Ιστορία της Fiat

Παρακαλώ διαβάστε πολύ προσεχτικά τους κανονισμούς καλής λειτουργίας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

1993-1995

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιαν 07, 2013 4:24 pm

Εικόνα

1993 - FIAT PUNTO και FIAT PUNTO CABRIO
Έχοντας παρουσιαστεί το 1993, το Punto ανακηρύχθηκε "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" το 1995. Διαθέσιμο σε 14 χρώματα και 31 εκδόσεις, συμπεριλαμβανόμενης μίας GT και μιας Cabrio. Με δύο ή τέσσερις πόρτες, τρία επίπεδα εξοπλισμού και την τελευταία γενιά κινητήρων Fire, συμπεριλαμβανόμενων των προαιρετικών κιβωτίων ταχυτήτων 6 σχέσεων και του συστήματος ηλεκτρονικά ελεγχόμενης συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης.

1993 - COUPE FIAT
Το Fiat Coupe που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1993, αξιοποιεί την πλούσια εμπειρία που έχει συγκεντρώσει η Fiat σε αυτό το κομμάτι της αγοράς εδώ και πολλά χρόνια. Το αμάξωμα σχεδιάστηκε από τον Pininfarina και το Κέντρο Σχεδιασμού της Fiat. Ο 16-βάλβιδος κινητήρας 2000 διαθέτει αντι-περιστρεφόμενο άξονα για τέλεια ισορροπία. Με 142 ίππους και επιτάχυνση 0 έως 100 σε 9.2 δευτερόλεπτα.

1994 - FIAT ULYSSE
Παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 1994 στο Σαλόνι της Γενεύης. Το Ulysse τοποθετείται σαφώς στη σταθερά αυξανόμενη αγορά των MPV. Διαθέτει οκτώ άνετες θέσεις με πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης και προσφέρεται με τρεις κινητήρες: έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα με ηλεκτρονική διαχείριση, ένα δίλιτρο τούρμπο και έναν τουρμποντίζελ.

1995 - FIAT BARCHETTA
Το διθέσιο Barchetta, το οποίο παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 1995, περικλείει έξυπνα τη σχεδιαστική κληρονομιά της διάσημης αυτής σειράς. Συνδυάζοντας τις σπορ επιδόσεις και την πραγματική άνεση στους επαρχιακούς δρόμους με ομαλή και ευέλικτη συμπεριφορά στην κίνηση της πόλης, το Barchetta παίρνει κίνηση από έναν 16-βάλβιδο κινητήρα 1.8 που του χαρίζει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

1995 - FIAT BRAVO - FIAT BRAVA
Το 1995 γεννήθηκε το Fiat Bravo και το Fiat Brava. Για πρώτη φορά στην ιστορία της Fiat Auto, δύο οχήματα διαφορετικών διαστάσεων, σχεδιασμού και χρηστών στους οποίους απευθύνονται, παρουσιάζονται μαζί, έχοντας εξελιχθεί μέσα από μία κοινή σχεδιαστική προσέγγιση.


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

1996-1997

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιαν 07, 2013 4:24 pm

Εικόνα

1996 - FIAT MAREA - FIAT MAREA WEEKEND
Η σειρά Tempra αντικαταστάθηκε από το Marea σεντάν και το Στέισον Βάγκον. Με χυτές και καθαρές γραμμές, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και απόλυτα αρμονικούς όγκους. Με τρεις πολυβάλβιδους κινητήρες βενζίνης, τρεις κινητήρες ντίζελ με τούρμπο και εξελιγμένη, σύγχρονη τεχνική συγκρότηση.

1997 - FIAT PALIO WEEKEND
Ένα νεανικό, ευέλικτο αυτοκίνητο το οποίο ενσαρκώνει τη φιλοσοφία ποιότητας ζωής, το Fiat Palio Weekend εμφανίστηκε το 1997. Στα κυριότερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και η ευελιξία η οποία το καθιστά ιδανικό αυτοκίνητο για πολυάριθμες δραστηριότητες όπως εργασία, ταξίδια, σπορ και αναψυχή.

1997 - FIAT MAREA BIPOWER
Το Marea έγινε "Bipower", το μόνο αυτοκίνητο από την Ιταλία που διαθέτει διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου: βενζίνη και μεθάνιο, το φυσικό αέριο που θεωρείται το καθαρότερο και οικονομικότερο εναλλακτικό καύσιμο.
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

1998-2003

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιαν 07, 2013 4:26 pm

Εικόνα

Το τελευταίο μοντέλο του '90 και το πρώτο του νέου αιώνα
Το 1998 ήταν η χρονιά του Fiat Seicento, ιδανικό για οδήγηση στην πόλη, και του Multipla, διαμορφωμένο για ευέλικτη χρήση και πολλαπλή χρησιμότητα. Δυο χρόνια αργότερα, το Fiat Doblo, παρουσιάστηκε στο Paris Motor Show: ένα νέο, φιλικό αυτοκίνητο, που διαθέτει λειτουργίες ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου. Το 2001 λανσαρίστηκε το Fiat Stilo, με πρωτοποριακό design, εξελιγμένη τεχνολογία και πολυάριθμο προαιρετικό εξοπλισμό. Τον επόμενο χρόνο, το Fiat Multipla, το Νέο Fiat Ulysse και το Fiat Stilo Multi Wagon ανασχεδιάστηκαν. Το 2003 εμφανίστηκε στην αγορά το νέο Punto (ακριβώς 10 χρόνια μετά το αρχικό λανσάρισμα του μοντέλου) με τον πρωτοποριακό κινητήρα 1,3 Multijet 16v, και το νέο Barchetta ανασχεδιάστηκε τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του. Το φθινόπωρο έκανε την εμφάνιση του το νέο Panda και πήρε το βραβείο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2004".
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

2004-2007

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Ιαν 07, 2013 4:27 pm

Εικόνα

Νέο logo Fiat
To λογότυπο της Fiat ανανεώθηκε και παρουσιάστηκε σε κυκλικό σχήμα από το Centro Stile Fiat, ζωντανεύοντας το έμβλημα που σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την 100η Επέτειο της Εταιρείας.

Fiat Idea
Το Fiat Idea, διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2004, δεν ήταν μόνο το πρώτο MPV που δημιουργήθηκε από τη Fiat αλλά και το πρώτο μοντέλο που επικοινώνησε το νέο στόχο της εταιρείας. Ένα αυτοκίνητο με μοναδική σχεδίαση: φωτεινό με το νέο Sky Dome, πιο ψηλό για μεγαλύτερη ορατότητα και με πολλές ευέλικτες λύσεις στο εσωτερικό του που το καθιστά ιδανικό για όλες τις περιστάσεις.

Multijet
Ο κινητήρας Multijet αποδείχθηκε ότι μπορεί να προσφέρει υψηλές επιδόσεις και ελάχιστη κατανάλωση καυσίμων για το Fiat Idea, Panda, Punto και Stilo. To νέο σύστημα - αναπτυγμένο από την εξέλιξη του "Common Rail" - αποτελεί τη βάση των δυο νέων κινητήρων Fiat δεύτερης γενιάς, τον μικρό 1.3 Multijet 16v και τον σπορ 1.9 Multijet 100 HP.

Εικόνα

3 έτη με νέα μοντέλα
Τα έτη 2004-2006 ήταν μια εξαιρετικά πολυάσχολη περίοδος για την ιταλική εταιρεία, η οποία μετά από μια εκ βαθέων αλλαγή στην εταιρική της κουλτούρα, επικεντρώθηκε στη συνεχή, ταχεία βελτίωση των προϊόντων της, την τεχνολογική έρευνα, την ποιότητα των σχεδίων της και σε μια νέα, εποικοδομητική σχέση με τον πελάτη.
Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών, αυτή η νέα φιλοσοφία αποτέλεσε τη βάση για μια σειρά από νέα μοντέλα, καθώς και ορισμένες αλλαγές σε παλαιότερα: από το facelift των Fiat Idea Model Year, Seicento MY και Stilo MY έως το νέο Multipla και το λανσάρισμα του Panda 4x4 το 2004. Το 2005 ξεκίνησε με το λανσάρισμα του νέου Croma, σχεδιασμένο από τον Giugiaro, του νέου 600 (στα 50ά του γενέθλια) και του Grande Punto - ένα όμορφο, στιβαρό και συναρπαστικό αυτοκίνητο.
Το 2006 ήταν η σειρά για το λανσάρισμα του νέου Doblo και του Sedici (το 4x4 τόσο για την πόλη όσο και για την εκτός δρόμου οδήγηση, ήταν επίσης το επίσημο αυτοκίνητο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2006). Ταυτόχρονα, η γκάμα του Panda MY 2007 επεκτάθηκε και ενισχύθηκε.

Ντεμπούτο για το νέο λογότυπο στο Bravo
Το 2007 ξεκίνησε με το λανσάρισμα του Bravo, του οποίου προηγήθηκε η δημιουργία του νέου εταιρικού λογοτύπου για τη Fiat.
Το Bravo είναι το πρώτο αυτοκίνητο που 'φοράει' το νέο λογότυπο της Fiat, ως απτή απόδειξη της ανάκαμψης της εταιρείας. Το νέο Bravo είναι ένας επιτυχημένος συνδυασμός ομορφίας και ουσίας, που έμελλε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία του.


www.fiat.gr
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

htsopelas
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Μαρ 05, 2013 2:37 pm
Επικοινωνία:

Re: Ιστορία της Fiat

Δημοσίευση από htsopelas » Τρί Μαρ 05, 2013 3:12 pm

Πραγματικά πολύ ομορφο!

fiat 128
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2015 12:03 pm

Re: Ιστορία της Fiat

Δημοσίευση από fiat 128 » Κυρ Απρ 26, 2015 1:34 am

Τα δύο σημαντικότερα αυτοκίνητα των τελών της δεκαετίας του 60 και αρχών της δεκαετίας του 70,τόσο τεχνικά όσο και οικονομικά για την Fiat,ήταν το 128 και το 127.
Πριν από αυτό, να πω μόνο δύο λόγια (προς το παρόν) για τα 128 και 127.Πρόκειται για τα δύο μοντέλα δια των οποίων η Fiat επανακαθόρισε πανευρωπαϊκά την κατηγορία των μικρών οικογενειακών αυτοκινήτων,οδηγώντας την σε νέες κατευθύνσεις και τεχνικό υπόβαθρο.Το μεν 128 (με το οποίο είμαι και συναισθηματικά δεμένος,αφού ήταν το αυτοκίνητο στο οποίο έμαθα να οδηγώ και αργότερα το πρώτο μου αυτοκίνητο),υπήρξε το πρώτο προσθιοκίνητο της εταιρείας,το οποίο ενσωμάτωσε και όλες τις επαναστατικές λύσεις που προαναφέρθηκαν.Είναι γνωστό το γεγονός ότι με το λανσάρισμά του,οι υπεύθυνοι της VW (στα πρόθυρα χρεωκοπίας τότε),είχαν λύσει ένα 128 στα εξ ων συνετέθη,προσπαθώντας να κατανοήσουν και να αντιγράψουν τους νεωτερισμούς του.Τελικά θα τους σώσει ένας άλλος Ιταλός.Ο Giugiaro δια της δημιουργίας του Golf.
To 127,αποτελεί το φρούτο της ιδιοφυίας του Pio Manzu.Ενός ανθρώπου που δεν πρόλαβε να το δει να κυκλοφορεί,αφού έχασε τη ζωή του σε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα λίγο πριν το λανσαρισμά του.Το σχέδιο του όμως,δημιουργούσε την τόσο δημοφιλή αργότερα κατηγορία των Supermini.

fiat 128
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2015 12:03 pm

Re: Ιστορία της Fiat

Δημοσίευση από fiat 128 » Κυρ Απρ 26, 2015 1:41 am

Fiat Dino
Οι ρίζες του αυτοκινήτου αυτού,που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινητού του Torino το 1966,είναι σίγουρα "Maranelliane".
To αυτοκίνητο αυτό γεννήθηκε από την ανάγκη της Ferrari να παρουσιάσει και στη συνέχεια να ομολογκάρει έναν κινητήρα που να πληροί τις προδιαγραφές της Formula 2.Την εποχή εκείνη η F2 ήταν ένας θεαματικός στίβος,στον οποίο αγωνίζονταν όλοι οι άσσοι της Formula 1 (Jim Clark,Jack Brabham,Graham Hill)κόντρα στους νεοεμφανιζόμενους ταλαντάχους πιλότους (Jacky Ickx,Jochen Rindt,Francois Cevert).Οι θεατές εκστασιάζονταν από τη μάχη,στην οποία έπαιρναν μέρος και σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές της μεγάλης κατηγορίας (Lotus,Brabham,Cooper,Matra).Όχι όμως και η Ferrari,που δεν είχε προετοιμάσει το δικό της μονοθέσιο F2.
To πρόβλημα για την εταιρεία του Maranello ήταν τα ....... νούμερα.Σύμφωνα με τους κανονισμούς της F2,τα μονοθέσια έπρεπε να κινούνται από έναν κινητήρα 1600 κε.,προερχόμενο από μοντέλο παραγωγής ή τουλάχιστον από αυτοκίνητο κατασκευασμένο σε 500 κομμάτια.Μπορούσε η Ferrari να επιτύχει μια τέτοια παραγωγή,βγάζοντας στο εμπόριο μια "Ferrarina",με συμπιεσμένη τιμή ώστε να επιτευχθούν οι αναγκαίες πωλήσεις;Μάλλον όχι.
Η χείρα βοηθείας ήρθε από το Τοrino.Η Fiat θέλοντας να αντικαταστήσει το γερασμένο sport της 2300 Ghia του 1961,ρίχνοντας στη μάχη κάτι σαφώς πιο γρήγορο και σοφιστικέ,ανέλαβε τη δέσμευση να κατασκευάσει αυτή, τον αναγκαίο αριθμό δικών της αυτοκινήτων,που θα εξοπλίζονταν από έναν V6 δίλιτρο κινητήρα της Ferrari.Αυτόν που χρειαζόταν η Scuderia για τα μονοθέσια της F2.Στα μονοθέσια θα χρησιμοποιείτο μια version των 1,6 λίτρων του ιδίου κινητήρα.
Το όνομα Dino δόθηκε στο μοτέρ και στα αυτοκίνητα που το φορούσαν από δω και στο εξής,προς τιμήν του γιού του Enzo,Dino Ferrari,που είχε χαθεί στα 24 χρόνια του,χτυπημένος από μυική δυστροφία.Ο Dino Ferrari,ήταν ο άνθρωπος που είχε πρωτοσυλλάβει παλιότερα την ιδέα για τον πρώτο εξακύλινδρο κινητήρα της Ferrari.Tον κινητήρα αυτόν τον εξέλιξε ο Vittorio Jano,για να κερδίσει τελικά παγκόσμια πρωταθλήματα στην F1 στις αρχές της δεκαετίας του 60 με την 156 Sharknose.

Ο επανασχεδιασμός του V6 του Fiat Dino,ανατέθηκε στον Aurelio Lampredi,πατέρα πολλών κινητήρων της Fiat,που κλήθηκε να δώσει πιο ήπια και stradale χαρακτηριστικά στον αγωνιστικό κινητήρα 206 της Ferrari.
Mε περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών το αλουμινένιο δίλιτρο μοτέρ του Fiat Dino απέδιδε μέσω τριών διπλών Weber 160 ίππους στις 7200 στροφές.Καθόλου άσχημα για ένα βάρος 1150 κιλών,την επιβράδυνση του οποίου φρόντιζαν 4 αεριζόμενα δισκόφρενα της Girling.
O κινητήρας αυτός είχε ένα ταπεραμέντο sport,σχεδόν αγωνιστικό,συγκρινόμενος με την "ηλεκτρική λειτουργία"των αντίστοιχων σημερινών.Με τη ροπή των 17,5 κιλών στις 6000 στροφές,ο κινητήρας αγαπούσε να γυρίζει ψηλά,πάνω από τις 5000 στροφές.Απαιτούσε όμως να του συμπεριφέρεσαι και με το γάντι.Ζέσταμα τουλάχιστον 10 λεπτών,πριν αρχίσεις να τον στροφάρεις τρελά,συχνό έλεγχο της στάθμης των πάσης φύσεως υγρών και της καδένας.
Στην προσπάθεια της να επιτύχει την γρήγορη παραγωγή που απαιτείτο,η Fiat δεν προλάβαινε να χρησιμοποιήσει την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση του 124 Spider στο Dino,μιας και απαιτούνταν δομικές αλλαγές στο σασσί.;Eτσι αρκέστηκε σε αυτήν από το 2300S Ghia,που δεν ήταν ό,τι ιδανικότερο για το κράτημα ιδίως σε συνθήκες ακραίας χρήσης,παρά την χρησιμοποίηση διπλών αμορτισέρ.Αργότερα στο 2400 η πίσω ανάρτηση θα αναθεωρηθεί,αφού θα υιοθετηθεί η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση του Fiat 130 Coupe,που θα βελτιώσει κατά πολύ την οδική συμπεριφορά,ιδίως στο βρεγμένο.

Υπεύθυνος για τη σχεδίαση για μια ακόμα φορά ο οίκος Pininfarina,που κατασκεύαζε τα αμαξώματα του Fiat Dino Spider.Αυτά στη συνέχεια στέλνονταν στο Maranello,όπου γινόταν η συναρμολόγηση.Να λοιπόν άλλος ένας λόγος που από πολλούς το Fiat Dino 2000 Spider,θεωρείται ένας ετεροθαλής αδελφός της Ferrari 206GT.

Η συναρμολόγηση του 2400 Spider,που θα παρουσιαστεί το 1969,δεν γινόταν βέβαια στο Maranello,αλλά στο Torino.
To μοτέρ που έχει μπλοκ από χυτοσίδηρο (ζυγίζοντας λίγο περισσότερο από το αλουμινένιο δίλιτρο)θα γίνει πιο ραφιναρισμένο.Με μια απόδοση 180 ίππων στις 6600 στροφές,είναι πιο αξιόπιστο και γεμάτο σε ροπή (22κιλών στις 4600 στροφές),προσφέροντας έναν χαρακτήρα λιγότερο "υστερικό" αλλά περισσότερο προοδευτικό.Το αυτοκίνητο εφοδιασμένο και με διπλό κύκλωμα φρένων,εγγυάται μια καλύτερη "οδηγησιμότητα"από το δίλιτρο,επιτρέποντας έτσι μια χρήση πιο καθημερινή,χωρίς την ανάγκη του συχνού και ενδελεχούς ελέγχου των μηχανικών μερών του δίλιτρου.

fiat 128
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2015 12:03 pm

Re: Ιστορία της Fiat

Δημοσίευση από fiat 128 » Τετ Μάιος 13, 2015 7:01 pm

Η FIAT στην Ανατολική Ευρώπη.Η αναμνήσεις-μαρτυρία του διαπραγματευτή Riccardo Chivino.

http://www.fcagroup.com/…/hist…/Documen ... ita_WM.pdf

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κανονισμοί του Puntoclub.gr”