Πρόβλημα με τα μπροστινά φανάρια του ΜΚ2b
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 16, 2007 10:37 am
- Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Re: Πρόβλημα με τα μπροστινά φανάρια του ΜΚ2b
ενας φιλος τα ετριψε σε ενα vw bora με γυαλοχαρτο1200 (σα χαρτι ειναι..) και εφυγε το κιτρινισμα.. δεν το εχω δει βεβαια αλλα ισως να κανει δουλεια.
- bill33
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 696
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2004 7:48 pm
- Τοποθεσία: Τριπολη
Re: Πρόβλημα με τα μπροστινά φανάρια του ΜΚ2b
Εξαρταται αν ειναι απο εξω ή απο μεσα .Απο την στιγμη που λεει ομως οτι το εγιναν κιτρινα μετα απο κατι λαμπες που εβαλε ειναι απο μεσα .NikosMan έγραψε:ενας φιλος τα ετριψε σε ενα vw bora με γυαλοχαρτο1200 (σα χαρτι ειναι..) και εφυγε το κιτρινισμα.. δεν το εχω δει βεβαια αλλα ισως να κανει δουλεια.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με τα μπροστινά φανάρια του ΜΚ2b
Kαλημερα φιλε μου..Γραψε μας 2 λογια να σε γνωρισουμε καλυτερα εδω..NikosMan έγραψε:ενας φιλος τα ετριψε σε ενα vw bora με γυαλοχαρτο1200 (σα χαρτι ειναι..) και εφυγε το κιτρινισμα.. δεν το εχω δει βεβαια αλλα ισως να κανει δουλεια.
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?t=4&start=1020
Οσον αφορα το γυαλοχαρτο ειναι λαθος γιατι το φαναρι θα αποκτησει σαγρε επιφανεια .Καποιες κρεμες ισως βοηθησουν αλλα και παλι τοκαψιμο γινεται στην εσωτερικη πλευρα του κατοπτρου,οποτε εκει δεν μπορεις να κανεις και πολλα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kgf
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 167
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 12:16 pm
- Τοποθεσία: δαφνη
- kostis
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 372
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2004 11:26 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Exω και εγω το ίδιο πρόβλημα, θολωσαν τα φαναρια από κάτι σκ@τ0κινεζικες με πιο λευκό χρωμα και σήμερα αγόρασα επιτέλους Χenon κανονικά. Να τα βάλω ή θα χειροτερέψει το πρόβλημα. Δεν ξέρω αν έχουν προστασία UV αλλά στην συσκευασία λένε Ε-mark (e24) και ISO9001:2000. Να υποοθέσω πως λόγω ISO θα έχουν καποια προστασία?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- kostis
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 372
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 18, 2004 11:26 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Sonicboom
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3153
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 28, 2004 4:39 pm
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Συνηθως την ζημια την κανουν οι λαμπες τυπου xenon και οχι τα κιτακια xenon. Προσωπικα εδω και χρονο δεν εχω προβλημα με το δικο μου κιτακι.
Παντως...
ΟΛΑ τα aftermarket kit xenon ειναι κινεζικα ή κορεατικα . Ακομα και καποια εργοστασιακα. Μην ακουτε τα διαφορα παραμύθια περι γερμανικων αμερικανικων κλπ. Ακομα και κατι philips που κυκλοφορούν made in china ειναι.
Δυστυχως ολα τα πιστοποιητικα ευκολα μπορει να ειναι μουφα. Απο λιανέμπορο δυσκολο να βρεις πιστοποιητικο γιατι οι πιο πολλοι απλα δεν ενδιαφερονται.
Το E mark ειναι η εγκριση τυπου που παιρνει ενα προιον για χρηση σε οχημα στην Ευρωπη και ο αριθμος διπλα ειναι ο κωδικος της χωρας στην οποια πηρε την εγκριση. Απο τα λαστιχα μεχρι και στα τζαμια θα βρείτε αυτό το σύμβολο. Οπως κι αν εχει οι δοκιμες που περναει ενα kit xenon για να παρει αυτη την εγκριση τυπου δεν αφορουν ενδεχομενο θαμπωμα στα φαναρια. Το iso9001 απο την αλλη αφορα την εταιρια κατασκευης και οχι αμεσα το προιον οποτε αν εχει μονο iso δεν λεει απολυτως τιποτα...
Αυτο που πρεπει να σας απασχολει κυριως για ενα kit xenon και για λογους ασφαλειας ειναι η στεγανότητα των μετασχηματιστών. Ειδικα στα σημεια που τοποθετουνται σε ενα punto ειναι σιγουρο οτι θα φτασει νερο. Γι'αυτο καλο θα είναι να βαζετε kit που ηδη εχουν δοκιμαστει απο καποιον αλλο και δεν εχουν βγαλει προβλημα.
Παντως...
ΟΛΑ τα aftermarket kit xenon ειναι κινεζικα ή κορεατικα . Ακομα και καποια εργοστασιακα. Μην ακουτε τα διαφορα παραμύθια περι γερμανικων αμερικανικων κλπ. Ακομα και κατι philips που κυκλοφορούν made in china ειναι.
Δυστυχως ολα τα πιστοποιητικα ευκολα μπορει να ειναι μουφα. Απο λιανέμπορο δυσκολο να βρεις πιστοποιητικο γιατι οι πιο πολλοι απλα δεν ενδιαφερονται.
Το E mark ειναι η εγκριση τυπου που παιρνει ενα προιον για χρηση σε οχημα στην Ευρωπη και ο αριθμος διπλα ειναι ο κωδικος της χωρας στην οποια πηρε την εγκριση. Απο τα λαστιχα μεχρι και στα τζαμια θα βρείτε αυτό το σύμβολο. Οπως κι αν εχει οι δοκιμες που περναει ενα kit xenon για να παρει αυτη την εγκριση τυπου δεν αφορουν ενδεχομενο θαμπωμα στα φαναρια. Το iso9001 απο την αλλη αφορα την εταιρια κατασκευης και οχι αμεσα το προιον οποτε αν εχει μονο iso δεν λεει απολυτως τιποτα...
Αυτο που πρεπει να σας απασχολει κυριως για ενα kit xenon και για λογους ασφαλειας ειναι η στεγανότητα των μετασχηματιστών. Ειδικα στα σημεια που τοποθετουνται σε ενα punto ειναι σιγουρο οτι θα φτασει νερο. Γι'αυτο καλο θα είναι να βαζετε kit που ηδη εχουν δοκιμαστει απο καποιον αλλο και δεν εχουν βγαλει προβλημα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Μωρε κινεζικα ειναι ολα.απλως καποια ειναι china-name.. Οσο για αυτο που ειπες για τα ηλεκτρικα εχεις απολυτο δικιο.Πρεπει να εξασφαλιστει η στεγανοτητα του σημειο της τοποθετησης!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- spartiatis
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 08, 2005 4:42 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ