα το παιδι σκεφτομουν εχω 60000 μεχρι το καλοακιρι θα εχω καμια 70000 εε θα εχουν φαει τα ψωμια του οποτε θα την κανω την αλλγη κ για ασφαλεια κ για κρατηματα κ για εμφανιση...δεν ειναι να πεζουμε με το πατημα του αυτοκινητου,,,,φυσικα κ δε θα ναι επικυδινο , αλλα θα εχεει ρισκο κ φυσικα τα μονροε σε χρονο πανω θα σε πουλησουν οποτε θα σαι στον ιδιο παρονομαστη κ φτου παλυ ραβε ξηλωνε κ ευθυγραμμιση, οποτε μια κ καλη κ εισαι οκ...
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος
+1..που ειναι κ σκληρο σαν αμορτισερ το μαμα του σπορτινγκ αρα δε ξερω τα μονροε...τεσπα ας δουμε τι θα του πουν του παιδιου κ αλλα παλικαρια, ργω τοποθετηθηκα...Περιμενε κ βαλτα ολοκληρωμενα.
οικονομια και βαλτα ολα μια και καλη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να κανεις σωστη και ολοκληρομενη δουλεια..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Αν και δεν ενδεικνυται ,μπορεις να τα τοποθετησεις τα ελατηρια με τα αμορτισερ που εχεις.Απλως θα εχεις πιο μεγαλη φθορα.Δεν ξερω ποσο θα αντεξουν ,αλλα μπορω να σου πω οτι H&R με μαμα αμορτισερ απο μκ2Β σπορτινγκ αντεξαν σε 2 φιλους μου 80.000+ χλμ.Ειδικα με τον εναν καναμε μαζι (χαζο)αναβασεις και αλλα τρελα εδω στο πηλιο..
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
kati Που ειναι το ποιο βασικο απο ολα ειναι οχι ποσο θα αντεξουνε κ ποσο ποιο γρηγορα θα κλαταρουνε κτλ...
αλλα το ποσο σωστα θα δουλεψει το συνολο.
οταν σε ενα αμορτισερ σχεδιασμενο για Χ υψος και με Ψ διαδρομη το οποιο προοριζεται σαν απλη αντικατασταση (του εργοστασιακου αμορτισερ με τα μαμα ελατηρια) δηλαδη με απλα λογια.
εσυ πας και του τοποθετεις ελατηρια που ειναι σε "παρκινγκ θεση" -35χιλιοστα (η 3,5 ποντους οπως προτυματε..)
αυτοματα το εμβολο του αμορτισερ καλυτε να δουλεψει ποιο μεσα , δηλαδη εσυ του εχεις κοψει διαδρομη και το εχεις αναγκασει να ειναι ποιο μεσα πιεσμενο.
οταν αυτο προσπαθει να δουλεψει στο δρομο συχνα πυκνα σε καλα σουσταρισματα (που ασκητε μεγαλη πιεση ,compression rate) το εμβολο συνανταει το Bump stop του αμορτισερ εσωτερικα και "τελειωνει" η διαδρομη του.
εκτος οτι αυτο σκιζει το αμορτισερ σαν προιον , μπορει να σκισει κ κανα δεντρο απο εξοδο επειδη εκλεισε η αναρτηση και δεν ειχες να δουλεψεις στο σκαπανευασματακι του δρομου.....
ΔΕΝ παιζουνε με αυτα τα πραγματα παιδια.
τα αμαξια που βλεπεται να ειναι κοκαλα (σωστα μελετημενα ομως) μπορει να διανυουνε σε full compression πχ 20 χιλιοστα διαδρομης , λογο σκληροτητας ελατηριων πχ , αλλα το αμορτισερ εχει 6 ποντους να κανει το εμβολο πριν "τελειωσει" την διαδρομη του στο στοπ μεσα.
(τα νουμερα ειναι πλασματικα και για χαρη παραδειγματος και μονο)
Οπως καταλαβαινεται απο τα ποιο πανω ,
καλο ειναι
να περνεις ΣΕΤ αμορτισερ-ελατηρια στην χειροτερη.
αλλα το ποσο σωστα θα δουλεψει το συνολο.
οταν σε ενα αμορτισερ σχεδιασμενο για Χ υψος και με Ψ διαδρομη το οποιο προοριζεται σαν απλη αντικατασταση (του εργοστασιακου αμορτισερ με τα μαμα ελατηρια) δηλαδη με απλα λογια.
εσυ πας και του τοποθετεις ελατηρια που ειναι σε "παρκινγκ θεση" -35χιλιοστα (η 3,5 ποντους οπως προτυματε..)
αυτοματα το εμβολο του αμορτισερ καλυτε να δουλεψει ποιο μεσα , δηλαδη εσυ του εχεις κοψει διαδρομη και το εχεις αναγκασει να ειναι ποιο μεσα πιεσμενο.
οταν αυτο προσπαθει να δουλεψει στο δρομο συχνα πυκνα σε καλα σουσταρισματα (που ασκητε μεγαλη πιεση ,compression rate) το εμβολο συνανταει το Bump stop του αμορτισερ εσωτερικα και "τελειωνει" η διαδρομη του.
εκτος οτι αυτο σκιζει το αμορτισερ σαν προιον , μπορει να σκισει κ κανα δεντρο απο εξοδο επειδη εκλεισε η αναρτηση και δεν ειχες να δουλεψεις στο σκαπανευασματακι του δρομου.....
ΔΕΝ παιζουνε με αυτα τα πραγματα παιδια.
τα αμαξια που βλεπεται να ειναι κοκαλα (σωστα μελετημενα ομως) μπορει να διανυουνε σε full compression πχ 20 χιλιοστα διαδρομης , λογο σκληροτητας ελατηριων πχ , αλλα το αμορτισερ εχει 6 ποντους να κανει το εμβολο πριν "τελειωσει" την διαδρομη του στο στοπ μεσα.
(τα νουμερα ειναι πλασματικα και για χαρη παραδειγματος και μονο)
Οπως καταλαβαινεται απο τα ποιο πανω ,
καλο ειναι
να περνεις ΣΕΤ αμορτισερ-ελατηρια στην χειροτερη.
Punto HGT SC Evo
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος